Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naarmuuntuvatko nykyajan silmälasit helpommin?!

Vierailija
17.07.2019 |

Ostin Instrusta uudet lasit pari viikkoa sitten, ja toisessa linssissä on jo ensimmäinen naarmu! En ole pudottanut niitä enkä hangannut esim. paitaan. Aina putsannut mikrokuituliinalla ja silmälasien pesuaineella. V.ttu! Pari vuotta sitten oli sama tilanne Nisseniltä hommatuissa laseissa.

Kaapissa mulla on varalasit jotka hommasin aikanaan myös Nisseniltä ja niissä ei ole naarmun naarmua vaikka käytin niitä 5 vuotta.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisyys on syksylläkin poikaa.

Peiton alla vaimon kanssa lähekkäin.

Alastomat vartalot yhtyvät toisiinsa...

Siemensyöksyn hurmaa...

Naimisen onnea...

Pallit vasten pyllyä pump pump

Vierailija
22/25 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kulkenut kakkulat nokalla jo yli 60 vuotta eikä koskaan ole linssit naarmuuntuneet. Nykyisissä linsseissä on sellainen pinnoite, että niiden ei pitäisi likaantua niin helposti, mutta minusta ne aikaisemmat linssit pysyivät paljon paremmin puhtaana kuin nykyiset. Näitä nykyisiä saa puleerata ainakin pari kolme kertaa päivässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän nyt kaikkien lasien mukana tulee mikrokuituliina, ja paperilla ne liikkeessäkin hinkkaa...

Mutta ei koskaan kuivana!

Taitaa moni naarmu ilmestyä juuri siellä liikkeessä kun hätäsesti putsaavat asiakkaan linssit säädön jälkeen ja paperilla hinkataan.

Sieltä niitä nimenomaan tulee kun paskasilla räteillä lääpitään. Joka ikinen kerta linssit optikolla käynnin jälkeen paskaisemmat ja pahimmillaan naarmuja kun nopeasti lääppivät menemään. Harmaata rasvaa joka kerta levinneenä linsseihin, jos kerkeävät "putsailemaan".

Vierailija
24/25 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kulkenut kakkulat nokalla jo yli 60 vuotta eikä koskaan ole linssit naarmuuntuneet. Nykyisissä linsseissä on sellainen pinnoite, että niiden ei pitäisi likaantua niin helposti, mutta minusta ne aikaisemmat linssit pysyivät paljon paremmin puhtaana kuin nykyiset. Näitä nykyisiä saa puleerata ainakin pari kolme kertaa päivässä.

Sama täällä enkä tajua miten ihmiset oikein rääkkäävät linssejään. Johtuiskohan noista mikrokuituliinoista, joilla hangataan likaisia linssejä?

Vierailija
25/25 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän nyt kaikkien lasien mukana tulee mikrokuituliina, ja paperilla ne liikkeessäkin hinkkaa...

Mutta ei koskaan kuivana!

Taitaa moni naarmu ilmestyä juuri siellä liikkeessä kun hätäsesti putsaavat asiakkaan linssit säädön jälkeen ja paperilla hinkataan.

Sieltä niitä nimenomaan tulee kun paskasilla räteillä lääpitään. Joka ikinen kerta linssit optikolla käynnin jälkeen paskaisemmat ja pahimmillaan naarmuja kun nopeasti lääppivät menemään. Harmaata rasvaa joka kerta levinneenä linsseihin, jos kerkeävät "putsailemaan".

Tätä ihmetellyt itsekin miten silmälasiliikkeessä lähinnä lianneet, eivätkä putsanneet linssejä.