Kelpaako miehille oikeasti kuka vain nainen jos on vain hyvä kroppa?
Vaikka näyttää naamasta siltä Simpsonien redneckiltä, Cletukselta?
Kommentit (38)
Kyl mä tunnen vaa miehii jotka ainaki Haluis nätin naisen, mut jotkut ei saa ja tietää sen mut jos ne voi valita yht mukavan nätti vs ruma, niin ottais nätin 😁tottakai? Jollei miehel oo sit joku yli huono itsetunto, nii huono ettei sellasta voi olla, tai sitte mies joku alistaja tyranni
Minä seurustelin monta vuotta naisen kanssa jolla oli sairaan hyvä body ja kauniit kasvot. Pienenä miinuspuolena hän oli hullu mut kyllä se mahtava kroppa ja hanuri antoi niin paljon anteeksi että katselin sekoilua yllättävän pitkään.
Taas ylipainoinen nainen tehnyt katkeran aloituksen. Selvästi hoikat ja hyväkroppaiset naiset häiritsee. Ota ap itseäsi niskasta kiinni ja treenaa unelmien vartalo niin ei tarvitsisi sunkaan tehdä näitä samoja aloituksia enää.
Olen nainen. En koe itseäni hoikaksi tai treenatuksi. Mutta olen sopivasti kurvikas, yllättävän litteä vatsa. Kasvot ovat sopusuhtaiset ja aika isot vihreät silmät. Pitempi polkkatukka kuparinvaaleana. En ole hankala luonne, en vaativa, vaan rauhallinen ja osaan keskustella. Taidan siis olla joku poikkeus, kun jotkut täällä hokee että kroppa on kaikki kaikessa. Tai sitten kurvikas punapää on oikeasti monen miesten mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen. En koe itseäni hoikaksi tai treenatuksi. Mutta olen sopivasti kurvikas, yllättävän litteä vatsa. Kasvot ovat sopusuhtaiset ja aika isot vihreät silmät. Pitempi polkkatukka kuparinvaaleana. En ole hankala luonne, en vaativa, vaan rauhallinen ja osaan keskustella. Taidan siis olla joku poikkeus, kun jotkut täällä hokee että kroppa on kaikki kaikessa. Tai sitten kurvikas punapää on oikeasti monen miesten mieleen.
😂
Seksisuhteisiin tai yhden illan juttuihin kelpaa varmasti jokaiselle, mitä muuta tarvitsisikaan? Kun puhutaan parisuhteista, niin varmasti osalle kelpaa pelkän kropankin perusteella, jos se on prioriteettina ykkönen, mutta noin yleisesti tarvitaan enemmän - kokonaisuus.
Itse asiassa toisinpäin.
Söpöt kasvot, pelastaa paljon ja on tärkein. Jos on söpö ja kauniit kasvot, antaa todella paljon anteeksi kropasta. Koska katse on se millä on merkitystä.
M28
No voin ihan rehellisesti sanoa, että ei todellakaan kelpaa. Kaveripiirissä on joitain keillä se riittää yhden illan jutun kriteeriks, mutta ei yhtään sen vakavempaan/pidempään juttuun. Mulle henk.koht. ei riitä edes seksiin.
M27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän muutaman vuoden takaa narsistisen hankalaluonteisen naisen, joka kuvitteli olevansa jumalan lahja miehille. Mutta hänellä oli/on hoikka vartalo isohkoilla rinnoilla ja kasvoiltakaan ei mikään kovin ruma. Silti seurustelukumppanit ovat häntä sietäneet, palvelleet ja rakastaneet, ja jättäjä on aina ollut tämä nainen. Miehet vaihtuneet kuin sukat. Nykyään avioliitossa. Tiedä sitten, olisko muuttunut.
