Olen syntynyt vuonna 1984 ja huomannut, että ihmiskunnan paras aika päättyi 1960-luvun lopulla
Nykyaika on täynnä tarpeetonta kaaosta. Kaupat täynnä törkyä, ihmisiä kusetetaan jatkuvasti, eikä kukaan uskalla olla enää mitään mieltä, ettei joku vain pahoita mieltään.
Hetero mies joka diggailee transnaisia
Kommentit (8)
Se on vaan pakkko ajatella sitä muutoiin elettäisiin kommunismissa joka teoriassa toimiii mutta ei käytännösssä.
Minä myös olen syntynyt 1960-luvulla. Seuraan päivittäin telkkarista Downton Abbey -sarjaa ja olen vakaasti sitä mieltä, että sata vuotta sitten kaikki oli paljon nykyistä aidompaa, toisia arvostettiin ja jokainen tiesi paikkansa. Kyllä silloin kaikki oli paremmin - tai sitten ei.
Vierailija kirjoitti:
Olen syntynyt 1960-luvun alussa ja huomannut, että koskaan ei elämä ole ollut yltäkylläisempää ja helpompaa täällä länsimaissa kuin nyt. En todellakaan vaihtaisi menneisiin vuosikymmeniin.
Siinä vain tahtoo käydä niin, että kun kaikesta tulee helppoa eikä mitään tarvitse tehdä niin aina tulee muualta maailmasta vastavoima, joka pyyhkäisee heikon kansakunnan pois sopivalla hetkellä. Kaikki nämä Urukit, Babylonit, Atlantikset ja Roomat tuhoutuivat lopulta kun elämästä tuli liian flegmaattista.
Kuusikymmenluvun lopussa olisikin ollut yhtä juhlaa diggailla transnaisia....
> Hetero mies joka diggailee transnaisia
Ja tämä liittyy oleellisesti sanomaasi...
Vierailija kirjoitti:
Olen syntynyt 1960-luvun alussa ja huomannut, että koskaan ei elämä ole ollut yltäkylläisempää ja helpompaa täällä länsimaissa kuin nyt...
Totta, mutta elämä on muuttunut myös todella pinnalliseksi; Minä minä minä, mulle mulle mulle.
Minäkin olen syntynyt -84. En silti haikaile mitään menneitä vuosikymmeniä, mitä en ole edes koskaan voinut elää. Voi sen elämänsä tietty kiikkustuolissakin viettää ja murehtia jotain asiaa, jota ei voi muuttaa. Itse mieluummin elän tätä päivää, vaikka moni asia yhteiskunnassa voisi olla toki toisin.
Olen syntynyt 1960-luvun alussa ja huomannut, että koskaan ei elämä ole ollut yltäkylläisempää ja helpompaa täällä länsimaissa kuin nyt. En todellakaan vaihtaisi menneisiin vuosikymmeniin.