Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Latasin tinderin eilen ja on noloa pyyhkiä oikealle niitä tyyppejä.

Vierailija
16.07.2019 |

Häviääkö toi noloilu? Ei musta taida olla näyttämään kiinnostusta :)

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritin suhtautua koko hommaan leikkinä, mutta jotenkin se oli vaan liian kornia rankata ihmisiä ulkonäön ja parin lauseen perusteella. Oli pakko poistaa tili ja appi.

Vierailija
2/26 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysit sentään oikealla pyyhkäistäviä tyyppejä? Mä ollut kaks vkoa enkä ole löytänyt kuin yhden eikä meistä ole edes tullut matchia.

Oota nyt et tulee edes matcheja ja siitä se vasta alkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyhi nyt vaan. :) ne haluaa sitä

Vierailija
4/26 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne edes tiedä sun tykkäämisistä ennen kuin tykkäävät takaisin. Turha noloilla.

Vierailija
5/26 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän leikkimieltä mukaan. Mä swaippasin oikealle kaikki järkevän oloiset semi vaatimattoman näköisistä suht komeisiin miehiin jättäen ulkopuolelle:

1. Urpon oloiset jäbät ulkonäöstä riippumatta. Esimerkiksi joku tyhmä teksti tai olemus/pose kuvissa oli tasoa juuei.

2. Rumimmat 20% ehkä (ei vaan sytyttänyt yhtään)

3. Komeimmat 10% (niitä ei olis vaan sytyttänyt)

Aika ronkeli saa olla jos ei matcheja ala tulla naiselle.

Ja sit juttusille niin siitä se lähtee :)

Vierailija
6/26 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysit sentään oikealla pyyhkäistäviä tyyppejä? Mä ollut kaks vkoa enkä ole löytänyt kuin yhden eikä meistä ole edes tullut matchia.

TAVISMIEHET, PAY ATTENTION ^

Tässä näette miksi tavikset ei kelpaa. Miksi edes olla tinderissä. Nykynaisille kelpaa vain "supersankari", täällä se nähtiin suoraan hevosen suusta.

Vierailija
7/26 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oottekoo törmänneet jo tähän yhteen "pesänhoitajaan" jonka kuvana on ko rt su. Just joo.

Vierailija
8/26 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyhi sitten vasemmalle tai vasemmalla.

Vierailija
9/26 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän ne edes tiedä sun tykkäämisistä ennen kuin tykkäävät takaisin. Turha noloilla.

Voiko jollain superjäsenyydellä (vai mikä lie onkaan) nähdä ketkä ovat tykänneet? (- ei ap.)

Vierailija
10/26 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä näette miksi tavikset ei kelpaa. Miksi edes olla tinderissä. Nykynaisille kelpaa vain "supersankari", täällä se nähtiin suoraan hevosen suusta.

No oon ollut siellä vasta pari kertaa parin vkon aikana. Mulla on nyt aika pieni kilometrihaitari. Ajattelin matchata vain ne jotka todella kiinnostavat.

En siis etsi mitään ihmeen tummaa komeaa lääkäriä vain sellaista joka jotenkin muuten erottuu siitä kuvavirrasta ja on oman tyylinen. Mutta varmaan kun laajennan hakukriteereitäni niin niitä alkaa tulla enemmän,

Vierailija
11/26 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latasin tänään Tinderin ja kuva välipalastani (huumorikuva tyyliin ad vs reality, se patukka oli ankea) on saanut 1,5 tunnissa yli 60 likeä :D Ei tekstiä, ei muita kuvia. Pelkkä ankea patukka :D

Vierailija
12/26 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko jollain superjäsenyydellä (vai mikä lie onkaan) nähdä ketkä ovat tykänneet? (- ei ap.)

Voi.

Vierailija
13/26 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No oon ollut siellä vasta pari kertaa parin vkon aikana. Mulla on nyt aika pieni kilometrihaitari. Ajattelin matchata vain ne jotka todella kiinnostavat.

En siis etsi mitään ihmeen tummaa komeaa lääkäriä vain sellaista joka jotenkin muuten erottuu siitä kuvavirrasta ja on oman tyylinen. Mutta varmaan kun laajennan hakukriteereitäni niin niitä alkaa tulla enemmän,

Teen itse aivan samaa, mutta silti. 2 viikkoa ja yksi vain oikealle? Se kertoo eri kieltä siitä minkä tasoista miestä etsit. Edes 1% ei siis kelvannut, koska 2 vko aikana varmasti ehdit yli 100 käydä läpi. Sinulla taitaa olla 0,1% kuuluva mies olla hakusessa.

Olen itse valikoiva, mutta ainakin 3/10 menee oikealle. Eli 30%.

Vierailija
14/26 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan normaali tervejärkinen ei oo missään tinderissä. Siellähän on enimmäkseen varattuja miehiä hakemassa yhden illan seuraa.

Vierailija
15/26 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teen itse aivan samaa, mutta silti. 2 viikkoa ja yksi vain oikealle? Se kertoo eri kieltä siitä minkä tasoista miestä etsit. Edes 1% ei siis kelvannut, koska 2 vko aikana varmasti ehdit yli 100 käydä läpi. Sinulla taitaa olla 0,1% kuuluva mies olla hakusessa.

No tarkennan vielä sen verran, että mulla on valtavirrasta täysin poikkeava miesmaku. Mun ihanne ois joku Kurt Cobain. Ei ole vielä tullut vastaan :) Mut joo yritetään laajentaa makua.

Vierailija
16/26 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tarkennan vielä sen verran, että mulla on valtavirrasta täysin poikkeava miesmaku. Mun ihanne ois joku Kurt Cobain. Ei ole vielä tullut vastaan :) Mut joo yritetään laajentaa makua.

Painan itse sydäntä lähes kaikille, jotka vain sattuu miellyttämään silmääni. Eipä siinä muuta tarvita. Ulkonäkö pohjainen äpp tämä on.

Vierailija
17/26 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua ihmisiä jotka raivoaa toisille näiden mies- tai naismausta. Mikä oikeus teillä on vaatia saada määrätä kuinka monesta ihmisestä joku kiinnostuu. Lakkaatteko itse tykkäämästä joka ikisestä naisesta jos joku teille caps lockit päällä aiheesta huutaa? Tuskin. Mitä jos edes yritettäis leikkiä aikuisia ihmisiä jotka päättää ihan itse.

Vierailija
18/26 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän ”1 tykkäys 2 viikossa on liian vähän” -soppaan oman lusikkani tunkeakseni: olen itse toiminut lähestulkoon samalla periaatteella — paitsi, että itse yritin etsiä juuri oikeanlaista nörttiä.

Vierailija
19/26 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mutta silti :D

En mitään liian komeita sieltä ees katso.

Mutta eipä kyllä oo mätsejäkään kyllä tullu. Ap

Vierailija
20/26 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän ”1 tykkäys 2 viikossa on liian vähän” -soppaan oman lusikkani tunkeakseni: olen itse toiminut lähestulkoon samalla periaatteella — paitsi, että itse yritin etsiä juuri oikeanlaista nörttiä.

Ymmärrän. En tajua et pitäis tykätä noin joka kolmannesta normijampasta jos etsii sitä tiettyä nörttiä tai vaikka Kurt Cobainin tyylistä ja haluaa matchata vain se joka oikeasti kolahtaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi