Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hallitus keskittyy joutavuuksiin. Tähän ketjuun tavallista kansalaista kiinnostavia kysymyksiä ja aiheita

Vierailija
15.07.2019 |

Aihe on vapaa *tirsk*

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko moraalisesti tai taloudellisesti kestävällä pohjalla nostaa kansan- ja takuueläkettä kunnes päästään siihen pisteeseen, että niillä saatava summa on sama kuin pienimmissä työeläkkeissä? Toisin sanoen 30-40 vuoden työura ei käytännössä meinaa mitään vaan saat saman kuin henkilö, joka ei ole välttämättä tehnyt päivääkään työtä.

Vierailija
2/17 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiireellisimmät: Pakkoruotsin poisto ja apteekkitoiminnan vapauttaminen!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielletäänkö se perinteinen autoilu kohta oikeasti ? Millä aikatauluarviolla? Paljonkohan mahtaa maksaa halvimmillaan uusi sähköauto ja mitkä olisivat ylläpitokustannukset? Olen itse pienituloinen, asun pienessä kaupungissa, missä julkiset kulkevat huonosti. Töihin matkaa n. 11 km...

Vierailija
4/17 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallitus keskittyy vain niihin asioihin, jotka on hallitusohjelmaan kirjattu.

Ei hallitus niitä käsiteltäviä asioita noin vain , hatusta tempaa. Ne on yhteisesti sovittuja asioita hallituspuolueiden kanssa.

Olet tomppeli ap.

Vierailija
5/17 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ilmasilta Italian edustalta Suomeen on saatava toimimaan paremmin. Kaikki Välimereltä pelastetut voidaan tuoda Suomeen.

Vierailija
6/17 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ilmasilta Italian edustalta Suomeen on saatava toimimaan paremmin. Kaikki Välimereltä pelastetut voidaan tuoda Suomeen.

Ja voisivat pysähtyä Brysseliin ottamaan lisää velkaa, kyllä Rinne kuittaa.

Vierailija
7/17 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kielletäänkö se perinteinen autoilu kohta oikeasti ? Millä aikatauluarviolla? Paljonkohan mahtaa maksaa halvimmillaan uusi sähköauto ja mitkä olisivat ylläpitokustannukset? Olen itse pienituloinen, asun pienessä kaupungissa, missä julkiset kulkevat huonosti. Töihin matkaa n. 11 km...

Työmatkani on tuo, olen pyöräillyt sen 30 vuotta ja asun pikkukaupungissa... Talvella huonoimpien kelien aikaan mies voi onneksi viedä. Mielestäni on hyvä että turhaan autoiluun puututaan ja joukkoliikennettä kehitetään. Meilläkin on jo kaasuauto ja mies ajaa vain pakolliset työhön kuuluvat matkat (on yrittäjä). On muuten paljon halvempi ylläpitää kuin polttomoottoriauto.

Vierailija
8/17 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko moraalisesti tai taloudellisesti kestävällä pohjalla nostaa kansan- ja takuueläkettä kunnes päästään siihen pisteeseen, että niillä saatava summa on sama kuin pienimmissä työeläkkeissä? Toisin sanoen 30-40 vuoden työura ei käytännössä meinaa mitään vaan saat saman kuin henkilö, joka ei ole välttämättä tehnyt päivääkään työtä.

Tuohan on sosialistejen tavoite. Kaikki saavat saman riippumatta siitä kuinka paljon töitä tekevät tai tienaavat bruttona. Nettona jää käpälään sama paska.

Vierailija
9/17 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan Rajat Kiinni ja Bensa vero pois Autolta. Vanhuksille ruokaa. Perussuomalaiset valtaan.

Vierailija
10/17 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan Rajat Kiinni ja Bensa vero pois Autolta. Vanhuksille ruokaa. Perussuomalaiset valtaan.

Mihin unohtui Homo Rummutus?

Vierailija
11/17 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kielletä. Jopa suomalaiset päättäjät tietävät, että suomalaisilla ei ole varaa ostaa noita sähköautoja ja latauspisteitä ei löydy joka korpitaipaleelta. Toisaalta se kielto olisi hyvä asia, sillä saataisiin tämä maa kunnon kaaokseen. Siitä minä nauttisin.

Vierailija
12/17 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset päättäjät jotenkin tietäen, niin tuollainen Lampedusa-Suomi ilmasilta on jo todennäköisesti työn alla.

Vierailija
13/17 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se jännä, että hallitus tekee kaiken väärin ja kansa on niin älyttömän fiksua. Aloittaja on Sanoman trolli tai joku muu säälittävä kitisijä.

Vierailija
14/17 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi tehdä yhtäaikaa ilmastotekoja ja lisätä väestöä tuottamalla halpatyövoimaa alikehittyneistä maista.

Kun suomalaiset vähenevät, maamme hiilijalanjälki pienenee.

Kun tuomme tänne ihmisiä matalan kulutuksen maista, teemme haittaa koko maapallolle ja syyllisyytemme  ilmaston lämpenemiseen kasvaa.

Hallitus ei voi istua kahdella pallilla yhtäaikaa ja tehdä tekoja jotka ovat toisensa poissulkevia vaihtoehtoja.

Vierailija
15/17 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallitukselle on annettava työrauha!

Vierailija
16/17 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hallitus vihaa yksityisautoilua? On naurettavaa väittää että ilmaston takia, sillä esim. Raahen terästehtaan hiilidioksidipäästöt ovat yksinään melkein yhtä suuret kuin koko yksityisautoilun.

Vierailija
17/17 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienosti olet ottanut vastaan persujen olkiukkoilut.