Jääkö jostain paitsi jos on vain yhden kanssa?
Olen aina ollut yhden ja saman miehen nainen, tavattiin lukiossa ja nyt ollaan avoliitossa. Seksi on hyvää ja minulla on ihana elämäni mies. Siksi inhoan itseäni kun kavereiden yhden illan jutuista ja säädöistä jutellessa huomaan tuntevani pettymystä. Minulla ei ole mitään sanottavaa! Ihankuin jäisin jostain paitsi kun en
voi vertailla eri miehiä ja millaista kunkin kanssa oli. Ikävoin jotain mitä en ole kokenut? Tahdon näistä ajatuksista eroon kun järjellä tiedän että olen
jo saanut Sen Oikean. En
voisi ikinä kertoa hänelle että pohdin tällaista!
Kommentit (37)
Naiset haluaa olla monien jännä miesten kanssa.
Outoja kavereita sinulla, jos teistä on ok vertailla jotain seksijuttuja. Luulisi olevan yksityisasia.
Minä uskon sellaiseen näkemykseen, että miksipä hyvää vaihtamaan. Jos kaikki on hyvin, niin ei kaipaa mitään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät että seksi on hyvää jos ei ole yhtään vertailukohtaa?
Oletettavasti koska ap nauttii siitä ja laukeaa vähintään usein miehensä kanssa.
t. toinen joka on ollut vain yhden miehen kanssa. Miehellä tosin oli kokemuksia ennen minua. Me vasta seurustellaan mutta toivon että suhteemme kehittyy vähintään avoliitoksi.
Vierailija kirjoitti:
Sukupuolitaudeista ainakin.
Miten tämä liittyy aiheeseen mitenkään? Ei varmasti takaa ettei saa sukupuolitautia. Sitä ei voi tietää pettääkö toinen vai ei jos tämä ei jää kiinni. Vaikka olisi kuinka ihana mies ja miten kova usko tahansa se on kuitenkin vain subjektiivinen näkemys.
Vierailija kirjoitti:
Outoja kavereita sinulla, jos teistä on ok vertailla jotain seksijuttuja. Luulisi olevan yksityisasia.
Minä uskon sellaiseen näkemykseen, että miksipä hyvää vaihtamaan. Jos kaikki on hyvin, niin ei kaipaa mitään muuta.
No meistä on ihan normaalia jutella tyttöjen kesken suhteista? Mikä tässä on väärin :D
Vierailija kirjoitti:
En ole aloittaja, mutta sanoisin että jos se on tarpeeksi hyvää, niin kyllä sen tietää ilmankin. Samoin kuin vaikka ammatinvalinnasta voi joskus tietää, että on omalla alallaan, vaikka ei ole kaikkia muita aloja ehtinyt kokeilla. Tai tietää viihtyvänsä paikkakunnallaan, vaikka ei ole likikään kaikkialla muualla asunut.
Jos kerran aloittajalla on hyvää seksiä ihanan miehensä kanssa, niin en silkasta uteliaisuudesta menisi sotkemaan kuviota. Siinä voi käydä niin, että sekä menettää ihanan miehen että joutuu jatkossa tyytymään huonompaan seksiin, ehkä johonkin onnettomaan noloon yhden yön räpellykseen. En sano tätä moralisoidakseni vaan ihan käytännön kokemuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletettavasti koska ap nauttii siitä ja laukeaa vähintään usein miehensä kanssa.
t. toinen joka on ollut vain yhden miehen kanssa. Miehellä tosin oli kokemuksia ennen minua. Me vasta seurustellaan mutta toivon että suhteemme kehittyy vähintään avoliitoksi.
Juuri näin, oletan että seksi on hyvää kun molemmat nautimme siitä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko miehesi kokematon kun tapasit hänet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No meistä on ihan normaalia jutella tyttöjen kesken suhteista? Mikä tässä on väärin :D
No mietipä asiaa vaikka miesten kannalta?
Tai ihan vaikka toisin päin. Miltä sinusta tuntuisi, että miehesi kaikki kaverit tietävät minkälainen sinä olet sängyssä, mitä osaat ja mitä et? Tai että miehesi tietää myös sen naapurin Liisan seksitavat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elät wt tai sitten punavihreissä piireissä onnea.
Totesit, että sinulla on ihana elämäsi mies, jonka kanssa seksi on hyvää. Älä nyt ainakaan ulkopuolisuuden takia kyseenalaista suhdetta, eihän kaikissa aiheissa voi olla kokemusta, eikä tarvi olla. Olisitko kateellinen jos kaverisi juttelisivat läpi mitä sp-tauteja kelläkin on ollut ja millä oireilla?
Kuvaamasi miehen löytäminen on Vaikeaa. Kun vastaan tulee vain jotain aivan muuta, tuollaisia keskusteluja on helppo käydä. Vaikkei harrastaisi yhden yön suhteita. Usko pois. Tuollaisten juttujen aikana voit keskittyä rentoutumaan ja kuuntelemaan. Ja olla hiljaa onnellinen mielessäsi ettei ole mitään sanottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on asia mitä en ole koskaan naisissa (osa, ei toki kaikki) ymmärtänyt.
Että ei osata itse miettiä mitä haluaisi tai mistä pitäisi. Puhumattakaan että voisi omalle kumppanille ehdottaa, että kokeillaanko tällaista. Jotenkin jätetään se vastuu miehelle. Että miehen tulisi keksiä ja näyttää jotain uutta, jotta nainen voikin sitten huomata, että tämähän olikin nautinnollista toisin kuin se meidän aikaisempi seksi?!
Jos oma seksielämä epäilyttää / kaipaa muutosta, niin voi nainenkin ehdottaa uusia juttuja. Ja ne voi todellakin jäädä kokeilun tasolle. Ja jos ei itse keksi, niin nykyaikana ei ole vaikea netistä ideoita kaivaa. Ihan vaikka eri naistenlehtien jutuista löytyy jos jonkinlaista listaa siitä, mitä kannattaa (tai jopa pitää) kokeilla.
Yksinekertaisena miehenä sanosin, että voi olla, että jäät jostain paitsi mutta voit Ap. mahdollisesti myös saada jotain sellaista josta hyvin moni voi vain haaveilla ja uneksia. - Uskon, että en ole ainoa joka haaveksii mieluummin vakaasta ja tasapainoisesta suhteesta sen yhden ja erityisen kanssa, enkä niinkään siitä, että voisin vapaasti lennellen, eri toten mielikuvissani ja haaveissani kukasta kukkaan. .
- Harvempi vain enää nykyisin kohtaa ja löytää (nuorempna) sen yhden ja oikean, jonka kanssa jaksaa vaikeampinakin hetkinä ylläpitäa puolin ja toisn kunnioittavaa ja rakastavaa parisuhdetta - jos se on koskaan aiemminkaan ollut sen paremmin mahdollista, saati helpompaa. - Enkä näin sanoessani tarkoita, että parisuhteen pitäsi kestää loputtomiin mitä tahansa. (Ei tarvitse tulla lyödyksi, jotta voi kuvitella ja uskoa, miltä se tuntuu).
Yleensä hyvät asiat tajuaa vasta kun menettää ne. Mieti miltä tuntuisi jos menettäisit miehesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletat. Mutta et voi tietää. Nautintoja on eriasteisia.
Eri
Oletko koskaan toivonut saavasi seksissä jotakin sellasta, mitä miehesi ei halua antaa tai anna mielellään? Nuoleeko miehesi esim..?
Kyllä! Narsismista jää paitsi, tämä on keventäjän unelma! Hau hau!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minäkin nautin seksistä eksäni kanssa ja laukesin joka kerta. Mutta silti seksi nykyisen kumppanini kanssa on valtavan paljon parempaa.