Voi miten kaunis tytär Reino Nordinilla!
Kommentit (17)
Toivottavasti ei Reino enää hölmöile.
tavallisen tytöntyllerön näköinen. äitiinsä tullut.
Olen sitä vaan ihmetellyt, että lapset ovat puoliksi Marian. Eli 1/4 espanjalaista verta. Kuitenkin Maria on espanjalaisen näköinen, lapset ihan isänsä näköisiä. Suloisia lapsia kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Olen sitä vaan ihmetellyt, että lapset ovat puoliksi Marian. Eli 1/4 espanjalaista verta. Kuitenkin Maria on espanjalaisen näköinen, lapset ihan isänsä näköisiä. Suloisia lapsia kuitenkin.
Kuvassa oleva tyttö ei ainakaan näytä yhtään isältään.
Voiko kahdelle ei-punapäälle tulla punapäälapsi?
Tosi pikkuisen lapsen näköinen 7-vuotias. Arvelisin 5-vuotiaaksi jos sitäkään. Mulla on itelläkin 7v tyttö.
Kaikki ne muksut on Reinon näköisiä. Siitä vauvastakin oli kuva aikoinaan lehdessä, eikä epäilystäkään, taatusti aito Nordin :)
Vaaleelle ja tummallehan just tulee helposti punapää. Esim. Diana ja Charles.
Vierailija kirjoitti:
Mustahiuksinen voi saada punatukkaisen lapsen. Ja voi kai muutkin, periytyvä ominaisuus.
Kaunis on äitinsäkin, varsinkin nuorena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mustahiuksinen voi saada punatukkaisen lapsen. Ja voi kai muutkin, periytyvä ominaisuus.
Jep, mullakin äiti rusjeahouksinen ja isä mustasukkainen. Punainen tukka ja pisamat tuli mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisi ihan hyvin olla tuo lapsi poikakin, menisi ihan täydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isänsä sukuun tullut täysin. Reinon äiti on punapää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, mullakin äiti rusjeahouksinen ja isä mustasukkainen. Punainen tukka ja pisamat tuli mulle.
Anteeksi nyt, jos tyhmiä kyselen, mutta oletko itse tyytyväinen väriin? Vai olisko musta tukka ollut mieleesi enemmän? Nuo pisamat saa mut kateelliseksi.
Kävivätkö siis ihan leffan katsomassa vai vaan näyttäytymässä "punaisella matolla"? Kyseinen leffa on K12...
Veikeä.