Tulkitkaa tämä tilanne minulle
Mies meni tänään katsomaan Metallicaa, asutaan itse aika kaukana sieltä. Lähti reissuun yksin. Puolisen tuntia sitten tuli WhatsAppissa viesti: "Missäs oot?"
Olen siis kotona lasten kanssa.
Vastasin, että kotona tietysti, miten niin.
Meni parikymmentä minuuttia ja vastasi "Ei kun aattelin että jos oot kaupassa mut ei mitään. Kivaa iltaa!"
Me käytiin kaupassa yhdessä aamupäivällä.
Yritin soittaa, löi luurin korvaan ja laittoi viestin: "Täällä on kova meteli, ei pysty puhuu. Mitä asiaa oli?"
Mä en nyt vaan keksi mitään muuta kuin sen, että ei mennyt sinne sittenkään yksin. Keksiikö joku tälle nyt jonkin ihan luonnollisen selityksen joka on ok, ja mulle mielenrauhan. En tosiaankaan jaksais nyt mitään pettämiskuvioita, muutenkin rankkaa.
Ja provon huutelijat saa mennä mäkeen, en jaksa nyt.
Kommentit (35)
Onko mies pettänyt sua joskus, vai miksi epäilet?
Mä alan nyt keskittyy noihin mukuloihin kun ei tää auta yhtään ku tulee vaan skenaarioita mieleen. Saatan tulla viel illalla katsomaan tätä ketjua kun saan noi nukkumaan. Kiitos vastauksista vastanneille
Vierailija kirjoitti:
Onko mies pettänyt sua joskus, vai miksi epäilet?
Tähän vielä avstaan:
ei varsinaisesti mut on tunnustanut olleensa työkaveriinsa ihastunut. tästä vuosia aikaa ja puhuttu ja sovittu koko homma jo. Oli niin epäluonteenomaista noi viestit ja toi koko tilanne jotenkin että siks heräsi epäilyt. Ja mä oon tosiaan nyt raskaana ja hormonit on aivan sekasin. Siksi on olo että voin ylitulkita mutta en tiedä enää. Nyt paan tän pois.
Ap taas linjoilla. Nostan nyt tän jos joku välittää.
Mies tuli kotiin aamuyöstä. Laitoin lapun eteisen pöydälle, että lukee tän keskustelun mun koneelta. Kuulin kun tuli, olin aikani vielä makkarissa, sit tulin olkkariin ja mies istui sohvalla ja itki.
Ei se sitten edes yrittänyt kieltää. Pisteet rehellisyydestä jos nyt muusta ei. Väärälle ihmiselle tuli viesti ja heitti pikkupaniikille ja siks moinen tolkutonn hätävale. Olikin kiva mennä yksin ilman kavereita sinne kun siellä tapasi jonkun naisen jonka kanssa on viestitellyt jo pidemmän aikaa ja tavannukkin pari kertaa aiemminkin. Mä en ollu aiemmin tajunnut yhtään mitään. Näköjään kandee kuunnella vaistoja vaikka olis kuinka hormonipöllyissä.
Lapset on mummolassa, mies meni kaverilleen asumaan toisiaseks. Järkkään ite tässä asioita että muutetaan erilleen. Ei mua huvita antaa anteeks tätä. Jos syy sille että on pakko käydä vieraissa on se että perhe-elämä ei ollukaan niin kivaa kun mitä luuli niin se on terve sitten vaan. Ei mullakaan 24/7 kivaa ole kun oon enemmän kiinni lapsissa mutta mitäpäs väliä sillä olis. Ottaa niin päähän kun tää uusin sit syntyy silleen että iskä ja äiti ei oo ees aluks yhdessä. Yritän olla bniin aikunen etten sotke lapsia tähän, siks laitoin ne "yllätyslomalle" mummolaan. Mummo eli mun äiti toki tietää tilanteen.
Älkää pettäkö, pliis. Jättäkää vaik mielummin. Tää satuttaa ihan tajuttoman paljom.
Minua tämä kiinnosti. Palasin vielä tänään katsomaan tätä keskustelua, kun jäi vaivaamaan. Harmi, että tässä oli kyse pettämisestä. Vaistoja tosiaan kannattaa kuunnella! Naisella ne tuppaa vaan tosiaan häviämään hormoneiden takia, kun on pieniä lapsia ja raskaana. Itsellänikin on tapahtunut vastaavaa aikoinaan. Me saatiin pitkän ja raskaan vaiheen jälkeen selvitettyä asiat, vaikka se ei helppoa ollut. Nykyään ollaan edelleen yhdessä, mutta välillä muistuu mieleen nämä vanhat asiat. Varsinkin jos luen tai saan kuulla tällaista. Jaksamista sinulle!
Ap, kuinka sinä voit olla noin rauhallinen?
Vierailija kirjoitti:
Hei minukin mieheni on siellä yksin matkalla! Junassa taitaa olla vielä niin missä metelissä se sinun miehesi on? Monelta alkaa edes tapahtuma?
Olin konsertissa ja näin kaksi miestä yhdessä siellä suutelemassa toisiaan. Toinen laittoi luurin kiinni kun puhelimensa soi ja kirjoitteli jonkun viestin.
Mikä ihme noilla ukoilla on, että eka pistetään nainen paksuksi ja sit raskausaikana alkaa juoksuttamaan? Ei ole eka eikä viimenen kerta kun noin käy. Eikö osata yhtään etukäteen ajatella?
Ap, käy testeissä varmuuden vuoksi! Jos mies on tartuttanut suhun jotain niin se ei ole vauvallekaan ihan pikkujuttu, siitä voi seurata hoitamattomana vakavia terveysongelmia viattomalle ihmiselle!
Ap, lue esim väestöliiton sivuilta artikkelit uskottomuudesta. On todella tärkeää, että pystyisitte käsittelemään tämän asian jossain vaiheessa ajan kanssa, varsinkin kun teillä on lapsia. Ei siksi, että teidän pitäisi jatkaa yhdessä, vaan asia on tärkeää käsitellä lastenne, teidän molempien itsenne ja omien elämienne vuoksi, jatkuvat ne sitten yhdessä tai erikseen. Toivon sinulle jaksamista äärimmäisen rankassa tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Mies tuli kotiin aamuyöstä. Laitoin lapun eteisen pöydälle, että lukee tän keskustelun mun koneelta. Kuulin kun tuli, olin aikani vielä makkarissa, sit tulin olkkariin ja mies istui sohvalla ja itki.
Ei se sitten edes yrittänyt kieltää. Pisteet rehellisyydestä jos nyt muusta ei. Väärälle ihmiselle tuli viesti ja heitti pikkupaniikille ja siks moinen tolkutonn hätävale. Olikin kiva mennä yksin ilman kavereita sinne kun siellä tapasi jonkun naisen jonka kanssa on viestitellyt jo pidemmän aikaa ja tavannukkin pari kertaa aiemminkin. Mä en ollu aiemmin tajunnut yhtään mitään. Näköjään kandee kuunnella vaistoja vaikka olis kuinka hormonipöllyissä.
Lapset on mummolassa, mies meni kaverilleen asumaan toisiaseks. Järkkään ite tässä asioita että muutetaan erilleen. Ei mua huvita antaa anteeks tätä. Jos syy sille että on pakko käydä vieraissa on se että perhe-elämä ei ollukaan niin kivaa kun mitä luuli niin se on terve sitten vaan. Ei mullakaan 24/7 kivaa ole kun oon enemmän kiinni lapsissa mutta mitäpäs väliä sillä olis. Ottaa niin päähän kun tää uusin sit syntyy silleen että iskä ja äiti ei oo ees aluks yhdessä. Yritän olla bniin aikunen etten sotke lapsia tähän, siks laitoin ne "yllätyslomalle" mummolaan. Mummo eli mun äiti toki tietää tilanteen.
