Mieheni raivostui, kun sai kuulla että lajittelen muovit kierrätykseen
En ymmärrä mitä sen päässä liikkuu! Olen lajitellut lasit ja metallit ja bion "aina", sitä on sanonut turhaksi eikä osallistu asiaan mitenkään, mutta ei ole kuitenkaan häirinnyt minun lajitteluani. Teen meillä kaiken ruoan, joten asia ei ole muodostunut ongelmaksi.
Tänään mies sai kuulla että lajittelen myös muovit, siis rahkapurkit ja ketsuppipullot yms ja vien ne työpaikkani vieressä olevaan laatikkoon 1-2 vko välein. Hän raivostui aiheesta ihan tosissaan. Huusi mulle, paiskoi muovijätteet pitkin eteistä ja syytti mua selkänsä takana vehkeilystä ja mm. juomakelpoisen veden väärinkäytöstä pakkausten huuhtelussa. Eipä ollut tullut pieneen mieleenkään kysyä lupaa lajitella jätteet, enkä ymmärrä miten tämä on mitenkään häneltä pois.
Osaako kukaan selittää, miksi tällainen asia kirvoittaa tällaisen reaktion?
Kommentit (24)
Juupa juu. Sellainen miesvihapläjäys tällä kertaa.
Sekaisin vain roskapussiin kaikki ja sitten vie sen kylmästi sinne seka-astiaan. Kyllä ne paska-alan paskakuskit sitten tonkii ja erittelee je kalut kovana jäteasemalla. Saa tana...
Ensimmäisenä itsellekin tulee mieleen, että onko miehesi perussuomalaisten seuraaja? Siellä kun lietsotaan vastustamaan kaikkea vähänkään ekologiselta haiskahtavaa. Ja mustamaalataan vihreitä ja varsinkin vihreitä naisia jatkuvasti. Ehkä miehesi pelkää, että sinusta on tulossa niiden rakentamien olkinukkien mukainen viherfemakkolesbo?