Olenko pinnallinen jos menen kauneusleikkaukseen?
Katselin hintoja ja klinikoita, mutta en teetätä leikkausta Suomessa enkä Virossa. Olen jo useamman vuoden pohtinut muutosta ja tapauksessani kyse olisi rasvaimusta reisiin ja pehvaan. En ole sanonut tästä kenellekään läheiselle, koska pelkään vastarintaa ja haukkuja. Koko ikäni olen kokenusta vihaa ja häpeää vartaloani kohtaan ja kauhulla ostan vaatteita sekä seison peilin edessä. Ruokavalio muutos ja liikuntamuodon vaihtaminen eivät auta, olen laihtunut -5 kiloa, mutta reisistä ja pehvasta tavara ei lähde. Leikkaus on aina riski, mutta uskon uskaltautuvani kokeneelle lääkärille. Ylipainoinen en ole mutta päärynävartaloinen, leveä lantio ja iso peppu.
Kommentit (36)
Olet saanut geenit tuhansilta esivanhemmiltasi. He näkivät vaivaa tämän maailman eteen. Haluatko todella poistaa itsestäsi jäljet siitä, että olet ihminen ja perit sukulaisiltasi sellaisen ulkonäön, joka sinulla on? Sinua ei ole tarkoitettu muuttamaan kehoasi. Sinut on tarkoitettu parantamaan maailmaa ja kantamaan kehosi, esivanhempiesi elämän tuloksen, kuin ihminen, ei kuin nukke.
Kyllä se pinnallisuus siitä vain kasvaa, kun käyt rasvaimussa. Sen operaation jälkeen huomaat jonkun muun "virheen" kropassasi, ja taas tekee mieli lähteä korjauttamaan kroppaa.
Vierailija kirjoitti:
Olet.
Perusteletko?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se pinnallisuus siitä vain kasvaa, kun käyt rasvaimussa. Sen operaation jälkeen huomaat jonkun muun "virheen" kropassasi, ja taas tekee mieli lähteä korjauttamaan kroppaa.
Yleinen harhaluulo mikä ei liity minuun. Ainoastaan vartaloani inhoan ja häpeän. Miksi en saa olla kooltani pienempi ja onnellinen? En halua muoveja kehooni ja olen muutenkin täysin luonnollinen nainen.
Ei ole olemassa esteettistä kirurgiaa, jota tehdään ”itsensä takia”. Inho jotain täysin toimivaa ja normaalia kehonosaansa kohtaan on seurausta ympäristöstä ja muiden ihmisten reaktioista.
Eli kyllä. Olet pinnallinen, jos menet kauneusleikkaukseen.
Hyväksy itsesi sellaisena kuin olet, niin muutkin hyväksyvät sinut.
Jos menet kauneusleikkaukseen, ilman todellista tarvetta, ja maksat siitä tuhansia, olet todella turhamaisuuden kuningatar.
Luuletko, ettei rasva kerry sinne takaisin pikku hiljaa imun jälkeen?
Tuskimpa tuossa on edes kummoista riskiä.Rasvaa vain imuroidaan pois.Mene vaan.Se on oma asiasi.Ei aikuisen ihmisen tarvitse kertoa kenellekkään.
Missä maassa ajattelit käydä siinä rasvaimussa? Jos kerta et Suomessa etkä edes Virossa. Tuo on meinaan sellainen asia, jossa ei kauheasti kannattaisi säästää. Eli toivottavasti et ainakaan jollain itäeurooppalaisella puoskarilla.
Vierailija kirjoitti:
Missä maassa ajattelit käydä siinä rasvaimussa? Jos kerta et Suomessa etkä edes Virossa. Tuo on meinaan sellainen asia, jossa ei kauheasti kannattaisi säästää. Eli toivottavasti et ainakaan jollain itäeurooppalaisella puoskarilla.
Ei muuten olisi ensimmäinen kerta, kun jonkun turhamaisen bimbon kauneusleikkauksen aiheuttamia tuhoja korjattaisiin yhteiskunnan laskuun.