Älkää pettäkö, pliis. Jättäkää vaik mielummin. Tää satuttaa ihan tajuttoman paljom.
Voi jumalauta. Sä vielä lahjotit sille lipun ja äijä junailee treffit. En kyllä antais anteeksi. Voimia!
Kiitos viesteistä.
Mä taidan olla jotenkin shokissa vielä, oon tosiaan todella rauhallinen. Ei mulla missään vaiheessa kiehahtanut yli, pystyin olee oikeasti ihan ihmeen tyyni ja rauhallinen ja rationaalinen mut eiköhän jossain vaiheessa iske tajuntaan se todellisuus ja sit kiehuu.
Oon tottakai vihanen miehelle. Ei mun mielestä oikeuta mikään pettämistä ihan sama millaista kotona on, sit jätetään jos on paha olla. Ja meillä ei ees oo mennyt huonosti. On s-elämää ja miehellä omaa aikaa ja menoja ja harrastuksia. Mulla vähemmän mut lapset on tosiaan aika pieniä vielä. Missään vaiheessa ei ole mitään osoittanut ettei olisi tyytyväienn, kun mä olisin tehnyt ihan *elvetisti se eteen että ei tulis eroa, niin olis voinut ihan avata sen sanaisen arkkunsa ja avautua mulle. Olisin olu valmis vaikka mihin. Tiesin tasan tarkkaan että pikkulapsiaika tulee olee vaikeeta ja puhuttiin siitä umet ja lammet etukäteen mutta niin se todellisuus sit iski vasten (miehen) kasvoja kuitenkin. Pettämistä en nyt vaan pysty antaa anteeksi.
Hyvä piontti tuo että testeihin pitää mennä. otankin heti yhteyttä lekuriin tästä. Ei käynyt mulla edes mielessä että voi jotain tautejakin tartuttaa, hyi *elvetti.
Ja käsitellään tottakai tää asia. Nyt just en yksinkertaisesti vaan jaksa. Raskaus on ollut muutenkin tos rankka (sairaslomalla jo yli kukauden sen takia). Oon ihan loppu henkisesti. Ei oo mitään aikomusta ainakaan tässä vaiheessa viedä lapsilta (hyvää) isää poies. Saa nähdä muutunko ihan kauheaks jossain vaiheessa, mut yritän tosiaan olla aikuinen. Saan mun äitiltä tosi paljon tukea.
Mä oikeasti arvostam tosi paljon teitä kun laitatte kauniita sanoja mulle. AV vois olla ihan toisenkinlainen mutta kiva ettei nyt tartte mitään *askamyrskyä täältä sit vielä tähän päälle lukea.
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi jumalauta. Sä vielä lahjotit sille lipun ja äijä junailee treffit. En kyllä antais anteeksi. Voimia!
Joo en pysty antamaan anteeksi. Kiitos.
Pyydä sitten kunnon elatusmaksut !!!! Se ei vielä sitä tajua. Sen takia hän voi yrittää sopia sun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Pyydä sitten kunnon elatusmaksut !!!! Se ei vielä sitä tajua. Sen takia hän voi yrittää sopia sun kanssa.
No ei se raha tätä tilannetta korjaa. Oon ihan hyvin palkatussa työssä itekin. Ei nyt ainakaan ole päällimmäisenä mielessä kostaa. Ja siis ihanne olis se, että olis yhteishuoltajuus, koska isänä on mitä parhain. Saa vaan nähdä pystynkö ajattelemaan näin vielä sit kun tää shokki menee ohi.
En ole yhtään sellanen konserteissa viihtyvä niin alun perinkään ei pitänyt mun mennä mukaan. Ostin lipun miehelle syntymäpvlahjaksi. Hän siis käy siis paljonkin konserteissa, yleensä jonkun kaverins atai kaveriporukan kanssa. Nyt ei kukaan kaveri oll saanu lippuja.