Tuleeko Proliitto Maria Nordinin teilausta?
Lgtbq-yhteisö on maalittanut Maria Nordinin sillä seurauksella, että hänen ammatinharjoittamisensa on vaikeutunut.
Hyökkäyksen kärjessä on He5 Arin mukaan Utu Förbom, joka mm. Kirjoittelee Pron lehteen. Onkin syytä kysyä, että aikooko Proliitto jatkaa yhteistyötään kyseisen maslittajan kanssa. Jaksaako Pro Utun maalitusarvot?
Kommentit (17)
Tuo on minun mielestä sadismia jos yritetään vaikeuttaa ammatinharjoittamista
On kyllä sairasta touhua. Kuvitelkaa millainen reaktio tulisi jos joku ryhmittymä kehtaisi maalittaa vastaavalla tavalla transaktivistia. Syytettäisiin vihapuheesta ja vaikka sun mistä. Jostain syystä näin päin asia on aina ok. Ja minusta tämä Nordin on hieman "tintti" ja uskoo aika mielenkiintoisiin asioihin (lue: pähkähulluihin), mutta ei hän sanonut siinä päivityksessään mitään loukkaavaa. Transaktivistit ovat ruvenneet käyttäytymään despoottimaisesti ja välillä suorastaan pelottavan aggressiivisesti kaikkia ihmisiä kohtaan, jotka eivät osaa puhua juuri oikeilla sanamuodoilla ja termeillä tai ajattele kaikesta täsmälleen "oikein". Olin aiemmin ally, enää en valitettavasti voi sanoa olevani. En voi tukea tällaista mielivaltaista ja julmaa käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä sairasta touhua. Kuvitelkaa millainen reaktio tulisi jos joku ryhmittymä kehtaisi maalittaa vastaavalla tavalla transaktivistia. Syytettäisiin vihapuheesta ja vaikka sun mistä. Jostain syystä näin päin asia on aina ok. Ja minusta tämä Nordin on hieman "tintti" ja uskoo aika mielenkiintoisiin asioihin (lue: pähkähulluihin), mutta ei hän sanonut siinä päivityksessään mitään loukkaavaa. Transaktivistit ovat ruvenneet käyttäytymään despoottimaisesti ja välillä suorastaan pelottavan aggressiivisesti kaikkia ihmisiä kohtaan, jotka eivät osaa puhua juuri oikeilla sanamuodoilla ja termeillä tai ajattele kaikesta täsmälleen "oikein". Olin aiemmin ally, enää en valitettavasti voi sanoa olevani. En voi tukea tällaista mielivaltaista ja julmaa käytöstä.
Aivan hulluksi mennyt tämä maailma.
Niin siis avaa nyt edes vähän tätä juttua, jos haluat tästä keskusteltavan. Vai oliko tarkoituskin avata yksinpuheluketju, jossa saat haukkkua meille täysin tuntematonta ihmistä nimellä?
Venäjällä ei anneta homo- ym. Porukoiden hillua. Jos annettaisiin, niin lgbt-sakki olisi kohta koko keskustelutilan
Lgbt:t estävät Mariaa saamasta blogistituloja kun kantelivat äänikirjayhtiölle.
Pitäisikö itse miettiä miltä itsestä tuntuisi jos joutuisi saman kohtelun kohteeksi?
Empatia kykyä peräänkuulutan.
Vierailija kirjoitti:
Venäjällä ei anneta homo- ym. Porukoiden hillua. Jos annettaisiin, niin lgbt-sakki olisi kohta koko keskustelutilan
Lgbt:t estävät Mariaa saamasta blogistituloja kun kantelivat äänikirjayhtiölle.
Siis mitä hittoa Marian bisnekset tähän asiaan kuuluu. Tämä ei ole oikea tapa toimia.
https://www.hs.fi/nyt/art-2000006176077.html
BookBeat lopetti yhteistyön Marian kanssa kun hänen mielipiteensä trsanssukupuolisista ei miellyttänyt jotain LGTBQ -aktivisteja.
Väärin ajateltu ja sanottu. Keskustella ei saa. Uhriutuminen on vähemmistöjen oikeus.
Yhteistyöllä Utun kanssa Proliitto tukee normiheterojen syrjintää.
Vierailija kirjoitti:
BookBeat lopetti yhteistyön Marian kanssa kun hänen mielipiteensä trsanssukupuolisista ei miellyttänyt jotain LGTBQ -aktivisteja.
Väärin ajateltu ja sanottu. Keskustella ei saa. Uhriutuminen on vähemmistöjen oikeus.
Olen transsukupuolinen, jos lähetän palautetta tuonne , että Marian yhteistyö pitää jatkua, niin onko mitään vaikutusta?
He5 ari on poistanut jonkun feministin laatimaa artikkelia koskevan kommentoinnin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen transsukupuolinen, jos lähetän palautetta tuonne , että Marian yhteistyö pitää jatkua, niin onko mitään vaikutusta?
Tuskin. Pysyvä mainehaitta tuli jo turhan ylilyönnin takia. Enää ei voi takkia kääntää uskottavasti.
Siis, että tukeeko Proliitto