Taisin juuri saada salilla k*sipään maineen
Kanssatreenaja oli jättänyt treenikassinsa laitteen eteen. Lastatessani painoja suoritustani varten, tuuppasi alallani kassia hieman pois edestä, etten kompastuisi tai tallaisi sen päälle rikkoen jotain. Hetken päästä toinen treenata supatti tälle treenikassin omistajalle, tosin kuulin vain sanan ”potkaisi” ja näin nyökkäyksen suuntaani.
Olenko nyt luomakunnan suurin salik*sipää?
Kommentit (24)
kysymys kuulu:
oletko isompi mies kuin se mies jonka kassin potkaisit tieltä? Jos olet, mitä väliä?
Jos olet nainen ja uhri oli mies, mitä väliä?
Jos olet nainen ja uhri oli rumempi nainen, mitä väliä?
Muissa tapauksissa olet ih.misjätettä teit mitä tahansa.
Kassin omistajaksi paljastui, ilmeisesti mainettakin voimapiireissä hieman niittänyt, naispuolinen henkilö.
Mikäli tämä ketju nyt ihmeen kaupalla lipuu joko kassin omistajan tahi miespuolisen supattajan silmille, pyydän mitä nöyrimmiten anteeksi sitä että kassisi lojui jaloissani. Tarkoitukseni kassia siirtäessäni oli kuitenkin myöteinen meidän molempien kannalta.
Iloisia treenejä!
Vierailija kirjoitti:
Kassin omistajaksi paljastui, ilmeisesti mainettakin voimapiireissä hieman niittänyt, naispuolinen henkilö.
Mikäli tämä ketju nyt ihmeen kaupalla lipuu joko kassin omistajan tahi miespuolisen supattajan silmille, pyydän mitä nöyrimmiten anteeksi sitä että kassisi lojui jaloissani. Tarkoitukseni kassia siirtäessäni oli kuitenkin myöteinen meidän molempien kannalta.
Iloisia treenejä!
Sitten kassi merkkasi naisen reviiriä johon nyt menit sotkemaan hänen treeninsä.
Se on hänen yksityiskäytössä se sali.
Sä oot niin k u o l l u t
Maltoitko kotiin asti vain kirjoitatko tätä jo salilla?
Mitä hän sanoi kun sanoit, että siirsit ettet kompastu kassiin?
No oletpa sinä heikkomielinen salitreenaaja kun noin mitättömästä asiasta pitää täällä itkeä.
Ei sua kukaan enää huomenna muista.
Älä enää potkaise naisen kasseja.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hän sanoi kun sanoit, että siirsit ettet kompastu kassiin?
En sanonut mitään koska:
1. Kassia siirtäessäni en tiennyt kenen kassi oli kyseessä. Toki olisin voinut huutaa pallean kyllyydestä raskas levypaino käsissäni, että aion siirtää nyt tätä kassia tästä jaloistani, mutta se olisi tuntunut hassulta.
2. Siinä vaiheessa kun kassin omistaja noukki nyssykkänsä mukaansa, itse väänsin naama irvessä omaa suoritustani - siinä ei silloin liioin rupatella.
Ja ei, en kirjoita tätä salilla, maltoin sentään kotiin saakka.
Jos olisin kassin omistaja, olisin hakenut kassini pois ja pyytänyt samalla anteeksi sitä, että jätin sen epähuomiossa toisten jalkoihin. En jaksa uskoa, että kassin siirtämisestä kukaan suuttuu. Tietysti toisen kassia olisi ehkä kohteliaampaa siirtää kädellä kuin jalalla (eikä tähän ole mitään järjellistä syytä, tuntuisi vain kohteliaammalta).
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin kassin omistaja, olisin hakenut kassini pois ja pyytänyt samalla anteeksi sitä, että jätin sen epähuomiossa toisten jalkoihin. En jaksa uskoa, että kassin siirtämisestä kukaan suuttuu. Tietysti toisen kassia olisi ehkä kohteliaampaa siirtää kädellä kuin jalalla (eikä tähän ole mitään järjellistä syytä, tuntuisi vain kohteliaammalta).
Olisin itse toiminut samoin. Olisin saattanut jopa hieman nolostella itse.
Huonoa tai vähintäänkin ajattelematonta käytöstä jättää kassi väärään paikkaan. Ihan yhtä huonoa käytöstä on potkia toisen tavaroita. Itse olisin nostanut kassin pois tieltä ja syrjempään, ja jatkanut elämääni.
No tuskin sitä omistajaa haittasi, kun itse oli eteen jättänyt. Ärsyttävä supisija kyllä tuo potkimisesta tarinoinut.
Toivoisin, että Redditin Am I the a*****e -marttyyrialoitukset eivät rantautuisi palstalle.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa uskoa, että kassin siirtämisestä kukaan suuttuu.
Ei tietenkään normaali ihminen, mutta jollain voimailijalla voi olla nappikuuri menossa, jolloin normaali käytös voi olla hyvinkin kaukana.
Kassin siirrän aina sivuun jos se on jätetty laitteelle tai suorituspaikalle 👍
Älä enää käy sillä salilla, tai ylipäätään millään salilla. Se on hyödytöntä.
Töissä pitää välillä siirrellä asiakkaiden kasseja ja muuta omaisuutta, jos ovat jättäneet ne laitteella väärään paikkaan. Ei ole kukaan vielä supatellut tai suuttunut, jotkut jopa kiittää.
Mitäs jättää kassinsa väärään paikkaan. Itse olisin heittänyt kassin lähimpään nurkkaan.