Voi tätä Sampo KAULANEN ressukkaa, joka vaan halajaa LÖÖPPEIHIN keinolla millä hyvänsä!
Todella säälittävä tyyppi.
"Kyläkauppias Sampo Kaulanen oli odottanut pitkään Metallican keikkaa, mutta tukevan humalatilan takia esiintyminen jäi kokonaan väliin." Ja tämä pitää suuniteltu temppu poitää sitten heti raportoida julkisuuteen. Onko tällä "luottotoimittajat" kuten Nykäs-vainaalla?
Terv. Lyyli-täti
Kommentit (60)
Ihmettelen miksi juttu kirjoitettu ja julkaistu. Onko vakavassa alkoholismissa jotakin sankarillista ja ihannoitavaa?
Kukaan ei taida enää langeta sen FB-"arvontoihin"
Rupeaa jo naama ärsyttämään kun jokapaikassa esillä.
Kait nyt muutkin ihmiset ovat vetäneet kännit, mutta ei ne niistä tiedottele niin kun julkisuuden kipeä
pikkupoika Sampo.
Kiireinen yrittäjä taas vapailla ja kännissä. Yllätti kenet?
Ja se "kauppiaan rouva" ihan samanlainen. Siinä Diilissähän ne tapasivatkin. Milloin se laihduttaa ja milloin lihoo. On Tampereella koti ja sitä ja tätä. Vesa keskinen on varmaankin pariskunnan suurin idoli. Sampo aikoo kalifiksi kalifin paikalle. Siinäpä meillä oikea pelle.
Nolo tapaus. Jäi ilmeisesti julkisuuskoukkuun. Kun huomio loppuu, niin tuntuu, ettei ole edes olemassa.
Ja sitten jotkut julkkikset maksaisi maltaita, ETTEI kukaan tunnistaisi ja varsinkaan huomaisi mahdollista humalatilaa.
Naurattaa kaikki ihmiset jotka ovat julkkisten julkisuudesta kateellisia. Jos ihan mikä tahansa julkkis on tehnyt ihan mitä tahansa ja siitä on tehty juttu, niin se on kateellisen ihmisen mielestä julkisuuteen pyrkimistä keinolla millä hyvänsä.
Kertoo teistä itsestänne kaiken nuo ulostulonne. Minä en esimerkiksi pidä julkisuutta tavoiteltavana asiana, ja en haluaisi olla julkkis, joten minulle ei tule mieleen lehteä lukiessani, että tuo ja tuo on nyt julkisuutta siellä anomassa.
Sellainen joka itsekin tahtoisi olla julkkis, ja haaveilee julkisuudesta voi varmasti ajatella koko ajan kaikista muistakin, että he ovat samanlaisia julkisuuden perään haikeilevia.
Vierailija kirjoitti:
Nolo tapaus. Jäi ilmeisesti julkisuuskoukkuun. Kun huomio loppuu, niin tuntuu, ettei ole edes olemassa.
Ja sitten jotkut julkkikset maksaisi maltaita, ETTEI kukaan tunnistaisi ja varsinkaan huomaisi mahdollista humalatilaa.
Sinä maksaisit maltaita että pääsisit naamasi kanssa lehteen ja telkkariin.
Kuinka moni edes tajuaa, että kyseinen herra on kauppias eikä tositeevee tähti. Keskittyis siihen makarooonin myyntiin ja lopettais ton lehdissä ininän. Olin kännissä yhyy ja hahahaha... Noh, olin minäkin vttu,
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa kaikki ihmiset jotka ovat julkkisten julkisuudesta kateellisia. Jos ihan mikä tahansa julkkis on tehnyt ihan mitä tahansa ja siitä on tehty juttu, niin se on kateellisen ihmisen mielestä julkisuuteen pyrkimistä keinolla millä hyvänsä.
Kertoo teistä itsestänne kaiken nuo ulostulonne. Minä en esimerkiksi pidä julkisuutta tavoiteltavana asiana, ja en haluaisi olla julkkis, joten minulle ei tule mieleen lehteä lukiessani, että tuo ja tuo on nyt julkisuutta siellä anomassa.
Sellainen joka itsekin tahtoisi olla julkkis, ja haaveilee julkisuudesta voi varmasti ajatella koko ajan kaikista muistakin, että he ovat samanlaisia julkisuuden perään haikeilevia.
Tulikohan nyt heitettyä kateuskortti aivan väärään ketjuun? :D Katsos kun on julkisuutta ja sitten sitä "julkisuutta". Tämä jälkimmäinen tunnetaan myös nimellä negatiivinen julkisuus. Ja se on sellaista, missä tämä herra Kaulanen näyttää onnistuvan vallan mainiosti. Mutta sinä kai pidät onnistuneena entreenä sammua Metallican konserttiin vaimon taluteltavaksi. Ja tietenkin niille, jotka eivät olleet paikalla, löytyy lehtiin annettu tarkka selostus miten kaikki meni.
Outo analyysi sinulla julkisuudesta. Olen varma, että ne jotka ovat tyylikkäällä tavalla ja lahjakkuutensa ansiosta julkisuuteen tulleet, saavat osakseen ansaittua kunnioitusta ja ihailua. Suomesta on lähtenyt paljon kyvykkäitä useiden eri alojen edustajia menestymään maailman maineeseen. Ja arvostelu onkin sitten todella kunnioittavaa niille fiksuille, jotka osaavat käyttäytyä sofistikoituneesti. Sampolta tämä taito on tyystin hukassa.
Mutta voidaanhan me sopia, että kateuksissammehan täällä ruikutamme. Missä kohtaa pitikään kadehtia? Siinä, kun Sampo veti viinaa kaksin käsin, örvelsi, kaatuili ja kompuroi, oksenteli vai talutusvaiheessa?
Miten siitä on ylipäätään tullut kuuluisa?
Onko itse halunnut tän päivä lehtiin? Mistä päätellen? Siksikö ajattelette vetäneen eilen överit, että pääsisi lehtiin? Öööh...
Vierailija kirjoitti:
Miten siitä on ylipäätään tullut kuuluisa?
Diili ohjelmasta kaikki taisi alkaa. Siinä esiintyi myös tuleva vaimo Michelle Murphy. Kauppa pohjoisessa ja tositv-ohjelmia, mitäs vielä?
Ilo ilman viinaa on teeskentelyä vaan!
Oliko Sampon tarkoitus esiintyä Metallican vierailevana solistina?