Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan kostaa pettämisen

Vierailija
15.07.2019 |

Mieheni petti minua. Haluan kostaa pettämisen molemmille - myös nainen tiesi miehen olevan varattu. Miten saan selville naisen? Tiedän vain etunimen, noin iän, asuinkaupungin (iso) sekä hiusten värin.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mieheltä kuka se ruusu on ollut.

Vierailija
2/24 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö miehesi että sinä tiedät?

Miten sait selville?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy mieheltä kuka se ruusu on ollut.

Mieskään ei tiedä naisesta enempää

Vierailija
4/24 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö miehesi että sinä tiedät?

Miten sait selville?

Mies itse kertoi

Vierailija
5/24 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaiten kostat pettämällä itse. Voin auttaa siinä. Laita sähköpostiosoite niin tavataan ;).

Vierailija
6/24 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu tänne niin kostetaan yhdessä oikein kuvan kera.

Vierailija
7/24 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaiten kostat pettämällä itse. Voin auttaa siinä. Laita sähköpostiosoite niin tavataan ;).

Haluan kostaa ensin naiselle. 

Vierailija
8/24 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miten oikein aiot onnistua kostamaan tälle naiselle? En halua ilkeillä, mutta teet itsestäsi vain naurunalaisen.

Vierailija
9/24 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit valinnut miehesi paremmin, nainen.

Vierailija
10/24 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, miten oikein aiot onnistua kostamaan tälle naiselle? En halua ilkeillä, mutta teet itsestäsi vain naurunalaisen.

Jos saan selville kuka se on, löydän kyllä keinon. Miksi minä joutuisin naurunalaiseksi kostaessani?

Vierailija
11/24 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos saan selville kuka se on, löydän kyllä keinon. Miksi minä joutuisin naurunalaiseksi kostaessani?

Just siks.

Vierailija
12/24 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan pelkästään jo sen takia että se on lapsellista. Paria tapausta sivusta seuranneena voin sanoa että ne kostajat kusee vain omille nilkoilleen. Yleisiä naurunaiheita pitkin kaupunkia.

Vierailija
13/24 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaiten kostat niin että jätät sen petturimiehesi ja rakennat uuden upean elämän itsellesi.

Vierailija
14/24 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaiten kostat niin että jätät sen petturimiehesi ja rakennat uuden upean elämän itsellesi.

Haluan että myös nainen kärsii

Vierailija
15/24 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silppuko se siellä :))

Vierailija
16/24 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostamalla naiselle. Miksi ihmeessä? Miehesi on syypää pettämiseen. Nainen on ulkopuolinen, vaikka hän on ollut miehesi kanssa, päätös syrjähypystä on ollut miehesi. Ratkaisu ongelmaasi: Heität miehen ulos elämästäsi ja kohtelet häntä jatkossa kuin ilmaa.

Vierailija
17/24 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain selville exäni pettämisen Facen kautta. Nainen oli sattumalta pomoni hyvä kaveri ja exäni kirjoitteli kännissä tuhmia juttuja tämän naisen seinälle. Juttuun olikin vaan tägätty pomoni, koska hän oli tämän naisen kanssa juhlimassa. Lopputulos oli että kaikki työpaikkani juoruämmät näkivät myös exän pervot tekstit, koska hekin ovat pomoni facekavereita. Lopputulos oli hirveä häpeä minulle, mutta lopulta siis selvisi että ex-mies olikin pitänyt tähän sala-daamiin yhteyttä jo vuosia. Ex-parka ei vaan ollut tajunnut että nainen on pomoni hyvä ystävä, maailma oli tässä kohtaa aika pieni...

Pohdin miten voisin kostaa ja suunnittelin aluksi vaihtavani työpaikkaa. En kuitenkaan oikein keksinyt mitään muuta ja jäin. Paras kosto olikin itseasiassa se, että kerroin tyynesti pomolleni asioita exästäni, jotka eivät olleet kovin ihania ja oletan että hän kyllä kertoi ne tälle horoystävälleen. Tein työni erosta huolimatta hyvin ja hoidin lapseni tod hyvin ja uskonpa että pomoni saattoi kertoa tälle ystävälleen minusta monia hyviä asioita. Exäni sensijaan on nykyään juoppo ja eipä hänen ja tämän salarakkaan jutusta tullut enää mitään. Eli aina ei kannata alkaa kostamaan. Karma hoitaa homman.

Vierailija
18/24 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä ei ole reilua, karma ei hoida hommaa, ja kostaminen on lapsellista.

Minut petettiin myös. Ei käynyt mielessäkään kosto.

Vierailija
19/24 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kostamalla naiselle. Miksi ihmeessä? Miehesi on syypää pettämiseen. Nainen on ulkopuolinen, vaikka hän on ollut miehesi kanssa, päätös syrjähypystä on ollut miehesi. Ratkaisu ongelmaasi: Heität miehen ulos elämästäsi ja kohtelet häntä jatkossa kuin ilmaa.

Myös nainen on syyllinen: Hän tiesi että mies on varattu ja meillä on pieniä lapsia

Vierailija
20/24 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sain selville exäni pettämisen Facen kautta. Nainen oli sattumalta pomoni hyvä kaveri ja exäni kirjoitteli kännissä tuhmia juttuja tämän naisen seinälle. Juttuun olikin vaan tägätty pomoni, koska hän oli tämän naisen kanssa juhlimassa. Lopputulos oli että kaikki työpaikkani juoruämmät näkivät myös exän pervot tekstit, koska hekin ovat pomoni facekavereita. Lopputulos oli hirveä häpeä minulle, mutta lopulta siis selvisi että ex-mies olikin pitänyt tähän sala-daamiin yhteyttä jo vuosia. Ex-parka ei vaan ollut tajunnut että nainen on pomoni hyvä ystävä, maailma oli tässä kohtaa aika pieni...

Pohdin miten voisin kostaa ja suunnittelin aluksi vaihtavani työpaikkaa. En kuitenkaan oikein keksinyt mitään muuta ja jäin. Paras kosto olikin itseasiassa se, että kerroin tyynesti pomolleni asioita exästäni, jotka eivät olleet kovin ihania ja oletan että hän kyllä kertoi ne tälle horoystävälleen. Tein työni erosta huolimatta hyvin ja hoidin lapseni tod hyvin ja uskonpa että pomoni saattoi kertoa tälle ystävälleen minusta monia hyviä asioita. Exäni sensijaan on nykyään juoppo ja eipä hänen ja tämän salarakkaan jutusta tullut enää mitään. Eli aina ei kannata alkaa kostamaan. Karma hoitaa homman.

En usko mihinkään karmaan. Olen koko ikäni yrittänyt olla hyvä ihminen enkä ole loukannut ketään. Miksi minulle tehtiin näin?