Mitä ylpeilemistä on kymmenissä seksikumppaneissa?
Nuoretkin naiset ylpeilevät partnereidensa lukumäärällä. En näe juuri positiivista vaikutusta yhteisöihin tällä trendillä.
Kommentit (25)
Seksikumppaneiden määrässä ei ole mitään ylpeiltävää, mutta ei myöskään häpeiltävää. Se on yksityisasia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pala tasa-arvoa ja seksuaalista vapautumista. Ei onnistu itseltä, mutta mikä olen arvostelemaan toisten, persoonaltaan erilaisten ihmisten valintoja. Enemmän itselle ristiriitaa aiheuttaa se, että miehillä voi olla pa*ja vaikka kuinka, mutta naisen s.kokemusten pitäisi olla hyvin rajalliset.
Joidenkin logiikka näissä ssioissa on kyllä hassu. Mulla on kumppaneita 6, seksiä olen harrastanut ehkä 5000 kertaa (plus yksintouhuilut). Aina joku vetää sen johtopäätöksen, että paljon kumppaneita = pitää seksistä. No, niin pidän minäkin.
Ai, tuollaiseen ajatuskuvioon en ole törmännyt. Kuulostaa hassulta, mieluummin pitkäaikaisesti sama kumppani. Itse herkästi ajattelisin, että jos säätää joka suuntaan, niin säätääkö parisuhteessakin. Riittääkö enää yksi. Ja jos on 6 pitkäaikaista kumppania (oletusarvoisesti monogamisessa suhteessa), niin tautikirjo on todennäköisesti pienempi kuin yhden illan säädöissä tai vakip*noissa, joissa niillä vakkareillakin voi olla useampi kuin yksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pala tasa-arvoa ja seksuaalista vapautumista. Ei onnistu itseltä, mutta mikä olen arvostelemaan toisten, persoonaltaan erilaisten ihmisten valintoja. Enemmän itselle ristiriitaa aiheuttaa se, että miehillä voi olla pa*ja vaikka kuinka, mutta naisen s.kokemusten pitäisi olla hyvin rajalliset.
Todellisuudessa vain hyvin pienellä osalla miehistä on paljon panoja. Nämä ovat toki kuitenkin niitä kaikkein halutuimpia miehiä. Kannattaa tutustua seksuaaliseen markkina-arvoteoriaan.
Osa niistä halutuimmista panee joka suuntaan, ja näistä osa kuitenkin haluaisi parisuhteeseen ns vähänkäytetyn naisen. Mutta aika moni nainen, jolla on hallitun rajallinen p*historia ei halua tällaista miestä.
Mihin "yhteisöihin"?
Aioin tulla kommentoimaan, etten todellakaan tykkää, jos miehellä on ollut useita kymmeniä seksikumppaneita puhumattakaan jos ylpeilee sillä.
Itsekin haluaisin pitää "numeroni" mahdollisimman alhaisena, ei ole mitään halua kokeilla mahdollisimman montaa tms.
Sitten hoksasin, että tämähän on samaa ulia kuin av:llä: naisen pitää olla neitsyt, mies saa panna niin montaa kuin huvittaa.
Kaksinaismoraali ei uppoa. Minusta samat säännöt pätee molempiin. Itse en siis pidä valtavaa seksipartnerien määrää hyvänä kummallakaan, mutta muut tehköön mitä huvittaa, tämä pätee vain minuun ja omaan mahdolliseen kumppaniini.
En mieti mitä vieraat ihmiset tekevät ja kuinka monen kanssa, ei vaikuta elämääni millään lailla.
Todellisuudessa vain hyvin pienellä osalla miehistä on paljon panoja. Nämä ovat toki kuitenkin niitä kaikkein halutuimpia miehiä. Kannattaa tutustua seksuaaliseen markkina-arvoteoriaan.