Mistä voi johtua rintojen kasvu?
Olen 30-vuotias ja 2 vuodessa rinnat on kasvaneet paljon. En ole raskaana ja en ole lihonut. Käyn aina oikeasta rintaliiviliikkeestä ostamassa, että saan hyvät ja koko on oikea. 2 vuotta sitten koko oli C, nyt koko on G. Oon tyytyväinen isoista rinnoista, mutta ihmetyttää... Ei kai tarvii huolestua...
Kommentit (24)
Rintasyöpä aiheuttaa myös tuota. Kannattaa tutkia varmuuden varalta.
Siis ovatko rintasi oikeasti kasvaneet vai pelkästään rintaliivien kirjain muuttunut?
Vierailija kirjoitti:
Käytätkö millaista ehkäisyä?
Kondomia, koska hormonaalinen ehkäisy ei sovi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tätä just pelkäänkin. Olen tutkinut rintojani ja en ole tuntenut mitään patteja.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Siis ovatko rintasi oikeasti kasvaneet vai pelkästään rintaliivien kirjain muuttunut?
Ovat kasvaneet. Ei vain omasta mielestä vaan mies on huomannut saman.
Ao
Mitä lääkkeitä olet syönyt tänä aikana. Lisäravinteetkin voi vaikuttaa.
Aivokasvain ainakin miehillä kasvattaa rintoja.
Ei ole mitään syöpää. Rintarauhaskudos menettää iän myötä kimmoisuttaan ja veltostuvat. Kaikille naisille käy noin, katsele vähän ympärillesi ja etenkin ikääntyviä naisia. Tuo on vasta alkua.
Vierailija kirjoitti:
Mielialalääkkeitä olen syönyt sen 2 vuotta. Siinä on melko harvinaisissa haittavaikutuksissa rintojen kasvu, niin voi johtua kyllä siitä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielialalääkkeitä olen syönyt sen 2 vuotta. Siinä on melko harvinaisissa haittavaikutuksissa rintojen kasvu, niin voi johtua kyllä siitä.
Ap
Naisen rintojen kasvu on kyllä miesnäkökulmasta katsottuna useimmissa tapauksissa jotain aivan muuta kuin haittavaikutus. Varsinkin sinun tapauksessasi, kun lihomista ei ole tapahtunut ja tissit ovat pysyneet terhakkaana. :) T: Mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Naisen rintojen kasvu on kyllä miesnäkökulmasta katsottuna useimmissa tapauksissa jotain aivan muuta kuin haittavaikutus. Varsinkin sinun tapauksessasi, kun lihomista ei ole tapahtunut ja tissit ovat pysyneet terhakkaana. :) T: Mies
Nojoo, oon kyl samaa mieltä :D
Ap
Nyt sitten vaan kaikki mielialalääkkeitä syömään - tulee hyvä mieli ja tissitkin kasvaa. Vai johtuuko hyvä mieli tissien kasvamisesta..
Vierailija kirjoitti:
Luulin aina nuorempana, että isot rinnat roikkuu tyyliin navassa asti, mutta ei :D Isot voi olla myös terhakat, opin jotain uutta.
Ap
Nyt kuvia jakoon ja heti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä just pelkäänkin. Olen tutkinut rintojani ja en ole tuntenut mitään patteja.
Ap
Minäkin voisin tulla tutkimaan.
Onko suvussa isorintaisuutta? Geeneistä johtuen voi olla ennalta määrätty koko jonka nyt saavutat. Määritgäähän geenit myös perseen koon miksei rintojen kokoa?
Imeekö sun mies niitä? Sillä on kyllä kasvattava vaikutus.
Mun rouvalla on myös rinnat kasvaneet parin viime vuoden aikana. Ei nyt noin paljon, mutta b:n ja c:n rajalra reiluksi c:ksi.
Ikää 46 ja ei ole lihonut.
Vierailija kirjoitti:
Onko suvussa isorintaisuutta? Geeneistä johtuen voi olla ennalta määrätty koko jonka nyt saavutat. Määritgäähän geenit myös perseen koon miksei rintojen kokoa?
Äidillä on kyllä isot rinnat, mutta siskoilla pienet. Jännä, että näin aikuisenakin voi tissit kasvaa.
Ap
Luulin aina nuorempana, että isot rinnat roikkuu tyyliin navassa asti, mutta ei :D Isot voi olla myös terhakat, opin jotain uutta.
Ap