Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko hirveä akka?

Vierailija
23.07.2008 |

Kysyin mieheltäni: "Käydäänkö tänään kaupassa yhdessä?" En saanut vastausta vaikka toistin kysymyksen. Silloin jupisin itsekseni: "Älä sitten vastaa". Mies suuttui ihan silmittömästi ja alkoi raivoamaan.

Olen yrittänyt olla niin ettei riitoja tulisi ja etten ärsyttäisi miestä, mutta ei se ole onnistunut. Tilanteet ovat aina samankaltaisia, sanon tai teen jotain sellaista, mistä en tajua loukkaavani toista. Ja sitten nousee taas myrsky.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on idiootti

Vierailija
2/6 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jois meillä saisi samasta, olisi jatkuvasti raivona, meillä mies on nääs sellanen et ku kysyn ei heti vastaa ja mä sanon aina jotain tyyliin "juu en mää ajatellutkaan et vastaisit" Eikä ukko ole moksiskaan, naurahtaa vaan ja vastaa.

10 yhteistä vuotta on takana ja molemmat on jo tottunut jo toisen huonoihin puoliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkinlaisessa käsityksessä siitä, mikä on normaalia parisuhteessa. ap

Vierailija
4/6 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos aina räjähtää tollaisesta, mistä moni ei edes suutahtaisi, niin ei hirveen hyvältä kuulosta.

Vierailija
5/6 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin mies ei useimmiten ala huutamaan vaan pitää mykkäkoulua koko loppupäivän. Olen ajatellut, että vika on minussa ja tiedän että mies pitää minua vaativana ja kauheana akkana (miehellä ei aiempia suhteita eli vertailukohtaa ei hänellä ole).

Vierailija
6/6 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkinlaisessa käsityksessä siitä, mikä on normaalia parisuhteessa. ap

No tähän palstaan ei kyllä kannata luottaa noissa asioissa.

Sitäpaitsi juuri tuollaiset aloitukset kuin sinunkin nyt, ovat ihan mahdottomia tänne. Ei täällä kukaan voi tietää teidän kahden välisiä asioita ja sitä että mitä kaikkea tuohon voikaan liittyä noiden sanojen lisäksi, eli aiemmin tapahtunutta tms joka muuttaa sanojen merkityksen täysin. Ilmeet, eleet ja äänenpainokin vaikuttavat niin paljon ettei tilannetta voi havainnollistaa kirjoittamalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi