Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhteen dealbreakerit- odotukset vrt. todellisuus

Vierailija
15.07.2019 |

MItkä niitä nyt ihan oikeasti ovat?
Paljon tulee vastaan erilaisia luuloja ja odotuksia, vaikka arkitodellisuus näyttää että paljon sellaistakin menee läpi sormien mitä ei todellakaan pitäisi (asian sairaassa ääripäässä).
Mutta päästään terveellä ihmisellä, joka etsii päästään tervettä kumppania, mitkä ovat niitä asioita ja piirteitä jotka torppaavat mahdollisen suhteen alkutekijöihinsä? Oikeita syitä, ei provoja tai oletuksia.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkapaidat miehellä

Vierailija
22/47 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt asiaa väärin päin. Oletusarvoisesti olen sinkku ja aloitan suhteen vain, jos kohdalle osuu kiva, viehättävä, mielenkiintoinen nainen, jonka kanssa seksi sujuu ja juttu luistaa, joka pystyy vastaamaan tarpeisiini ja jonka kanssa ajatukset elämästä osuvat yksiin.

Siis dealmakereita ennemmin kuin dealbreakereitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä vastaan. En haluaisi parisuhteeseen naista kenellä on

-Elämänhallinta ongelmia Johon kuuluu riippuvuudet. Peli, alkoholi, syöminen, tupakka jne.

- Laiska. Ei siivoa, pidä itsestään huolta eikä välitä miltå näyttää. Likaiset hiukset ja risat/likaiset vaatteet.

-intohimoton sängyssä ja elämässä.

- itseään täynnä oleva

Eli et siis halua naista joka on masentunut. Onko tämä ihan totaalinen dealbreaker vai riittääkö se että hakisi ongelmiinsa samalla apua?

Minulla on kyllä aika kovat kriteerit, että en haluaisia puolisoksi mielenterveys ongelmista kärsivää.

Mutta mutta... masennusta on eri vaikeusasteisia ja jotkut johtuvat sen hetkisestä elämäntilanteesta. Jos nainen ilmoittaa heti suhteen alussa kärsivänsä masennuksesta niin kyllä se minulla saa jokatapauksessa hälytyskellot soimaan. Ensin pitää laittaa itsensä kuntoon ja sitten etsiä kumppania. Asia on eri jos pitkässä parisuhteessa puhkeaa masennus.

No sinun kanssasi varmasti puhkeaisi masennus, kun et osaa kirjoittaa edes yhdyssanoja oikein.

Mielenterveysongelmia, kuten lauseessa "Sinun kanssasi seurustelu aiheuttaa kumppanillesi mielenterveysongelmia".

Vierailija
24/47 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

- masennus, mielenterveysongelmat yleensäkin

- huumorintajuttomuus

- alkoholinkäyttö säännöllisesti esim viikottain

- lihavuus tai lihaksettomuus

- kykenemättömyys huolehtia itsestään

- halu saada lapsia tai on alle kouluikäisiä lapsia

Tuossa varmaan tärkeimmät joista en pysty joustaa miehen kohdalla vaan katse siirtyi eteenpäin.

Vierailija
25/47 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyt asiaa väärin päin. Oletusarvoisesti olen sinkku ja aloitan suhteen vain, jos kohdalle osuu kiva, viehättävä, mielenkiintoinen nainen, jonka kanssa seksi sujuu ja juttu luistaa, joka pystyy vastaamaan tarpeisiini ja jonka kanssa ajatukset elämästä osuvat yksiin.

Kannattaa katsoa asiaa enemmänkin niin päin että mitä annettavaa sinulla on viehättävälle ja mielenkiintoiselle naiselle? Miten hyvin sinä pystyt vastaamaan hänen tarpeisiinsa? Hänellä kun on luultavasti sinua enemmän kysyntää.

Vierailija
26/47 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin on pakko sanoa että masennus ja muut voimakkaat mielenterveyden ongelmat ovat itselleni ongelma.

En tarkoita etteikö saisi olla ollut masentunut tai joskus ongelmia, mutta uskoisin ihmisen olevan liian erilainen kanssani, jos tämä ei olisi aktiivisesti hakenut niihin apua.

Ihmettelen vain miksi moni ihmettee asiaa?

Minua esim. Kiihottaa ihminen joka osaa pitää rajansa pääsääntöisesti. Sellainen joka osaa ja uskaltaa itkeä ja nauraa, olla vihainen ja lempeä.

Olen myös aktiivinen luonossa liikkuja ja tykkään siitä että saisin välillä kumppanini mukaan telttaan ja jne.

Vaikeat ajat ja elämänkokemus taas ei ole millään lailla sama-asia. Surra saa ja pitääkin, mutta pitää myös uskaltaa ymmärtää sen olevan osa normaalia elämää.

Vierailija
27/47 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Alkoholinkäyttö -> liian usein ja/tai liian paljon kerralla

Vierailija
28/47 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Huono hygienia, varsinkin suuhygienia

-kuvitelma että kodin siivoaminen, ruoanlaitto jne ovat vain naisten töitä

-huono seksi jossa mies keskittyy ainoastaan omaan nautintoonsa, tai sitten jyystää niin kauan että limakalvot on verillä mutta ei tee _mitään_  muuta sen eteen että nainen nauttisi

-piheys

-liiallinen itserakkaus ja kuvitelmat omasta erinomaisuudesta

Vierailija
29/47 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- "päätä sinä, minä seuraan". Tällaisia naisia on paljon. Halutaan että mies briljeeraa kun nainen katsoo ihaillen alaviistosta. Tylsää vetää toista perässä

- himo herkutteluun. Paino ei pysy kurissa vaan sitä tulee lisää heti kun mies on sitoutettu. Vähän pullea 25v nainen voi näyttää ihan ok:lta, +10-20kg ja +10-20v ja ei takuulla näytä hyvältä

- pettäjänaiset, oksalta oksalle lennosta hyppelehtivät, seksisuhteilijat. Kyllästyvät ennen pitkää liian tasaiseen arkeen

Muista myös itse olla kaljuuntumatta suhteen aikana, samoin käyt väh. 4krt viikkoon salilla pitämässä huolta fyysisestä vetovoimastasi, muuten tulee monon kuva hanuriin.

Millähän tavalla ylipainoisuus vastaa kaljuuntumista ja 4 kertaa viikossa salilla käymistä?

Tuon vastine olisi tyyliin että nainen käy salilla 4 x viikossa eikä hänelle tule ryppyjä.

Vierailija
30/47 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

30. jatkaa

Hassua muuten ettei mies saisi vaatia terveydestä huolehtimista eli normaalipainoisena pysymistä.

Se taas on täysin ok kun naiset vaativat hammashygieniasta huolehtimista, koska rumat hampaat ovat ällöt ja terveysriski.

Perustelkaapa joku mikä fundamentaalinen ero näissä on?

Vierailija
31/47 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

30. jatkaa

Hassua muuten ettei mies saisi vaatia terveydestä huolehtimista eli normaalipainoisena pysymistä.

Se taas on täysin ok kun naiset vaativat hammashygieniasta huolehtimista, koska rumat hampaat ovat ällöt ja terveysriski.

Se että tämä on "naisten palsta".

Naisten vaatimukset miehille ovat ok ja kohtuullisia. Miesten vaatimukset naisille ovat pinnallisia ja kohtuuttomia.

Tästä syystä alkuperäinen viestisi näyttää poistuneen ketjusta :D

Vierailija
32/47 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja nainen ei saa olla:

- amis

- epäsosiaalinen

- lihava

- lyhyttukkainen

- mielenterveysongelmainen

- narkkari

- pienitissinen

Vierailija
33/47 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja listaan muutaman dealbreakerin:

-ilkeys "alempia" kohtaan eli töykeä käytös siivoojia, kassoja jne kohtaan

-liian usein tapahtuva biletys/holtiton kännääminen

-vihervasemmistohenkisyys

-huomattava ylipaino

-huumorintajuttomuus

-estot sängyssä/matala libido

-karvoitus jaloissa/kainaloissa

-huono hygienia

-kirppari-ituhippivaatteet

-luksusbrändilaukut

-pistoshuulet

-jatkuva halu tulla valokuvatuksi

-tyrkky somekäytös

-tyhmyys ja huono yleissivistys

-huono kirjallinen ulosanti

-menee riitatilanteissa henkilökohtaisuuksiin

-pitää mykkäkoulua

-"ei mikään" -tasoiset lapsellisuudet, kun kysyy, mikä toisella on mielen päällä

Vierailija
34/47 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienimunaisuus, joka näkyy isoina lihaksina ja kenties hienoina autoina. Tavalliset killtimiehet on <3

Vierailija
35/47 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilaiset mielenterveysongelmat mutta käänteisesti. Eli jos A:lla on pahojakin ongelmia mutta puoliso B ne hyväksyy, niin sitten ei pitäisi olla ongelmaa.

Mutta jos A jatkuvasti epäilee ettei B niitä asioita hyväksy vaan on sanomatta todellista mielipidettään, niin siitä tulee vaikea tilanne kun B ne kuitenkin hyväksyy.

Eli toisinsanoen luottamuksen epäileminen on deal-breaker B:n näkökulmasta. Asiaa voi soveltaa muihinkin tilanteisiin.

Vierailija
36/47 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja dealbreakereitä:

-äidinkieli. Jos eri kuin omani

-liian raju ulkonäkö (elää täysin eri piireissä)

-liian menestyvä (itse tavis)

-aivan liian ongelmainen (pitää olla pyrkimys jollain tavalla käsitellä/hallita elämäänsä vaikka kaikki ei olisi aina mennyt eikä mene putkeen)

-huomattava ylipaino (jos painoa tyyliin tuplasti siihen mitä pitäisi olla)

-liian ulospäinsuuntautunut (itse introvertti, joten yhteiselo tuskin sujuisi)

Vierailija
37/47 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan suurin dealbreaker on se, että miehellä on lapsia. Tällöin en lähde edes kahville jos tiedän asiasta. Muita: huono hygienia, liiallinen alkoholinkäyttö, päihdeongelma, tupakointi, ylimielisyys, ylimenevä pihiys, jatkuva puhe rahasta tai seksistä.

Vierailija
38/47 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja listaan muutaman dealbreakerin:

-ilkeys "alempia" kohtaan eli töykeä käytös siivoojia, kassoja jne kohtaan

-liian usein tapahtuva biletys/holtiton kännääminen

-vihervasemmistohenkisyys

-huomattava ylipaino

-huumorintajuttomuus

-estot sängyssä/matala libido

-karvoitus jaloissa/kainaloissa

-huono hygienia

-kirppari-ituhippivaatteet

-luksusbrändilaukut

-pistoshuulet

-jatkuva halu tulla valokuvatuksi

-tyrkky somekäytös

-tyhmyys ja huono yleissivistys

-huono kirjallinen ulosanti

-menee riitatilanteissa henkilökohtaisuuksiin

-pitää mykkäkoulua

-"ei mikään" -tasoiset lapsellisuudet, kun kysyy, mikä toisella on mielen päällä

Eli haet naista,josta huokuu ns porvariston hillitty charmi

Vierailija
39/47 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

30. jatkaa

Heh, ensimmäisellä sivulla on myös miehen kirjoittama lista, johon on tullut enemmän ala- kuin yläpeukkua. Hetkeä myöhemmin joku nainen kommentoinut samaisesta listasta, että hänellä on samat vaatimukset miehille -> pelkkää yläpeukkua. En ymmärrä, mutta olenkin nainen. :D

Vierailija
40/47 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa katsoa asiaa enemmänkin niin päin että mitä annettavaa sinulla on viehättävälle ja mielenkiintoiselle naiselle? Miten hyvin sinä pystyt vastaamaan hänen tarpeisiinsa? Hänellä kun on luultavasti sinua enemmän kysyntää.

Ei todellakaan kannata. Enhän minä voi tietää, mitä joku vielä lähes tuntematon nainen suhteelta tarvitsee. Kyllä se on jokaisen omalla vastuulla arvioita näitä asioita omalta kohdaltaan ja jättää kaikenlainen arvailu ja toisen puolesta ajatteleminen pois. Ei minun kanssani ole kuitenkaan kenenkään pakko seurustella, jos ei halua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi