Juusto jäi reppuun huoneenlämpöön päiväksi.
Onko se pilalla?
Aika kallis juusto oli. Harmittaa.
Kommentit (6)
Onko siellä sama ap, joka tehtailee näitä älyttömiä "elintarvikket pilalla" - kyselyitä? Mitä sinä kykenet näillä saavuttavasi?
Mun isällä oli tapana ottaa 70-luvulla ruisleipää ja voita mukaan etelän lomille.
Hotelleissa ei ollut sen kummempaa säilytyspaikkaa kuin tavallinen pöytä. Aika pehmeää se voi oli, mutta ei siitä sairastuttua.
Luulen, että juusto säilyy yhtä hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Onko siellä sama ap, joka tehtailee näitä älyttömiä "elintarvikket pilalla" - kyselyitä? Mitä sinä kykenet näillä saavuttavasi?
En. Itseasiassa olen potkunyrkkeilevä mieheni sarjan pääluoja. Joten hieman kunnioitusta "kehiin".
Onko tämä selvä? Hä?
Mun mies ja poika ovat juuri viikon vaelluksella Lapissa. Ottivat evääksi myös juustoa. Viimeiset viipaleet syödään viikon päästä. Mitään jääkaappia ei ole käytössä missään vaiheessa.
Toki säilyvyys riippuu osittain myös juustolajista, mutta jos juusto hajun ja maun perusteella on kunnossa, uskallat kyllä syödä sitä.
Painin kuule ihan erisarjassa kuin sä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Itseasiassa olen potkunyrkkeilevä mieheni sarjan pääluoja. Joten hieman kunnioitusta "kehiin".
Onko tämä selvä? Hä?
Mitä te provoilette?
T: Oikea ap
Jos hausee ja maistuu normaalille, niin ei muuta kuin syömään.