Onko turnoff jos nainen käyttää ns. säädyllisiä vaatteita kuten pohjepituisia mekkoja/hameita?
Tuntuu, että kaikki nuoret pukeutuu lyhyisiin ja todella paljastaviin, tiukkoihin asuihin. Minä taas pidän vintage-tyylistä, löysistä pitkähihaisista, yli polven ulottuvista mekoista ja hameista.
N25
Kommentit (16)
Kasvata itsetunto. Sen kanssa ei tarvitse paljastella.
Toi on turn on. Se paljastava pukeutuminen on turn off
T. M25
Päinvastoin. Parhaimmat lahjat on parhaiten pakattuja.
Toivottavasti on turn-off. Itse ainakin haluaisin saada olla rauhassa miehiltä.
Pukeudun peittävästi paitsi ihan oman mukavuuteni vuoksi, mutta myös siksi etten kiinnittäisi miesten huomiota kehooni.
N22
Ei. Paljon mukavampaa jättää mielikuvitukselle sijaa mitä siellä alla voisi olla :-9
M
Pohjepituisissa hameissa ja mekoissa pitää olla aika sorjat sääret, että näyttää hyvältä, joten saattaa se ollakin turn-off...
Kuulosta jotenkin jehovan todistajamaiselle pukeutumiselle, eli en oikein innostu. Pukeutumisen ei tarvitse olla paljastavaakaan, mutta jotakin iloa ja huumoria siinä pitäisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Kuulosta jotenkin jehovan todistajamaiselle pukeutumiselle, eli en oikein innostu. Pukeutumisen ei tarvitse olla paljastavaakaan, mutta jotakin iloa ja huumoria siinä pitäisi olla.
Mun mielestä niiden pukeutuminen on nättiä.
Kuulostaa joltain herättäjäliikkeeltä.
Käyttääkö naiset hameitä nykyään ylipäätään? kaikki hameet on naisilla seksyjä ja kuumia.
Vierailija kirjoitti:
Pohjepituisissa hameissa ja mekoissa pitää olla aika sorjat sääret, että näyttää hyvältä, joten saattaa se ollakin turn-off...
Mutta ne minit ja sortsit ei aseta ulkonäkövaatimuksia samalla tavalla kuin peittävämpi vaate?
Ei tarvitse paljastella ollakseen viehättävä.
M27
Eipä tullut mieleen että ei-polven-alapuolelle ulottuva helma on jonkun mielestä "paljastava" tai epäsäädyllinen.
Jos aikoo pukeutua massasta poikkeavasti, kannattaa ensin hankkia itsetunto niin muiden erilaisuus ei tee epävarmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti? Harmaata, ruskeaa, sota-ajan köyhälistön muotia, väritöntä, aneemista ja masentavaa rumuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti? Harmaata, ruskeaa, sota-ajan köyhälistön muotia, väritöntä, aneemista ja masentavaa rumuutta.
Oisiko niin, että siisti, neutraalihko asu ei vie huomiota sanomalta.
No ei ole. Hölmö.