Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aki Linnanahde on juontajana pohjanoteeraus

Vierailija
17.07.2019 |

Jos kuuntelee ketä tahansa radiotoimittaja, niin Linnanahde on täydellinen floppi. Jos ei päivä mene muutoin pilalle niin kun avaa radio Novan ja kuuntelee tekopirteää p.rseennuolijaa niin jo on päivä viimeistään virrallaan.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö sitä Novaa sitten kuunnella? Mä en kuuntele juuri tuon tyhmän äijän takia.

Vierailija
2/14 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö sitä Novaa sitten kuunnella? Mä en kuuntele juuri tuon tyhmän äijän takia.

Minä löydän paljon muitakin syitä olla kuuntelematta novaa, alkaen nyt vaikka siellä soitetusta musiikista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän Novasta ja Linnanahteestakin.

Hänellä todella hyvä ääni.

Vierailija
4/14 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnanahdehan on koulutukseltaan ravintolan portsari. Kuuluu puheessakin. Toinen turhajuontaja on Kim Sainio Radio Rockilta.

Yhteistä näille on se, että molemmat ovat olleet Jussi Heikelän sidekickeinä.

Tule Heikelä takaisin.

Vierailija
5/14 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnanahde nuolee p.rsettä niin että hävettää. Samoin hänen armeijan palvominen saa jo koomisia piirteitä. Todella vastenmielinen ihminen.

Vierailija
6/14 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ne kuukkelin kanssa yhdessä juonna aamuja.

Vierailija
7/14 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailee nuorta kaunista naista.

Vierailija
8/14 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa, sen eukko itseasiassa on Akia muutaman vuoden vanhempi ja sillä eukolla oli jo valmiiksi lapsia (ja mies), joten eiköhän ne nuoremmat naiset jonka kanssa pyörii ole joku näistä lapsista. On myös yksi yhteinen lapsi.

Vierailija
9/14 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radio Sodoman kullipoliisit on hauskempia ja viisaampia.

Vierailija
10/14 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole. Juontajia kuuntelee hyväksyvästi jo kuin työkavereita. Musiikki on ok mutta tietysti alkaa hiukan kyllästyttää että samaa tuutataan kunnes taas tulee uutta. Mutta lienee kanavan idea. 

Vierailija
11/14 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko kourallinen juontajia, jotka Suomesta "löytyvät" ovat alkeellisia. Tausta jostain Miss Mainostaulu tai Mister Mölyapina -kisoista ja ehkä käytynä joku Laajasalon Somesössöttäjä  -linja. Toinen vaihtoehto on muuten vaan hyvävelihyväsisar nepotismi sekä kaverisuhteet. Heikkoa on.

Vierailija
12/14 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan pihalla.tällä viikolla sähköautosta.pilkkas siivoojia.kyllä hän saa ostaa sähkö auton .ei kyllä tajua miten sitä ladataan.mulla on rahaa .mutta järki on poissa.

13/14 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko kourallinen juontajia, jotka Suomesta "löytyvät" ovat alkeellisia. Tausta jostain Miss Mainostaulu tai Mister Mölyapina -kisoista ja ehkä käytynä joku Laajasalon Somesössöttäjä  -linja. Toinen vaihtoehto on muuten vaan hyvävelihyväsisar nepotismi sekä kaverisuhteet. Heikkoa on.

Juuri näin!

Pitkälti koko suomen media toimii saman agendan ja jargonin alla.

Mikäli poikkeat siitä, olet hylkiö.

Linnanahde juontajana mtv3 on juuri usein sitä somesössötystä, välillä on niin kova kikatus, tekohekotus, päällekkäin huutaminen kuin kännisten rapujuhlissa joka ei mielestäni kuulu uutisiin eikä tahdo saada mitään selvää

Linnanahde sanoi tänä aamuna 1.10-23 haastattelussa Linda Lampenius

- maailma on muuttunut 25 vuoden aikana, ja ainakin minun mielestäni parempaan suuntaan-

Niin, korona, Ukrainan sota, sekä ääretön liberalismi joka johtaa taantumaan ja ihmiskunnan rappioon. niin se siis on Linnanahteen mielestä parempi?

Patriot

Vierailija
14/14 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä38432 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin!

Pitkälti koko suomen media toimii saman agendan ja jargonin alla.

Mikäli poikkeat siitä, olet hylkiö.

Linnanahde juontajana mtv3 on juuri usein sitä somesössötystä, välillä on niin kova kikatus, tekohekotus, päällekkäin huutaminen kuin kännisten rapujuhlissa joka ei mielestäni kuulu uutisiin eikä tahdo saada mitään selvää

Linnanahde sanoi tänä aamuna 1.10-23 haastattelussa Linda Lampenius

- maailma on muuttunut 25 vuoden aikana, ja ainakin minun mielestäni parempaan suuntaan-

Niin, korona, Ukrainan sota, sekä ääretön liberalismi joka johtaa taantumaan ja ihmiskunnan rappioon. niin se siis on Linnanahteen mielestä parempi?

Hän puhui koko 25 vuodesta ei viime vuosista! Hän ei varmaan tarkoittanut että korona ja Ukrainan sota olisi hyviä asioita.

Aika tyhmä saat olla jos mielestäsi mikään asia ei ole muuttunut parempaan suuntaan, vai tahallasiko nostit esiin vain negatiiviset asiat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi