Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpaan työpaikkaan menen?

Vierailija
01.06.2006 |

Olen menossa kesäsijaiseksi kesäkuun puolivälistä sairaalaan osastosihteeriksi. Nyt soitettiin apteekista että saisin kokopäivätyön koko kesäksi ja talveksikin. Mitä ihmettä teen? Ja onko minun pakko ottaa se sijaisuus vastaan johon olen jo lupautunut? MITÄ TEEN??

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ihan sama murhe täällä!!! Olen lupautunut loppuvuodeksi mukavaan työpaikkaan, en ole vielä allekirjoittanut sopimusta. Nyt sitten tarjottiin paikkaa, jossa huomattavasti parempi palkka, määräaikainen tämäkin. Vitsit, kun voikin olla vaikeaa perua lupaamaansa. Joku kiltin tytön syndrooma vaivaa vissiin...

Vierailija
2/5 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIten voi ola tällaista?

-ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottava tilanne mutta ajattele nyt omaa etuasi!

Vierailija
4/5 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miettii sun tilannetta, että jos yhtään tunnen tota alaasi, terveydenhuollon toimistotyötä, niin taidat saada paremman palkan ja edut apteekissa kuin sairaalassa tai missään julkisella puolella. Sinuna valitsisin sen apteekin, järkivalinta tulevaisuuden ja työn kuormittavuudenkin kannalta, arvelen.

Vierailija
5/5 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä kelläään ole siihen mitään mukisemista. Nuo määräaikaiset sopimmukset on huonoja siksi, että kun sopimus on tehty ei ole irtisanomisaikaa ja sullehan voitaisiin silloin tarjota vaikk amitä huippupaikkaa ja olet kiinni siinä määräaikaisessa. Itse suosittelen apteekkia, itsekin apteekissa töissä ja aiemmin ollut julkisen puolen terveydenhuollossa ja edut ja työolot paremmat. Tosin teknisten tehtävät apteekissa ja palkkaus ei välttämättä ole kovin hyvät, mutta selvitä ensin työehdot ja nythän sulla olisi etulyönti asema sinne apteekkiin kun voit sanoa haluamasi ehdot koska toinenkin työ tarjolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän