Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun vanhemmat ei ikinä ostanu opelle kukkia, ärsytti kaikki luusereiden vanhemmat kukitti opettajan, että kullanmuru sais

Vierailija
27.05.2006 |

parempaa kohtelua ja numeroita. Onneksi meidän opet oli lahjomattomia, eikä mennyt mielistelijävanhempien lankaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa sulla maailmankuva!

Vierailija
2/9 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vein kukkakimpun ala-asteen opettajalle, kun 6lk loppui. Eikä kyllä muutkaan vieneet ennen kuin vasta tuolloin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mielestä kuuluu hyvään käytökseen kiittää kuluneesta kaudesta jollain tavalla. Mielikuvituksettominta on viedä kukkia tai suklaata, mutta parempi sekin kuin ei mitään.

Ei se ole lahjontaa. Se on huomioon ottamista. Väitän, ettei kukaan ope ajattele, että tuon lapsen vanhemmat toivat kukkia, täytyypä antaa ensi lukuvuonna hyvä arviointi... Opet eivät käyttäydy (toivottavasti) niin ammattitaidottomasti.

Mä olen vienyt terveyskeskuksen esniapuun kiitospullat, kun perheemme sai hätätilanteessa erityisen hyvää, ripeää ja ammattitaitoista kohtelua.

Vierailija
4/9 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun muilla on kukkapuskat ja itsellä ei mitään.

Omat vanhemmat köyhiä eivätkä tuhlanneet penniäkään ko. asioihin.

Siksi pitäisi olla yhtenäinen linja, että ei mitään tuollaista lahjontaa sallittaisi.

Vierailija
5/9 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi se olla jonkinmoista lahjontaa. Joskus kun lukee täältä niin menee kyllä jo överiksi, kun ostellaan viinipulloja ym.

Vierailija
6/9 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sellaiset tuppukylän rikkaiden pennut mielisteli ja antoi kukkia näille kansankynttilöille.

Vierailija
7/9 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokan oppilaiden yhteislahja opettajalle on kiva vaihtoehto. Jokainen saa laittaa sen verran kuin rahkeet kestää ja haluaa, tai olla antamatta. Kun kerätään raha, samalla ne laittavatnimen korttiin, jotka osallistuvat. Kimppalahjaankaan eim tietenkään ole pakko osallistua.

Vierailija
8/9 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän kun oli pahasti allerginen, eikä voinut itse niitä pitää.. Ja kuinkakohan monta maljakkoakaan niillä opettajilla on?

Vierailija
9/9 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 4 lasta koulussa. Vanhoille eskariopeillekin vien kun olivat niin kivoja ja usein kadulla nähdään, ja turistaan. Mulle tulee ittelle hyvämieli, enkä usko että nekään pahaa tykkää, ja ainahan ne voi viedä pullon eteenpäin jos itselle ei maistu. Mä tykkään lahjojen antamisesta, ja meillä on aina ollu ihmeen mukavia opettajia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä