Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vapaamuurarit

Vierailija
15.07.2019 |

Ja Lions/Rotary clubilaiset. Täällä oli äskettäin joku mielenkiintoinen ketju siitä. Itse miellän että edellämainittuihun liittyy usein (varsinkin vapaamuurarit) raha, valta, uskonto ja mageet autot alk. 69 000€. Kuinka oikeassa olen? Seuraavia vielä tiedustelisin, jos joku tietää enemmän, listaa kun heistä on vaikea löytää 🤨 Onko mukana kenties ihan kirkonmiehiä tai muuten "kunnon" kristittyjä. Kuulemma teologia saattaa olla kova tieteenala tuossa seurassa. K. Mäkistäkin väitetty vapaamuurariksi? Mitä puoluesuuntausta herrat yleensä seuraavat? Varmaan kokkareita ainakin, paljon kun mukana on näitä talousvaikuttajia, joilla sitä hynää on.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutki vaan näitä itseksesi, ei näistä muut tiedä kuin ne, jotka niihiin kuuluvat,

Kaikki muu puhe arvailua, liioittelua, isottelua, valehtelua ja muuta sontaa,

Lions ja  Rotaryt eivät ole vapaamuurareihihin verrattavia. Ne ovat hyväntekeväisyysjärjerjestöjä

Vierailija
2/8 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noissa ole mitään ihmeellistä. Pääsee mukaan kun tuntee jonkun ryhmästä ja pari muuta muistaakseni tarvii suosittelijaksi. Tiedän useita, jotka mukana toiminnassa. Ihan tavallisia, joskin yleensä ok toimeentulevia ja jollain asteikolla elämässä pärjänneitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso blogi Eliitin esoteeriset symbloit. Siellä on kohta Aluksi, mistä selviää, mistä on kyse. 

Vierailija
4/8 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä näkisin sen niin, että mielummin kavereita heidän kanssa kun vihamies. Money talks, always. Myös kirkonmiehille.

Vierailija
5/8 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdit suhteet, niitä heillä on, sinne tänne.

Vierailija
6/8 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla on suhteita, sinne tänne. Eivät eroa mitenkään muista siinä.

Vierailija
7/8 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt vapaamuurari rituaaleja tietämättäni ja olen yli suurimman tason rituaaleja kokenut tietämättäni. Olen nähnyt myös jumalan voiman. Nämä ovat siitä jänniä juttuja että ne ovat oikeita jos niistä oikeastaan ei puhu koska niistä ei voi puhua koska ketään ei ymmärrä niitä. Sen takia jumala on jokaisen oma eikä siitä voi puhua ja on vain yksi jumala.

Vierailija
8/8 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekoitat kuningas monarkian ja imperialistisen globalisaatio eliitin verkostot sekä pukumiehet jotka ovat liskoja vapaamuurareihin.

Nämä liskot osaavat vääristää asioita jotta jumala tulisi heidän luokse tehdäkseen mielellä rahasta ja vallasta joka on materiaalinen niin jumalan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi