Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka laittoi aamulla sukkahousut jalkaan?

Vierailija
16.07.2019 |

Kuinka moni nainen käyttää näin heinäkuussa sukkiksia?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitoin, koska olin menossa hautajaisiin.

Vierailija
2/24 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvinnut, kun nukahdin eilen (illanvieton päätteeksi) kaverin sänkyyn sukkikset jalassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukka Nuutinen

Vierailija
4/24 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin etätöissä. Ei tarvinnut.

Ja paljain säärin ei esiinnytä töissä, oli se sitten heinäkuu tai tammikuu. Muuten mekko on housuja mukavampi vaihtoehto lämpötilan ollessa yli +20 astetta.

Vierailija
5/24 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja paljain säärin ei esiinnytä töissä, oli se sitten heinäkuu tai tammikuu. Muuten mekko on housuja mukavampi vaihtoehto lämpötilan ollessa yli +20 astetta.

Ei esiinnytakaan, mutta tuohon on mekon/hameen kanssa muitakin vaihtoehtoja kuin hiostavat sukkahousut. Itse kaytan kesaisin stay-uppeja. 

Vierailija
6/24 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei esiinnytakaan, mutta tuohon on mekon/hameen kanssa muitakin vaihtoehtoja kuin hiostavat sukkahousut. Itse kaytan kesaisin stay-uppeja. 

Mistä löydät sellaisia, jotka oikeasti pysyy ylhäällä? Terveisin nimimerkki melkein 180-senttinen ripakinttu, jolla ne stayupit valuu jatkuvasti polviin vaikka olisi miten jämäkän tuntuinen silikoninauha. Ihan sukkanauhoja en haluais alkaa käyttämään.

Vierailija
7/24 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jukka Nuutinen

Who is he ?

Vierailija
8/24 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

stayupit, hame eikä hiostavia pikkareita.

Vierailija
9/24 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

stayupit, hame eikä hiostavia pikkareita.

Stayupitko ei hiosta? Mä en pysty pitämään mitään keinokuituja hikoamisen vuoksi. Aina on niin kuuma, etten kyllä käytä sukkiksiakaan, edes talvella. Töissä on työpuku.

Vierailija
10/24 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä löydät sellaisia, jotka oikeasti pysyy ylhäällä? Terveisin nimimerkki melkein 180-senttinen ripakinttu, jolla ne stayupit valuu jatkuvasti polviin vaikka olisi miten jämäkän tuntuinen silikoninauha. Ihan sukkanauhoja en haluais alkaa käyttämään.

Huolehdin vaan etta iho on puhdas, jos on vahankin rasvainen niin eihan se silikoninauha pysy. Eli siis en laita mitaan bodybuttereita ym. reisiin jos laitan stay-upit. Ja sitten se on hyva aluksi "hieroa" siihen ihoon kiinni, eli "silitan" nauhan kammenilla ihoon kiinni. Ala myoskaan veda niita liian korkealle, eivat pysy paikallaan kun istut. 

Vierailija
11/24 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitoin. Aamulla oli koleaa, en ole jaksanut poistaa säärikarvoja enkä halua esiintyä karvaisin kintuin töissä. 

Vierailija
12/24 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä.

M46

Vierailija
13/24 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huolehdin vaan etta iho on puhdas, jos on vahankin rasvainen niin eihan se silikoninauha pysy. Eli siis en laita mitaan bodybuttereita ym. reisiin jos laitan stay-upit. Ja sitten se on hyva aluksi "hieroa" siihen ihoon kiinni, eli "silitan" nauhan kammenilla ihoon kiinni. Ala myoskaan veda niita liian korkealle, eivat pysy paikallaan kun istut. 

Pitääpä vielä kokeilla, kiitos vinkistä. Oon vain kuvitellut, että ihoni on ennemminkin liian kuiva, mutta pitää kokeilla nyt kumminkin niin, ettei rasvaa vaan aamulla jalkoja.

Vierailija
14/24 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkkareiden alta löytyy. Eikä valu kun laittaa henkseleillä molemmat kiinni.

Vierailija
15/24 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että huomenna minä. Luvattiin 12 lämmintä ja vesisadetta. Siinäpä se kesä olikin . Pääsempäs testaamaan alennusmyyntilöistä ostamia sukkahousuja. Ihonväriset 13den norlynit kuulostaa sopivalta

Vierailija
16/24 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin caprihousujen kanssa ihonväriset , kukka stranssi kuvio sääressä. Harmi kun uusia ei löydy mistään

Vierailija
17/24 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä odotan suurella ilolla viileämpiä kelejä ja alkaa taas nähdä sukkiksiin verhoiltuja naisten jalkoja. Valitettavasti niiden käyttö tuntuu vuosi vuodelta vähentyvän. Mutta oikein hyvältähän se näyttää, kun nainen on pukenut päälleen mustat tai ihonväriset, ohuet ja läpikuultavat sukkahousut. Ne 60-100 denieriä olevat mustat sukkikset ovat ihan kauheita, mutta ohuet 10-20 denieriä saavat kyllä perhosia vatsaan kun niitä naisilla näkee.

Vierailija
18/24 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan, että ihanat syksyn värit tulevat taas kauppoihin! Niillä on niin helppo päivittää omat lempimekot ja hameet taas uuteen kauteen.

Vierailija
19/24 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää laitoin. Rane59

Vierailija
20/24 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

entäs elo- syyskuu. minä laitoin norlynit  ja k-kaupan impuls korkkarit

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi