Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko olemassa normaaleja yli 30-vuotiaita sinkkuja?

Vierailija
16.07.2019 |

Jolla ei päihdeongelmia tai vakavia mt-ongelmia, jolla on normaalit sosiaaliset taidot, koulutus (ei tarvitse olla akateeminen), henkilökohtainen hygienia kunnossa eikä ole lihava.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä.

Eikun en olekaan sinkku.

Vierailija
2/14 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikka kuinka. Tuon ikäiset ovat vielä aika nuoria. Monet haluavat olla sinkkuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisissa ainakaan.

Niillä on ne vítun mielipiteensä.

Vierailija
4/14 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo viimeinen kriteeri aika lailla torppaa koko jutun.

Vierailija
5/14 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti on, miksei olisi? :D Itse ainakin tiedän/tunnen useita. Oon myös itse nykyään sinkku, vaikka oon "normaali", terve, mukava ja ihan nättikin työssäkäyvä ihminen. Erosin viime vuonna 6 vuoden suhteesta, koska mies jäi kiinni pettämisestä.

N31

Vierailija
6/14 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on. Tiedän useampia. Joskus se ero pitkästä parisuhteesta voi tulla juuri siinä 30 vuoden kynnyksellä. Lisäksi syitä on monia muitakin. Tiedän myös ihmisiä jotka opiskellut eka ulkomailla itselle korkeakoulututkinnon ja lisäksi hakenut lentoa uralle ulkomailta. Sitten tullut sellainen olo että haluaa asettua aloilleen ja palata Suomeen, niin ei siinä usein ole kerennyt pysyvää parisuhdetta rakentaa.

Sitä ei ole kiistäminen etteikö "valikoima" ole suppeampi kuin parikymppisenä, mutta kyllä niitä löytyy.

Vierailija
7/14 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole, kun kaikki normaalit ja menestyvät ihmiset ovat vakaissa parisuhteissa viimeistään 22-vuotiaana.

Vierailija
8/14 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tuollainen.

Vierailija
9/14 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko toisen asteen tutkinto koulutukseksi? Jos lasketaan niin sit on kaikkiin kohtiin check!

Musta on kivaa olla sinkku kun ei ole stressiä. Joskus iskee haikeus mut sit muistan että parisuhde vaatii työntekoa ja mä käyn jo palkkatöissä joten no go.

M35

Vierailija
10/14 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä eronneita on. Enää harvoja kunnollisia ensimmäisellä kierroksella.

Tosin 2 serkkuni ovat olleet sellaisia. (hyvä koulutus, hyvä työ, hyvä käytös, mutta ei hyvät "iskemis" taidot.)

Vierailija
11/14 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyäänhän on normaalia olla ylipainoinen, koska suurin osa on. Miehistä yli 70% ja naisista yli 60%.

Vierailija
12/14 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli 31 kun aloimme olemaan yhdessä. 23v tuota katellut eikä ole hullumpi vieläkään:)

Vierailija
13/14 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse tunne. Olen keski-ikäinen mies. En löydä naista, koska käytän säännöllisesti huumeita. Toki narkomaaninaisen saisin, mutta en halua sellaista. Haluan normaalin suhteen.

Vierailija
14/14 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Mielenterveysongelmat manifestoituvat sinkuilla ihmisillä viimeistää 25-30 ikävuoden aikana. Jokaisella ihmisellä on jotakin ongelmia joko pään sisällä tai arkielämässä.