Vierailija kirjoitti:
En ole niin typerä, että menisin puoskarille. Olen katsellut ammattilaisia plastiikkkirurgian paratiisimaassa Etelä-Koreassa.
Vierailija kirjoitti:
Hyväksy itsesi sellaisena kuin olet, niin muutkin hyväksyvät sinut.
Jos menet kauneusleikkaukseen, ilman todellista tarvetta, ja maksat siitä tuhansia, olet todella turhamaisuuden kuningatar.
En hae hyväksyntää ulkopuolisilta, mutta en koe oloani kotoisaksi tässä kehossa. Tunnen olevani vankina enkä ole ihminen miksi sisältä tunnen itseni.
Miltä se susta tuntuu? Oletko turhamainen, vai tuleeko sulle parempi olo? Kysy itseltäsi. Minusta ei ole turhamaista, jos elämänlaatudi paranee sitä kautta.
Senkus menet. Aika helppo toimenpide ja niitä tehdään paljon. Vatsan, reisien ja takapuolen rasvaimussa on liikkumisenkin kannalta hyötyjä etenkin sitten vanhemmalla iällä. Mulla on sama harkinnassa vyötärörenkaaseen, selluliittiä olenkin pienissä erissä poistanut muutamaan otteeseen. Mieskin tykkää, nautitaan molemmat seksistä enemmän kun mun vartalo on hyvännäköinen. Onneksi mies tykkää minusta muutenkin, en kyllä edes suunnittelisi rasvaimua jos ei tykkäisi kaikkine rasvoineen. Meidän yhteinen juttu joka kiihottaa molempia.
Mitä vikaa vaikka olis vähän pinnallinen? Silmät meillä on päässä ja jos joku asia itsessä ei miellytä niin miksei menis "korjaamaan". Itse arvostelen paljon itseäni,muita en. Olenko siis pinnallinen? Ehkä... tai sit vaan itsekriittinen. Nenäleikkaus takana ja kyllä mulla ainakin tuli parempi fiilis.
Jos uskot et se tekee sut tyytyväisemmäksi niin mene siihen operaatioon.
Mitä väliä sillä on, oletko vai ei tai mitä muut ajattelevat. Tee niin kuin itse parhaaksi näet äläkä elä muiden odotusten mukaan.
Todennäköisesti et ole treenannut tarpeeksi tai oikealla tavalla, jos mitään muutosta ei kerran ole tullut, mutta jos haluat mieluummin leikkaukseen, niin mikäs siinä sitten.
Kasvojen kanssahan on vähän eri juttu, kun esim. nenää tai silmäluomia ei voi itse muokata.
Vierailija kirjoitti:
Senkus menet. Aika helppo toimenpide ja niitä tehdään paljon. Vatsan, reisien ja takapuolen rasvaimussa on liikkumisenkin kannalta hyötyjä etenkin sitten vanhemmalla iällä. Mulla on sama harkinnassa vyötärörenkaaseen, selluliittiä olenkin pienissä erissä poistanut muutamaan otteeseen. Mieskin tykkää, nautitaan molemmat seksistä enemmän kun mun vartalo on hyvännäköinen. Onneksi mies tykkää minusta muutenkin, en kyllä edes suunnittelisi rasvaimua jos ei tykkäisi kaikkine rasvoineen. Meidän yhteinen juttu joka kiihottaa molempia.
Itseni vuoksi menen operaatioon jos menen enkä muiden. En ole seksuaalinen ihminen eikä minulla ole miestä ja jos olisi, niin en häntä miellyttäisi. Rakastan itseäni, mutta en ole onnellinen nykyisessä olomuodossa. En aio teetättää muita leikkauksia eikä kyse ole mistään silareista, luomileikkauksesta eikä botox pistoksista, kun en niitäkään halua.
Etkö ole, jos et mene?
Itsehän tiedät, mitä teet.