Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä te tekisitte tässä tilanteessa (parisuhdesotkuja)

Vierailija
23.07.2008 |

Mies jäi eilen kiinni chattailemassa naisten kanssa ja kun tulin paikalle niin kerkesin nähdä, että joku chatti se oli. Mies tietysti säikähti ja pisti selaimen kiinni ja oli niin kuin ei mitään. Kysyin asiasta ja ilkesi vielä väittää, että on pelannut koko ajan. Siis hitto!! Itse omin silmin näin ja tiesi sen ja ilkesi vielä valehdella. Eikä ruvennut tunnustamaan. No mies nukkui sitten sohvalla yön ja töistä sitten laittoi viestiä ja anteeksi pyytelyä. Kotiin tultaessa tunnusti olleensa useampana iltana kyseisessä chatissa. Mä olen niin rikki tämän asian vuoksi ja en oikein tiedä mitä pitäisi ajatella saatikka tehdä?? Luottamus meni kyllä täysin. En tiedä jäänkö tähän suhteeseen vai pitäisikö laittaa lusikat jakoon. Kannattaako jäädä lasten takia?? Vai erota jo oman mielenterveytensä takia, koska en voi enää luottaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt vaan chattailee toisten naisten kanssa, niin en näe siinä mitään pahaa. Tietysti, jos viestit on jotenkin eroottisesti latautuneita ja suunnitellaan tapaamisia yms. niin asia on ihan eri.

Ehkä mies tiesi sinun olevan mustasukkainen "virtuaalinaisille", joten ei ole viitsinyt asiasta kertoa? Tiesi, että reagoisit noin? Ymmärrän kyllä harmistuksesi siitä, että mies ensin valehteli, mutta lopultahan hän kuitenkin kertoi asiasta!

Miksi tuo pelkkä chattaaminen on sinusta niin kauheaa?

Vierailija
2/7 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi tämä varsinkin tuntuu näin pahalta, kun mies on pettänyt minua ennen ja heti tietysti tuli mieleen, että taasko sama alkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti?

Mistä tiedät että chattaili naisten kanssa monikossa? Juttelethan säkin nyt meidän kanssa netissä ? Onko se myös pettämistä? Entäs jos joku mies vastaa aloitykseesi? Hui!!

Vierailija
4/7 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan se naisten kanssa siellä jutteli ja suraa niistä kuulemma hakenut. En tiedä tuosta, että olisko halunnut ketään tavata, mutta tuskinpa päivän säästä ovat puhuneet, ei se ennenkään hällä ole jäänyt siihen.

Vierailija
5/7 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä itse sen miehesi parhaiten tunnet, jos on pettäjä niin on pettäjä. Sun täytyy punnita vaihtoehdot, elätkö mielummin pettäjän ja valehtelijan kanssa vai yksinhuoltajana. Molemmissa on puolensa.

Vierailija
6/7 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran aiemmin on pettäny, pettää varmasti uudestaankin. Niin teki munkin exä. Etti netistä vaan uusia ja uusia, ja väitti chattailevansa kavereiden kaa kunnes jäi taas kerran kiinni pettämisestä. Chatista oli sitten muutaman naisen ittelleen löytäny.

Nykyselle miehelle sanoinkin, että jos on tarvetta edes chattailla muiden naisten kanssa, niin ei tartte mun kanssa elää.

Vierailija
7/7 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jännitystä elämäänsä netistä. Ällöttäväähän se on, mutta ei se johda välttämättä yhtään mihinkään konkreettisempaan. Nettideittailu on vain jonkinlaista pakoa todellisuudesta ...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä