Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkäikäinen olet ja "kehtaatko" ostaa kaupasta pelkästään kondomeja?

Vierailija
17.07.2019 |

Vai hankitko ne aina muiden ostosten yhteydessä?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaan ostaa. Kehtaan ostaa myös paketin kortsuja sekä liukkaria pelkästään. Harmi kun päivittäistavarakaupoista ei saa kunnon seksileluja.

N27

Vierailija
22/40 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

32v nainen, kehtaan. Mielestäni nolompaa olisi, etten kehtaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehtaan ostaa. Kehtaan ostaa myös paketin kortsuja sekä liukkaria pelkästään. Harmi kun päivittäistavarakaupoista ei saa kunnon seksileluja.

N27

Vau. Olen kateellinen.

t. kiltti mies

Vierailija
24/40 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 34v ja kyllä sitä jo kehtaa. Joskus 18-20v pojankloppina vähän ujostutti, kunnes tajusin että noitahan myydään myös apteekissa. Steriilimpi ostotilanne.

Vierailija
25/40 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

23 vuotias mies. Kehtaan hyvin ja olenkin ostanut liukkarin kera.

Vierailija
26/40 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

37, olen kehdannut 16-vuotiaasta saakka.

Vierailija
27/40 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

30, kehtaan. Ei kyllä ole tullut tilannetta, että olisi tarvinnut pelkkiä kondomeja, että aina on tullut samalla ruokaakin ostettua.

Jos jotakuta nolostuttaa, niin itsepalvelukassa on hyvä vaihtoehto.

Vierailija
28/40 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jagex kirjoitti:

Ketään myyjää ei oikeasti kiinnosta, mutta täytyy henkilökohtaisesti myöntää että kyllä mua vähän häiritsee jos myyjänä on joku 18-vuotias kesätyttö :) Prismassa on onneksi valinnanvaraa ja voi valita sen 52-vuotiaan tantan joka ei edes huomaa mitä ostan.

M42

Minä olisin ajatellut, että joku tantta on pahempi kyylä kuin nuori :D

Vierailija
29/40 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän minua hävettää ostaa muijalle kaikenmaailman härkäpapuja ja muita ituhippituotteita.

Vierailija
30/40 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

25, kehtaan.

Nolompaa ostaa vessapaperia. Joku vielä luulee että käyn kakalla.

Vierailija
31/40 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

19 v., kehtasin ja 54 v. kehtaan yhä. Mikä on niin valtavan noloa siinä, että kuuluu niihin onnekkaisiin, joilla on seksuaalielämä ja niihin älykkäisiin, jotka käyttävät ehkäisyä?

Vierailija
32/40 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

44 mies, kehtaan mutta paras tulos tulee kun ostaa kerralla vähintään 5 pakettia ja valitsee kassaksi sellaisen nätin taskuraketin

Vierailija
33/40 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolompaa olisi rampata tippurinäytettä kaiveluttamassa virtsaputkesta tai mennä poliisin viemänä isyystestiin.

Tilaa verkkokaupasta jos et kehtaa kaupasta ostaa. Ja jos et kehtaa ostaa, miksi kehtaisit myöskään ketään rakastella, edes yrittää?

Vierailija
34/40 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No 17- vuotiaana koin asian noloksi, mutta kun sen aikainen poikaystävä ihan pokkana kävi ostaa ison paketin kortsuja ennen mökkilomaa, en ole itsekään häpeillyt sen jälkeen asiaa. Nyt olen 38-vee. Pikkusisko 20-vuotiaana joutui ostamaan kaverinsa pyynnöstä ärrältä kondomeja...kun kaveri sanoi, että eihän sitä koskaan tiedä jos flaksi käy... Noh tällä Helsinkiläisellä ärrällä oli pitkä jono ja myyjä siinä kyseli, että mitä merkkiä, isompaa vai pienempää, haluatko makuja jne...niin sisko siihen että anna niitä isoimpia niin mahtuu ainakin...eikä sit muuta ostanut. Ihana pikkusisko!

Vierailija
35/40 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaan. Valitsen aina kassaksi nuoren/nuorehkon miehen, kun ostan makukondomeita (teen hänet ehkä kateelliseksi). Muulloin taas nuoren naisen (teen itseni haluttavaksi hänen silmissään, koska naiset haluaa aina miehen joka on kelvannut muillekin).

Vierailija
36/40 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, kerran kassalle tullessa eräs mies antoi tilaa: "mene sinä ensin kun sulla taitaa olla kiire".

N22

Vierailija
37/40 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kehtaisin. Ennen ostin mitä vaan itekseni ja yksikseen, mutta huomasin viime viikolla, että olisin tarvinnut liukkaria.

Ihan ruokaostoksilla kävin ja enpä kehdannut ostaa marketista liukuvoidetta. Hädin tuskin siinä hyllyn edessä kehtasin olla. En pystynyt tukailemaan. Kyllä hävetti, nolotti ja nauratti.

Ikää 47 vuotta ja olen ekaa kertaa elämässäni kainosteleva ihminen. Onneksi netti kuljettaa.

Vierailija
38/40 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 49, minä ostan useamman paketin kerralla ja punastelen ja soperran että ei nää minulle ole tulossa..

Vierailija
39/40 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

25, kehtaan.

Nolompaa ostaa vessapaperia. Joku vielä luulee että käyn kakalla.

😀 joo tänään ostin vessapaperia JA ilmanraikastimen. En muuta.

Asiaan, 38 vuotias nainen ja aina oon ilman häpeää kortsuja ostanut.

Vierailija
40/40 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostais, miehen tehtävä.

N23

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme