Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen lukenut että naisesta ja miehestä tulee enemmän toistensa kaltaiset kun he rakastuvat

Vierailija
15.07.2019 |

Löytäisikö joku ko. tutkimuksen? en ite meinaa löytää.
Siinä puhuttiin jotain että miehestä tulee herkempi, tunteellisempi ja huomioonottavampi, naisesta tulee seksuaalisempi, seikkailunhaluisempi ja innokkaampi.
Tavoitteena kai yhteenkuuluvuuden lisäys ja sitä seuraava pariutuminen ja jälkikasvu.
Onko tuossa mitään perää?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään ihme, kun nainen alkaa muuttamaan miestä heti, kun on saanut sen liekaan.

Vierailija
2/4 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni menetti täysin itsensä ja oman huumorintajunsa nykyisen miehensä kanssa. Osaa puhua vain sisäpiirivitsejä mitä viljelevät miehensä kanssa ja olettaa että muiden pitäisi ne tajuta myös...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa rakastuminen, niin siinä selvitetään aivokemioiden ja hormonien muutokset rakastuessa. Naisilla testosteronin määrä nousee ja miehillä laskee, jolloin rakastuneet lähentyvät toisiaan.

Vierailija
4/4 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minulta varastettiin kuin pedofiili nainen vei minut sänkyyn kuin olin innokas ja kokematon ja se osoittautui kaikki sellaiseksi että he pitivät minua iđíooťtìna varastaakseen minulta ihmiskunnan arvokkaimman esineen.