Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Määraikainen työ

Vierailija
16.07.2019 |

Määräaikainen työ päättymässä, huomaat työn olevan auki henkilöstöfirman sivuilla. Sinua ei ole pyydetty jatkamaan. Hakisitko paikkaa vai olettaisitko, että sinua ei haluta/tarvita enää? Muutenhan jatkosta olisi kaikeeti puhuttu suoraan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa tyhmä tilanne. Herää kysymyksiä onko työ täsmälleen sama mitä itse on tehnyt vai sittenkin jokin muu työ. Tai sitten työnantaja on niin kiero että katsoo onko nykyinen työntekijä lainkaan kiinnostunut työpaikan asioista ja selvittänyt että paikka on auki. Tai sitten joku ei vain kehtaa sanoa että haluavat vanhan pois ja uuden tilalle. Kyllä minua potuttaisi mennä kyselemään että olenko niin paska että musta vain halutaan eroon. Tavallinen tilanne tosiaan on se, että nykyiselle tarjotaan jatkoa aivan suoraan, eikä tuolla lailla kyräillä puskien takana. Herää kysymys onko pomolla itsellä huono itsetunto kun ei kehtaa suoraan esittää asiaansa.

Ota selvää mistä on kyse.

Haet pokkana jatkoa ja haluat hyvän selityksen jos et saa jatko. Listaus missä asioissa olit "muka niin paska"

Vierailija
2/4 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko uusi paikka vuokratyöfirman palkkalistoilla? Jos työstäsi ei ole valitettu, niin varmaan haluavat paikkaan jonkun, jonka voi potkia pois milloin vaan ilman mitään sitoumuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko uusi paikka vuokratyöfirman palkkalistoilla? Jos työstäsi ei ole valitettu, niin varmaan haluavat paikkaan jonkun, jonka voi potkia pois milloin vaan ilman mitään sitoumuksia.

Ei ole. Itselle tuli tunne, ettei minun haluta jatkavan. Mielestäni olen selvinnyt ihan hyvin. ap

Vierailija
4/4 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kyllä ikävä tilanne. Miten olet muuten viihtynyt siellä ja miltä esimiehesi vaikuttavat? Mielestäni on kyllä asiaton toimintatapa. Hyvä esimies olisi kysellyt sinulta viihtymisestä ja antanut ehkä jotain palautettakin ja kysynyt jatkotoiveistasi tai edes kertonut, että paikka laitetaan jostain syystä hakuun.

Tuollainen välttely kuulostaa siltä, että esimiehesi eivät uskalla hoitaa asioita kasvotusten.

Kannatan avoimuutta työelämässä. Ei ole oikein, että työntekijä joutuu työsuhteen lopussa miettimään, että olikohan hän ihan surkea tapaus.

Mitä jos soittaisit itse pomoille ja sanoisit huomanneesi työpaikkasi laitetun hakuun. Ei heitä aina tarvi päästää niin helpolla. Sinulla on oikeus tietää. Soittaessasi kuulostele samalla tilannetta.