Akkuporakoneen lataus - neuvokaa pöljää
Akku on ollut laturissa nyt parisen tuntia ja koko ajan punainen valo välkkyy. Pitäiskö sen sammua tai muuttua vihreäksi, kun akku on täynnä? Hitachi-merkkinen, suht uusi laite.
Kommentit (5)
Yleensä noi vilkkuu niin kauan kun lataa sitten valo joko jää palamaan tai muuttuu vihreeksi.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä noi vilkkuu niin kauan kun lataa sitten valo joko jää palamaan tai muuttuu vihreeksi.
Tätä olen odotellutkin, mutta ehkä olen liian kärsimätön. Kuinkahan kauan se vielä lataa............??? -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä olen odotellutkin, mutta ehkä olen liian kärsimätön. Kuinkahan kauan se vielä lataa............??? -ap
Ei mitään käryä. Jos et nyt uutta taloa ala sillä rakentaa niin kyllä sillä jo muutaman reijän tekee ja ruuvin vääntää että hommiin vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään käryä. Jos et nyt uutta taloa ala sillä rakentaa niin kyllä sillä jo muutaman reijän tekee ja ruuvin vääntää että hommiin vaan.
Jep, kiitos! -ap
(Niin ja ohjekirjaa ei tietenkään löydy mistään - ap.)