Missä voisin tavata perhettä toivovan kolmekymppisen naisen?
Niin siis sellaisen, joka ei odota että mies on pitkä tumma komea lääkäri tai toimitusjohtaja... Toisaalta olisi kiva jos nainen pitäisi luonnosta. Muuten ei ole paljon vaatimuksia, eihän sitä tekstissä pysty määrittelemään elävää ihmistä kuitenkaan tarkasti.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Missä vaan?
Niinhän sitä luulisi, mutta yllättävän vaikealta tuntuu.
Ei mistään koska tuo toinen lause komeista lääkäreistä jne. Aivomätä nimeltä markkina-arvoteoria on "romahduttanut markkina-arvosi". Jos se tuolla raamatunlaiseella menisi perille. Unohda koko juttu ja yritä keksiä muuta sisältöä elämään.
Minä olen, luonnossakin viihdyn paremmin kuin hyvin.
Mistä musasta pidät? (Vaikuttaa teiniltä mutta liian jyrkkä ero mauissa turhauttaa pidemmän päälle koska pidän itse musiikista hyvin paljon)
Minne lähtisit viikonloppulomalle?
Miksi haluaisin tavata juuri sinut?
Vierailija kirjoitti:
Mistä musasta pidät? (Vaikuttaa teiniltä mutta liian jyrkkä ero mauissa turhauttaa pidemmän päälle koska pidän itse musiikista hyvin paljon)
Pidän mm. elektronisesta musiikista (ambient, trance, drum n bass jne.) sekä perinteisestä rockista, myös funk ja jazz menee. Suomalainen iskelmärockpop ei oikein iske...
Lähtisin viikonloppulomalle Riikaan, koska en ole ikinä ollut siellä. Olen kuullut, että siellä on kauniita jugendtaloja. Muutenkin kuuluisi varmaan melkein yleissivistykseen olla käynyt siellä kerran, kun se on niin lähellä.
Sitä en tiedä miksi sinun pitäisi valita minut, kun en sinua tunne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän mm. elektronisesta musiikista (ambient, trance, drum n bass jne.) sekä perinteisestä rockista, myös funk ja jazz menee. Suomalainen iskelmärockpop ei oikein iske...
Lähtisin viikonloppulomalle Riikaan, koska en ole ikinä ollut siellä. Olen kuullut, että siellä on kauniita jugendtaloja. Muutenkin kuuluisi varmaan melkein yleissivistykseen olla käynyt siellä kerran, kun se on niin lähellä.
Sitä en tiedä miksi sinun pitäisi valita minut, kun en sinua tunne.
Viimeinen oli lähinnä sellainen 'myy itsesi!'-tyylinen kehoitus. Vaatimattomuus toki kaunistaa, mutta liika sellainen on monin tavoin uuvuttavaa. Miksi juuri sinun kanssasi olisi hauska tehdä viikonloppumatka Riikaan?
Miten olin lukevinani tästä rivien välistä; mulla on toiveita, muttei varoja? Syy miksi enemmistö naisista odottaa miehellä olevan jonkinlaisia tuloja johtuu ihan siitä ettei perheen perustaminen ja ylläpito ole mitään halpaa lystiä. Harva haluaa varta vasten tarjota lapselleen köyhää lapsuutta jossa joudutaan joko kerjäämään tai elämään muuten vain jatkuvassa kurjuudessa.
Liikkumalla luonnossa ja sellaisesta pitävien keskuudessa. Liity partioon, osallistu etäkursseille jne ja ystävysty naisten kanssa.
Ap sinulla pitää olla myös jotain tajottavaa, ei vain vaatimuksia. Mikä tekee sinusta hyvän puolison ja vanhemman?
Vierailija kirjoitti:
Miten olin lukevinani tästä rivien välistä; mulla on toiveita, muttei varoja? Syy miksi enemmistö naisista odottaa miehellä olevan jonkinlaisia tuloja johtuu ihan siitä ettei perheen perustaminen ja ylläpito ole mitään halpaa lystiä. Harva haluaa varta vasten tarjota lapselleen köyhää lapsuutta jossa joudutaan joko kerjäämään tai elämään muuten vain jatkuvassa kurjuudessa.
Kun olisi edes sitä henkistä annettavaa, mutta kun ei näy olevan kumpaakaan.
Vaikutat kiinnostavalta, pidän samanlaisesta musiikista ja rakastan luontoa. Toimitusjohtajuus ei ole mikään kiinnostavuuden mittari, mutta se mitä nyt sattuu työkseen tekemäänkään, saattaa ollakin. Mitä siis teet työksesi?
Et missään jos olet ruma. Nykyään naisilla on niin uskomattoman lokoisat oltavat miesmarkkinoilla. Nettideitti sovelluksissa jokainen nainen saa kymmeniä jopa satoja viestejä päivässä ja viikossa. Se on sama kun johonkin työpaikkaan on satoja hakijoita, valinnan varaa on niin paljon, että kaikkia hakemuksia kukaan edes käy läpi. Jos naama on tavallinen tai rumempaa sorttia, et saa yhtään mitään. Ainoa asia millä voi kompensoida rumaa naamaa on raha ja sitä pitää sitten olla ihan reilusti.
Tämä kuulostaa taas siltä samalta valitukselta mitä miehet valittaa aamusta iltaan mutta se on niin totta. Olen tämän itse kokenut. Ja olen ihan hakenut itseni ikäistä seuraa ja mielestäni ihan tavallisista naisista mutta ei kelpaa sitten ei ollenkaan. En edes pitänyt itseäni varsinaisesti rumana enkä myöskään erotyisen komeana mutta ei sitten yhtään viestiä deittinetti palvelussa. Olisi pitänyt pysyä poissa näistä palveluista ja elää siinä harhassa että on edes jotenkin siedettävän näköinen. Olen työssäkäyvä ja vähän opiskellutkin. Jos jotakin hyvää niin nyt ainakin tietää oman markkina-arvonsa, eli täys nolla.
T: M40
Vierailija kirjoitti:
Et missään jos olet ruma. Nykyään naisilla on niin uskomattoman lokoisat oltavat miesmarkkinoilla. Nettideitti sovelluksissa jokainen nainen saa kymmeniä jopa satoja viestejä päivässä ja viikossa. Se on sama kun johonkin työpaikkaan on satoja hakijoita, valinnan varaa on niin paljon, että kaikkia hakemuksia kukaan edes käy läpi. Jos naama on tavallinen tai rumempaa sorttia, et saa yhtään mitään. Ainoa asia millä voi kompensoida rumaa naamaa on raha ja sitä pitää sitten olla ihan reilusti.
Tämä kuulostaa taas siltä samalta valitukselta mitä miehet valittaa aamusta iltaan mutta se on niin totta. Olen tämän itse kokenut. Ja olen ihan hakenut itseni ikäistä seuraa ja mielestäni ihan tavallisista naisista mutta ei kelpaa sitten ei ollenkaan. En edes pitänyt itseäni varsinaisesti rumana enkä myöskään erotyisen komeana mutta ei sitten yhtään viestiä deittinetti palvelussa. Olisi pitänyt pysyä poissa näistä palveluista ja elää siinä harhassa että on edes jotenkin siedettävän näköinen. Olen työssäkäyvä ja vähän opiskellutkin. Jos jotakin hyvää niin nyt ainakin tietää oman markkina-arvonsa, eli täys nolla.
Niistä palveluista kannattaa pysyä poissa jo siksi, että niissä on aika vähän naisia. Ja oikeasti se ystävystyminen on varmin tie parisuhteeseen naisen kanssa. Joten harrastamaan aktiivisesti sitä, mistä pidät. Vaikka niitä eräjuttuja mutta tosiaan ihmisten kesken. Ja naisia kyllä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa arvoa saattaa olla nolla, mutta toisaalla taas ihan sana duunari ja säännölliset tulot saavat pikkarit kosteiksi. Eri asia haluaako sitten olla tällaisessa suhteessa jossa käytännössä ostat rakkautta..
Edelliselle: kys eei ole rumuudesta, mutta jos mies on epämiellyttävä jollakin tavalla, ei hän helposti saa naista. Naiset kyllä tietävät kaikki, mikä silloin mättää. Joten kysy rohkeasti naisilta, miksi sinä et heitä kiinnosta. Syynä voi olla vaikka paha tuoksu, huono tyyli tai naismaisuus (pahimpana). Moni asia on helppo korvata. Mutta kannattaa muutenkin ottaa oma elämä haltuun eikä hengata vauvapalstoilla. Sekin kertoo sinusta ja meistä aika paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat kiinnostavalta, pidän samanlaisesta musiikista ja rakastan luontoa. Toimitusjohtajuus ei ole mikään kiinnostavuuden mittari, mutta se mitä nyt sattuu työkseen tekemäänkään, saattaa ollakin. Mitä siis teet työksesi?
Olen käyttöliittymäsuunnittelija. Ei tällä rikastumaan pääse, mutta ei myöskään rutiköyhäksi joudu. En ole materialisti enkä luksuksen perään, en tarvitse niitä ympärilleni. Toivoisin että sama koskisi myös naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen käyttöliittymäsuunnittelija. Ei tällä rikastumaan pääse, mutta ei myöskään rutiköyhäksi joudu. En ole materialisti enkä luksuksen perään, en tarvitse niitä ympärilleni. Toivoisin että sama koskisi myös naista.
Voisit suunnitelma helpon käyttöliittymän naisiin.
Ketä julkkista muistutat eniten? Ei oikein saa kiinni juonesta nyt niin testataan se pinnallinenkin osio.
Vierailija kirjoitti:
Voitko ihan rehellisesti sanoa, ettet tiedä, tunne etkä ole koskaan nähnytkään yhtään ainutta rumaa, tavallisessa ammatissa olevaa miestä, joka olisi parisuhteessa? Ihan rehellisesti? Miten on mahdollista, että yli 80 % ikäisistäsi miehistä on saanut naisen? Väitätkö, että niin suuri osa suomalaisista miehistä on komeita ja/tai rikkaita?
Jos verkkopalvelut eivät tuota tulosta, pitää tutustua ihmisiin livenä.
Nosto