Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

friends with benefits, päättyykö tällainen aina huonosti?

Vierailija
17.07.2019 |

Kokemuksia asiasta. Onko tällainen huono idea? Mites tunteiden kanssa?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli sellainen suhde noin 10 vuotta. Sujui ilman ongelmia.

Menetin kokonaan seksilelut, kun sain lapsenlapsen. Olin 53 vuotias. Eikä halut palanneet. Mies soitteli vielä muutaman vuoden ajan, mutta en suostunut tapaamaan, koska meillä ei ollut muuta yhteistä kuin seksi.

Mä jo ihmettelin, että miten voi tuosta vaan menettää kaikki seksilelunsa. :D

On se yhtä pirua kun kaikki seksilelut viedään tai juutataan patterin väliin.

Vierailija
22/32 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ainakin toiminut hyvin tälläinen järjestely. Mies on aivan jumalaisen hyvä sängyssä, ja todella osaa käsitellä minua paremmin kuin kukaan muu on koskaan osannut. Mutta siinäpä se sitten onkin.

En voisi kuvitella seurustelevani hänen kanssaan, koska meillä ei ole mitään muuta yhteistä kuin seksi. Tämä järjestely sopii vallan mainiosti, kunnes jompi kumpi mahdollisesti tapaa jonkun, jonka kanssa sitten seurustelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kolme vuotta ihana fwb suhde! Seksi oli mahtavaa ja löysin pitkässä avioliitossa kadonneen seksuaalisuuteni uudelleen. Mies oli myös aidosti ystäväni, tutustuimme toistemme kavereihin ja sukulaisiin ja tehtiin yhdessä muutakin kuin sekstailtiin. Sitten rakastuin ja halusin enemmän: yhteistä tulevaisuutta jne. Yritin elää hetkessä ja nauttia siitä mitä minulla oli, mutta minulla alkoi nousemaan pinnalle minulle ihan tuntemattomia tunteita: mustasukkaisuutta ja raivoamista. Lopulta erottiin. Olin ihan rikki, mutta silti todella kiitollinen tästä suhteesta. Se oli juuri sitä mitä tarvitsin silloin kun se toimi vielä tasapainoisesti.

Vierailija
24/32 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minulla olisi nainen kaverina, joka antaisi minulle, niin halveksisin häntä salaa, mokomaa l u m p p u a

Mikä sinä sitten olisit kun jaat itseäsi kavereille? Samat säännöt koskee sinuakin.

Voit ihan vapaasti keksiä halventavan sanan, joka tarkoittaa miestä, joka panee monia naisia, josta miehet loukkaantuvat. Ihan vapaasti, odotamme keksintöäsi.

Visvaku*li. En huolisi miestä, jolla on ollut liian värikäs menneisyys ja esim. yhden illan juttuja. Olen sanonutkin tuon miehille, joiden kanssa en.ole halunnut olla. Ovat aivan ihmeissään. Nämä visvak:t ovat yleensä pahimman luokan kaksinaismoralisteja

Vierailija
25/32 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minulla olisi nainen kaverina, joka antaisi minulle, niin halveksisin häntä salaa, mokomaa l u m p p u a

Mikä sinä sitten olisit kun jaat itseäsi kavereille? Samat säännöt koskee sinuakin.

Koska olen mies, olen sankari ja kova p a n o mies, ei paljon tule arvostusta naiselle joka jakaa. Se on miesten hommaa olla pukki, näin se vaan kuulkaa on.

Miksi vaivaudut kaappitransmiehenä kirjoittamaan näitä? Ei kukaan cismies kirjoittaisi noin. Tai oikea transmieskään.

Kaappihomo tuo on eikä mikään muu.

Vierailija
26/32 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit ihan vapaasti keksiä halventavan sanan, joka tarkoittaa miestä, joka panee monia naisia, josta miehet loukkaantuvat. Ihan vapaasti, odotamme keksintöäsi.

Minäkin haluan nähdä sen ihmeen, se on vaan miesten hommaa tuo pa no homma ja miehillä vaan arvostus lisääntyy mitä enemmän painaa menemään. Naista taas halveksuu sekä miehet, että naisetkin.

Vierailija
27/32 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

H u o r a se on mieslutkakin.

Vierailija
28/32 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen rakastuu aina panijaansa. 

Oma kokemus on, että se mies on ollut jo rakastunut siihen naiseen ennen hyötykäytön alkua. Mies saa usein näissä tilanteissa nokkiinsa, kun kuvittelee väliaikaisen panosuhteen jatkuvan suurena rakkautena. Nainen löytää toisen, jonka kanssa haluaa seurustella ja panosta tulee taas kaveri... tai unohdettu pano.

Vähän sama kokemus. Mulla oli joskus melkein 10vuotta ystävänä mies, jonka kanssa pidettiin hauskaa, juteltiin kaikesta ja sekstattiin. Kaikkea mitä seurustelevat tekevät ja kaikki hänen kaverit ties mut. Kun kumpikaan ei ollut suhteessa niin oltiin toistemme sylissä.

Eka mies rakastui muhun, sit harrastettiin seksiä. Mies olis halunnut mut, mutta en halunnut seurustella. Muutin kuitenkin mieltäni, mutta mies löysi kumppanin.

Aloin itsekin seurustella, mutta kun kummatkin oltiin erottu niin jatkettiin siitä mihin jäätiin. Palasin kuitenkin kumppanini kanssa yhteen ja tää mieskin ilmoitti että olis halunnut sittenkin mut.

Huoh..

Kun erosin kumppanistani, niin jatkettiin taas miehen kans. Mies petti kumppaniaan mun kans (luulin että olivat eronneet). Kun aloin myöhemmin seurustella niin mies alkoi mustasukkailemaan ja ilmoitti itsekin olevansa suhteessa ja sit meidän välit menikin poikki. Muutama kuukaus ja mies hirtti itsensä.

Siis tässä oli melkein 10v ajanjakso, en ole pettänyt enkä hyppinyt sängystä toiseen jokapäivä jos tää nyt silt kuulosti.

Näistä saa monimutkaisia asioita, aina joku ihastuu ja seksin astuttua kuvioihin pelkkä kaveruus ei enää tule onnistumaan.

Vierailija
29/32 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi omaa kokemusta:

1. Tapailin miestä useamman kuukauden, todella hyvää seksiä, mutta emme olleet sopivia yhteen muutoin - parisuhteesta ei olisi tullut mitään. Päätimme pysyä kavereina ja se seksi jäi kuvioihin. Lopulta lopetimme kokonaan, sekä seksin että kaveruuden, kun mies sanoi, ettei pysty tähän kuvioon, koska on tunteita. Halusi kaiken tai ei mitään.

2. Olimme miehen kanssa yli 10 vuotta kavereita, jotenkin humalassa päädyttiin sänkyyn ja sen jälkeen sovittiin että miksi ei kokeiltaisi fwb järjestelyä, kun seksi oli niin hyvää ja mieltymykset osui yhteen. Tämä kuvio jatkui 7kk jonka jälkeen mies tunnusti rakkautensa ja olin tuossa vaiheessa itsekin ihastunut. Nyt olemme naimisissa.

Vierailija
30/32 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin haluan nähdä sen ihmeen, se on vaan miesten hommaa tuo pa no homma ja miehillä vaan arvostus lisääntyy mitä enemmän painaa menemään. Naista taas halveksuu sekä miehet, että naisetkin.

Ei kuules nyt; se on niin että ho.moi.lu on miesten hommaa. Naiset ovat tiellä vain.

Vierailija
31/32 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
32/32 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 10v fwb takana ja jatkuu. Oleellisen tärkeää on sopia säännöt ja pidättäytyä vain seksissä. Varsinkin keskustelut. "Mitä sulle kuuluu" tai yhdessä syömiset täytyy unohtaa, jolloin tunteet saadaan jäämään pois, tai ainakin kehittymättä. Olemme tyytyväisiä tähän ja sitoutuneet vain seksiin. Molemmilla kun on oma parisuhteensa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä