Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joku muuttaa helsinkiin?

Vierailija
16.07.2019 |

Tyttäreni on hakenut opiskelemaan Helsinkiin vaikka olen koko ikäni parhaani yrittänyt ja kasvattaa kunnon elämänhaluisen aikuisen. Mitä ihmettä minä voin tehdä estääkseni jos hän paikan saa? Ikää tyttärellä on 17v

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en muuttaisi Helsinkiin. Tienaisin Helsingissä enemmän, mutta pakollisten kulujen jälkeen jäisi vähemmän käteen kuin nyt.

Vierailija
2/12 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka hirveää että ihmiset haluaa eri asioita!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ei haluaisi Helsinkiin! Suomen paras paikka, Itämeren helmi! En ikinä, ikinä muuttaisi pois!

Vierailija
4/12 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin voisin eläkepäivinä sinne takaisin muuttaa. Lapsettomien paikka, nuorena ja ikäihmisenä.

Vierailija
5/12 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinki on likainen, haiseva, ruma ja meluisa läävä täynnä pohjasakkaa.

Vierailija
6/12 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinki on kaunis, elävä, kodikas ja luonnonläheinen kaupunki. Ainoa oikea iso kaupunki Suomessa. Täällä on Suomen parhaat työpaikat, kiinnostavimmat ihmiset ja monipuolisin kulttuuritarjonta. Minä en muuttaisi täältä pois. Asuntojen hinnat ovat kyllä törkeitä, sen myönnän.

Vierailija
7/12 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku voi saada työpaikan sieltä.

Joku voi seurustella helsinkiläisen kanssa.

Joku voi haluta nopean pääsyn tallinnaan tai muualle viroon.

Joku voi tykätä helsingistä.

Joku voi palata synnyinseudulleen.

Joku voi muuttaa opiskelemaan.

Joku voi haluta eroon vanhemmistaan jotka inhoaa kaikkea vierasta.

Tossa noin pari syytä miksi joku muuttaisi Helsinkiin.

Vierailija
8/12 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei oo ihan pakko niin kannattaa mennä muualle niin on joskus mahdollisuus ostaa asunto.

Vierailija
9/12 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi estäisit melkein täysi-ikäistä? Voihan se kokeilla Helsingissä asumista. Jos ei tykkää niin pääseehän sieltä pois. Eipähän tarvi jäädä haikailemaan. Jos kiellät tai edes yrität estää teet Helsingistä vain houkuttelevamman.

Vierailija
10/12 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi estäisit melkein täysi-ikäistä? Voihan se kokeilla Helsingissä asumista. Jos ei tykkää niin pääseehän sieltä pois. Eipähän tarvi jäädä haikailemaan. Jos kiellät tai edes yrität estää teet Helsingistä vain houkuttelevamman.

Haluan kuitenkin lapseni parasta ja vähintä mitä voin hänen tulevaisuuden turvaamiseksi on yrittää ohjata oikeille raiteille. Tuossa iässä tehdyt virheet vaikuttaa helposti koko loppu elämäksi.

Ap

Vierailija
11/12 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei? Toisen puolesta ei voi elää.

Itse en muuttaisi Helsinkiin mutta ymmärrän että muut eivät ole kuin minä ja tekevät eri ratkaisuja.

Asumme keskisuuren kaupungin keskustassa ja tällaiseen asuntoon meillä ei olisi edes Helsingissä varaa.

Muutenkin elämä on täällä "landella" rauhallisempaa vaikka on sopivasti kaikkea kuitenkin.

Vierailija
12/12 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh taas. Miten joku kehtaa tollasta arvostella omasta mielestään vääräksi valinnaksi kuin muuttaminen opiskelemaan Helsinkiin.  Tottakai pitää mennä maailmalle, kenenkään estämättä! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä