Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Havahduin siihen että näytän aivan kauhealta!

Vierailija
15.07.2019 |

Olen aina ollut mielestäni ihan nätti ja olen saanut asiasta myös kuulla. Mutta tänään vilkaisin itseäni tarkemmin kun olin sovituskopissa ja samalla huomasin mitä uurteita mulla on jo naamassa, silmäpussit ja epätasainen iho, tukkakin on ohuempi ja kuivempi mitä olin tajunnut.
Olen myös pitkä ja hoikka ja peppuni onkin kamala selluliittipussi.

Tuli oikeasti pahaolo :( ikää on 27v ja en tiedä missä välissä tämä muutos tapahtui.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässsä on niin paljon kaikkea muutakin. En itekään ole mikään hyvännäköiinen mutta se antaa minulle paljon nähdä muiden hymyilevän ja nähdä ympärilllä kauneutta. Vaaralliseksi näen tänäpäiivänä vapaankasvatuksen ja sen etttä identiteeetti muodostuuu epäämääräisesti internetin varjollla. Se eii tee hyvää ihmisen sopeutumismekanismillle yritttää löytää tasapainoaa joka taaas itsessään luoo ihmiselle mielenrauhaaa ja itsetuntoa ja rohkeuutta ja itsevarmuuutta.

Vierailija
2/14 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä on muutakin kuin ulkonäkö. Nythän voit sitten keskittyä muihin asioihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämässsä on niin paljon kaikkea muutakin. En itekään ole mikään hyvännäköiinen mutta se antaa minulle paljon nähdä muiden hymyilevän ja nähdä ympärilllä kauneutta. Vaaralliseksi näen tänäpäiivänä vapaankasvatuksen ja sen etttä identiteeetti muodostuuu epäämääräisesti internetin varjollla. Se eii tee hyvää ihmisen sopeutumismekanismillle yritttää löytää tasapainoaa joka taaas itsessään luoo ihmiselle mielenrauhaaa ja itsetuntoa ja rohkeuutta ja itsevarmuuutta.

Oikeastaaan ainoa läääke siihen on se etttä pyritäään opettamaan olemaaan kriittisiä, pyritäään korostamaan järjen merkitystä ja suhteeellisuudentajua ja ihmisten välisessä vuorovaaikutukseessa sitä etttä persoonallisuuus on se rikkkaus. Jos kaiikki olisivat kauniiita hiljaisia robottteja jotkaa vain suoritttaisivat omia tehtäviäään niin kuka selllaisessa maailmassa jaksaisi eläää.

Vierailija
4/14 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmän viiniä jatkossa.

Vierailija
5/14 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisia nyt vaan kiinnostaa pelkästää oma ulkonäkö

Vierailija
6/14 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet katsellut liikaa siloteltuja somekuvia, olet uhohtanut miltä näyttää ilman filttereitä ja muokkauksia.

Vierailija
7/14 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikuntaa ei tietenkään voi harrastaa, eikä laihduttaa.

Vierailija
8/14 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mietipä sellaisia jotka ovat näyttäneet aina perseeltä. Lopeta valitus ja hyväksy elämän tosiasiat.

Vierailija
9/14 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikessa ja kaikissa voi nähdä kauneutta... Sitä tulee itse vain keskityttä joskus vain huonoihin puoliin omassa ulkonäössään. Varsinkin joissain sovituskopeissa, joissa on karmea valo ja muutenkin ahdasta ja hiostavaa kun koittaa erilaisia riepuja saada päälleen! Monella muullakin ihmisellä on silmäpussit ja uurteita ihossa. Mullakin, vaikka olen 20. Ja hiuslaadullesi et voi mitään, mutta voit oppia pitämään siitä. Käy vaikka kampaajalla hemmottelussa ja kysy samalla tuuhennus/volyymivinkkejä (näin teen joskus itse). Ja niin kuin muut jo sanoivat, elämässä on niin paljon muutakin, ja sinä olet niin paljon enemmän kuin pelkkä ulkonäkösi.

Vierailija
10/14 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä tekee kaikille noin, ei kukaan pysy siloposkiteininä aikuisena. Olet aikuinen ja se pitää vaan hyväksyä, rupsahdat vasn enemmän mitä kauemmin elät. Ja niin tapahtuu meille kaikille, myös niille filtteröidyille instamuijille ja -ukoille. Jatka sun huoletta elämääsi.

Vierailija
11/14 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ollut aina ruma lötjäke, muokkaamasi kuvat ja otollisiin kuvakulmiin keikistely ei ole todellisuutta. Miehet ovat kehuneet, koska ovat halunneet päästä heilumaan reiän päälle. Havahduit siis totuuteen.

Vierailija
12/14 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojoo.. Ajattelepa meitä, jotka havahtuivat tuohon jo lapsuudessaan. Ok, ryppyjä ei silloin ollut, mutta kaikki kropassani tuntuu olevan eriparia. Symmetria kaukana. Toisaalta, koska en ole ikinä ollut nätti, en kärsi asiasta nyt aikuisena enää. On ollut vuosia aikaa hyväksyä oma onneton ulkonäkö. Jotenkin lohdullista vanhentua, koska alan olla enemmän samalla viivalla ikäisteni kanssa - heidänkin kauneutensa katoaa :D Kehotan panostamaan siisteyteen ulkonäössä ja vaalimaan kauniita vaatteita. Hyvin istuva mekko ilahduttaa, vaikka naamassa olisikin muutama ryppy ja näppy.

Vierailija
13/14 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, säähän oot vielä nuori ja varmasti ihan nätti. 52 vuotiaana tekee mieli kiertää sovituskopit kaukaa, vaikka muuten onkin ulkonäköönsä tyytyväinen.

Vierailija
14/14 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä huomasin saman pari vuotta sitten. Olen nyt 46v.