Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Osallistutteko taloyhtiönne pihatalkoisiin?

Vierailija
27.05.2006 |

Minä en, on huonoja kokemuksia. Viimeksi talkoissa ollessani siellä olevat juorusivat kaikista poissaolevista asukkaista. Juorutkoot nyt minusta ihan rauhassa, mutta tuollaisiin en enää osallistu, niitä juttuja ei ollut kiva kuunnella. Siivoaminen oli sivuseikka, juoruaminen pääasia.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja samoin mies. No mies kun istuu hallituksessa niin olihan se ollut hassua jos ei olis pihalla näyttäytynyt.

Nauratti vaan kun ihmiset ei yhtään kattonut että mistä oli jo haravoitu ja yhtäkin paikkaa tuli haravoitua neljä kertaa. Hirvee tarve vaan ihmisillä näyttää siltä kuin tekisivät jotain.

Vierailija
22/22 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piha koostuu laattakivirakennelmista joissa on pensaita jne. Leikkipaikan alueella on hiekkaa. Tämä piha on aina siisti ja itseasiassa minun ikkunan on kadulle. En näe mitä takapihalla on;).

Viimeksi ne lakaisivat pihaa joka oli mielestäni puhdas huoltomiehen jäljiltä. En pystyisi allergian takia tuollaista tekemään. Rappujen seiniä pesivät??? jne.

Olen muuttanut kerrostaloon sen vuoksi että ei tarvitse tehdä pihahommia. Rappujen seinien pesu pitäisi ehdottomasti olla huoltoyhtiön töitä.

Ymmärrän jos piha on sellainen jossa on paljon lehtiä niin sitten on hyvä talkoilla poistaa ne. Mutta täällä niin ei ole.

t. 14

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme