friends with benefits, päättyykö tällainen aina huonosti?
Kokemuksia asiasta. Onko tällainen huono idea? Mites tunteiden kanssa?
Kommentit (32)
Minkä tunteiden? Tuleeko seksistä jotain tunteita? Ei tule.
Usein muttei aina.
Tunteita herää helposti jommallakummalla tai molemmilla. Ei sekään auta, vaikka aluksi kuinka sovittaisiin, että tämä on sitten vain seksiä.
Mies saattaa myös ruveta mustasukkaiseksi tai laittamaan hirveää määrää viestejä ja soittelemaan päivittäin, niin kuin kyse olisi ihan oikeasta suhteesta.
Itselläni on yksi onnistunut kokemus. Mies oli oikeasti ystäväni, ja seksi tuli sitten vasta mukaan kuvaan. Juttu loppui pitkän välimatkan takia, mikä on harmi, koska se oli täsmälleen mitä FWB parhaimmillaan on. Olemme yhä hyvin läheiset ystävät, mutta ilman benefitsejä.
Vierailija kirjoitti:
Nainen rakastuu aina panijaansa.
No ei todellakaan! XD
Rakastuin mieheen, vaikka vannotin itselleni ettei ole mitään muuta kuin seksiä 2 kertaa viikossa. Aloin käyttäytmään omistushaluisesti ja kiukuttelin mustasukkasena jne jne. Mies häipyi.
Frends vit penevits = haistakaa paska, eikö voi käyttää ihan suomen kieltä. Onhan se muka niin hienompaa se amerikan kieli. Sitä paitsi seksin harrastaminen on kiellettyä suomessa ennen avioliiton solmimista, kysykää vaikka keneltä uskovaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Jos minulla olisi nainen kaverina, joka antaisi minulle, niin halveksisin häntä salaa, mokomaa l u m p p u a
Mikä sinä sitten olisit kun jaat itseäsi kavereille? Samat säännöt koskee sinuakin.
Onnistu. Seksi oli loistavaa, mutta vaikka mies oli tosi kiva, hän ei ollut mua varten. Vaikka yrittäisin ja pinnistäisin, en voisi olla hänestä mustasukkainen. Ei mun tyyppiä. Fantastinen seksi, mutta mitä hän teki vapaa-aikana ei voisi kiinnostaa vähempää.
Mun kautta se mies tapasi tytön josta tuli tyttöystävä, avovaimo, aviovaimo ja sitten lasten äiti.
Ollaan kaikki kolme kavereita ja kyläillään puolin ja toisin, välimatkan takia ollaan yötä puolin ja toisin.
En tiedä tietääkö vaimo meidän taustoja. Ei kiinnosta. Se oli silloin ja nyt on nyt
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa mies kiintyy naiseen, jonka kanssa saa säväreitä mielihyvähormonista, ja nainen taas ei lähtökohtaisesti pane miestä, josta ei pidä.
Nainen kyllästyy, mies kiintyy, ja siinä sitä ollaan räkänenäisen itkevän alfan kanssa, kun ilmoitetaan, että tämä on loppu nyt. Ja se alfa lähtee kahden kaljakopan kanssa saareen itkemään.
Minulla oli sellainen suhde noin 10 vuotta. Sujui ilman ongelmia.
Menetin kokonaan seksilelut, kun sain lapsenlapsen. Olin 53 vuotias. Eikä halut palanneet. Mies soitteli vielä muutaman vuoden ajan, mutta en suostunut tapaamaan, koska meillä ei ollut muuta yhteistä kuin seksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos minulla olisi nainen kaverina, joka antaisi minulle, niin halveksisin häntä salaa, mokomaa l u m p p u a
Mikä sinä sitten olisit kun jaat itseäsi kavereille? Samat säännöt koskee sinuakin.
Koska olen mies, olen sankari ja kova p a n o mies, ei paljon tule arvostusta naiselle joka jakaa. Se on miesten hommaa olla pukki, näin se vaan kuulkaa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit ihan vapaasti keksiä halventavan sanan, joka tarkoittaa miestä, joka panee monia naisia, josta miehet loukkaantuvat. Ihan vapaasti, odotamme keksintöäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska olen mies, olen sankari ja kova p a n o mies, ei paljon tule arvostusta naiselle joka jakaa. Se on miesten hommaa olla pukki, näin se vaan kuulkaa on.
Miksi vaivaudut kaappitransmiehenä kirjoittamaan näitä? Ei kukaan cismies kirjoittaisi noin. Tai oikea transmieskään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sellaista, joka tekee jotain, mikä on äärimmäisen helppoa, pitäisi jotenkin erikseen arvostaa?
Kyllä FWB voi toimia, jos vastapuoli on sellainen jonka kanssa ei ilkeäisi julkisesti näyttäytyä. Ei siinä silloin tunteitakaan tule kehiteltyä.
Seksi voi silti olla loistavaa.
Vierailija kirjoitti:
Frends vit penevits = haistakaa paska, eikö voi käyttää ihan suomen kieltä. Onhan se muka niin hienompaa se amerikan kieli. Sitä paitsi seksin harrastaminen on kiellettyä suomessa ennen avioliiton solmimista, kysykää vaikka keneltä uskovaiselta.
Ehkä uskovaisena kiteyttäisin asian niin että seksin harrastaminen (”sport fu.cking” - kiitos Fight Club) ilman rakkautta ja sitoutumista loppuelämäksi menee hirvittävästi ohi siitä tarkoituksesta joka seksille on olemassa; puolisoiden läheisyys ja mahdollisuus saada lapsia. Ja sen jälkeen edelleen puolisoiden lähentäminen toisiinsa.
Pil.lu on kuitenkin ainoa reitti jonka läpi ihmissielut kömpivät tähän maailmaan. Kannattaa ottaa asia vakavasti, nimittäin ihmisen sielu on ikuinen. Ja kuten ”Gladiaattori”-leffassa kenraali niin osuvasti vetoaa miehiinsä: ”What we do in life echoes in eternity!”
Vierailija kirjoitti:
Oma kokemus on, että se mies on ollut jo rakastunut siihen naiseen ennen hyötykäytön alkua. Mies saa usein näissä tilanteissa nokkiinsa, kun kuvittelee väliaikaisen panosuhteen jatkuvan suurena rakkautena. Nainen löytää toisen, jonka kanssa haluaa seurustella ja panosta tulee taas kaveri... tai unohdettu pano.
Vierailija kirjoitti:
Menetin kokonaan seksilelut, kun sain lapsenlapsen. Olin 53 vuotias. Eikä halut palanneet. Mies soitteli vielä muutaman vuoden ajan, mutta en suostunut tapaamaan, koska meillä ei ollut muuta yhteistä kuin seksi.
Tämä on eri tilanne. Sulla on panokaveri, ei kaverin kanssa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Mä jo ihmettelin, että miten voi tuosta vaan menettää kaikki seksilelunsa. :D
Lopulta toinen rakastuu, johonkin. Sitten se päättyy.