Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikuus meni pidemmän naisen kanssa. Nolottaa.

Vierailija
16.07.2019 |

Kai mun pitäisi olla onnellinen, kun viimein 25-vuotiaana sain ensimmäistä kertaa naiselta. Kaiken lisäksi nätiltä, hyväkroppaiselta ja isorintaiselta naiselta. Mutta miksi ekan kerran piti tapahtua mua pidemmän naisen kanssa? Tämä asia seuraa nyt mua näissä jutuissa aina! Vaikka mulla olisi ketä tahansa naisia jatkossa, niin ei muutu mihinkään se asia, että pidempi nainen vei poikuuden! Se nolottaa! En ole lyhyt, mutta nainen vaan on tosi pitkä. Ja jonkin verran kokeneempi "näissä jutuissa". Ja hänelle olin kuulemma eka, jolta hän vei poikuuden.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytitkö kumia? Miten nopeasti laukesit?

Vierailija
2/14 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on sulla ongelmat! Suorastaan isoimmat ongelmat, mitä elämässä on olemassa! :D

Olisithan sinä ennen ensimmäistä kertaasi voinut osaltasi vaikuttaa siihen, kenen naisen kanssa se olisi tapahtunut. Mutta turha siitä on nyt enää mankua, tapahtunut mikä tapahtunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nainen suhtautui kun sai tietää poikuutesi olevan tallella?

Terveisin Naispelko26

Vierailija
4/14 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

entä perseneitsyytesi? Onko se tallella? Ja kenen kanssa menetit sen?

Vierailija
5/14 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollilta kuulostat. Luonne merkitsee eniten ellet sitten ole vain pinnallinen yhdenillanjuttujenkatselija

Terv. Nainen joka ollut parisuhteessa sekä lyhyen että pitkän kumppanin kanssa

Vierailija
6/14 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollihan tää on. Ketään miestä ei kiinnosta minkä pituinen nainen on jos poikuuden on vihdoin menettäny. Toisekseen miehiä ei kiinnosta muutenkaan naisen pituus jos seksiä saa.

Vierailija
7/14 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trollihan tää on. Ketään miestä ei kiinnosta minkä pituinen nainen on jos poikuuden on vihdoin menettäny. Toisekseen miehiä ei kiinnosta muutenkaan naisen pituus jos seksiä saa.

Näin on.

M43 v. 170 cm

Vierailija
8/14 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aristaako istua yhä?

Vierailija
9/14 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytitkö kumia? Miten nopeasti laukesit?

Neitsyyden voi menettää vain ilman kumia. Liha koskee lihaa, flesh on flesh. Ne sulo mehut pitää haista siinä omassa kalussa aktin jälkeen eikä iljettävän kumin.

T: 15v neitsyytensä menettänyt. Paljaalla of course.

Vierailija
10/14 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
11/14 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

up

Miksi?

Vierailija
12/14 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetin poikuuteni 15v köksän maikan kanssa. Kai seo pedari en tiedä, mutta sain kyllä kaiken ja en kovin pahoillaa ole. Koulun vessassa lähti poikuus. Sain köksästä 10 todistukseen myös. Hyvä nainen ja kävin tuuppaa myös täysikäsenä.

Vierailija
13/14 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sullakin ongelmat... noo mikäs siinä jos oli ihan hyvää seksiä nii whatever🤷🏼‍♀️

Vierailija
14/14 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menetin poikuuteni 15v köksän maikan kanssa. Kai seo pedari en tiedä, mutta sain kyllä kaiken ja en kovin pahoillaa ole. Koulun vessassa lähti poikuus. Sain köksästä 10 todistukseen myös. Hyvä nainen ja kävin tuuppaa myös täysikäsenä.

Iha oikeesti? Hitto olen kateellinen sulle!!! Mun ihastus oli ranskan opettajattareni.