Tämä pitää paikkansa, että luonteesta ollaan valmiita tinkimään, jos ulkonäkö on hyvä. Ihan sama se on jänniksillä. Naiset kestää sitä kusip*istä äijää pitkäänkin, jos vaan ulkonäköä riittää.
Tuttavapiirissä parisenkymmentä miestä.Kaikilla naisen ulkonäkö se ykköskriteeri.Luonteesta viis. Kull* määrää ja sinne mennään, minne K johdattaa.Tissit ja perse tärkeimmät kriteerit ja hyvä panemaan
Useimmilla menee nämä parisuhteet päin persettä, ja sitten miehet ihmettelevät, että miksi.Uusi nainen kuitenkin valitaan samoilla kriteereillä kuin ennenkin
Miehet antaa naamalle paljon anteeksi kun siihen ei voi vaikuttaa. Kroppaa voi kuitenkin muokata esim. Kuntoilemalla ja katsomalla mitä suuhun laittaa 👍
No ei niin että kelpaisi kuka vaan, mutta kyllä se miehillä on se tärkein kriteeri yleensä. Ihan oikeasti. Saa olla vaikka minkälainen kaunis ja mukava mukava nainen, mutta jos on ylipainoa niin ei toivoakaan että kukaan mies kelpuuttaisi.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kroppa ja kauniit kasvot on sellainen yhdistelmä, että harva mies edes unelmoi sellaisesta naisesta.
Aina välillä tulee vastaan lauseita, joissa meinaa itse jäädä sanattomaksi. Tässä yksi. Vähän kuin "harva janoonsa juo" tai "ei kukaan lottovoitosta unelmoi". Kuin käänteisestä todellisuudesta. :-)
Kyllä. Siinä mielessä naisten elämä on tässäkin asiassa miehiä helpompaa. Naiiset katsovat miehen ulkonäössä vain kasvoja. Naamalle on melko vähän tehtävissä mutta kroppaa pystyy laittamaan parempaan kuosiin tietyissä rajoissa kuka tahansa.
Niin no, harva tavisnainen omaa mitään täydellistä bikinimallin kroppaa... Voi olla hoikka, mutta myös hoikillakin voi olla "epätäydellisiä" piirteitä kropassaan esim. eripari tissit, selluliittia, epäsymmetriaa ylä- ja alakropassa jne. Jotkut pulleat naiset taas voivat olla hyvinkin symmetrisen näköisiä vartaloltaan ja omistaa esim. kivat tissit ja hyvän pyllyn...
Pidän eniten kauniista kasvoista.
Ei hyväkroppaisella voi olla susirumanaama.
Hyvännäköisen naisen kokemus: kyllä tuntuu kelpaavan.
Olen hoikka, treenaan salilla aktiivisesti, kasvotkin tosin on nätit, vaaleat hiukset ja siniset silmät.
Luonteeltani olen hermoheikko, neuroottinen, introvertti, todella epä-spontaani (haluan aina tietää etukäteen mitä tapahtuu ja suunnitella), minulla on vuoron perään hyväntuulisia ja ahdistuneita kausia. Nuo ahdistuskaudet EIVÄT ole hauskoja. Siis omasta mielestäni olen todella raskas luonne, en itse koskaan seurustelisi kaltaiseni ihmisen kanssa.
Mutta en ole koskaan saanut pakkeja yhdeltäkään mieheltä. Kaikki seurustelusuhteeni ovat päättyneet siihen että minä olen jättänyt miehen, yksikään mies ei olisi halunnut erota. Halusinpa seksiä tai suhteen, seuraa on aina tarjolla.
Ehkä tämä meni vähän ohi aiheen, koska ap taisi verrata asetelmaa kroppa vs. kasvot. Itse vertasin asetelmaa ulkonäkö vs. luonne. Ulkonäkö vetää 6-0 pitemmän korren oman kokemukseni mukaan, myös silloin kun kyse on suhteesta. Miehet antavat vaikka mitä käytöstä anteeksi jos olet kaunis.