arvatkaapa mistä tiedän 100% varmuudella että mieheni petä eikä jätä minua?
Kommentit (12)
Voi olla, että itse mielluummin kuitenkin tulisin jätetyksi kuin tapetuksi.
(Korni vastaus korniin aloitukseen.)
Ja mitäs siellä suviseuroissa puuhataan illan hämärtyessä? No bylsitään naapurin akkaa tietenkin!
Ja tää on kuulkaa ihan fakta. Lestatuttu tuumasi että "parasta suviksissa on se että pääsee veljen vaimoa panemaan!"
Lestatuttu tuumasi että "parasta suviksissa on se että pääsee veljen vaimoa panemaan!"
[/quote]
että siis veljen tytärtä tai tyttärentytärtä.
tiedän lestaäidinkin hypänneen vieraaseen sänkyyn..
ettei petä, ei muista..
Ei vaikka sun ukkos olisi 200 kilonen kalju ja haiseva lesta, niin sittenkin se voi pettää jos ei muuten niin maksen naisen kanssa.
ettei petä, ei muista..
Ei vaikka sun ukkos olisi 200 kilonen kalju ja haiseva lesta, niin sittenkin se voi pettää jos ei muuten niin maksen naisen kanssa.
Voisi impotenttikin pettää, suuseksikin on pettämistä.
Ainoastaan aivokuolleesta neliraajahalvautuneesta eunukista voisi mennä kutakuinkin takuuseen ettei se petä. Ainakaan omasta aloitteestaan.
Jotenki tuntuu siltä,että ennemmin lestamis pettää ku kukaan muu.Jos ei oma vaimo anna niin sitten käytetään naapurin/sukulaisen lasta hyväks tai haetaan säälipimperoo muualta.Ja tämä on taivahan tosi!Tiän monia lestamiehiä,kekkä sanoo vaimollensa lähtevänsä kavereitten kans esim.mökille viikonlopuks ja si niitä miehiä näkee baaris viikonloppuna vonkaamassa naisilta.Voi hitto,te lestanaiset ootte sinisilmäsiä!
Ite oon nimittäin ex-lesta ja näitä miehiä bongaillu pitkin Pirkanmaan baareja.Eikä näin oo pelkästeen täällä...Miehet jopa kertovat etteivät kestä olla kotona,kun vaimo on koko ajan raskaana.
Hyvät kyydit teijän miehiltä saa,kiitos kun päästätte ne viikonloppuisin "mökkeileen" tai "miesteniltoihin" :)
otan mieluummin pettävän ja jättävän miehen kuin vl:n.
joka kertoi ettei ole saanut vaimoltaan seksiä 2 kuukauteen ja vonkasi sitten minulta. Sanoi että hänellä on oikeus pettää kun "miehillä on halunsa". Monta lasta ja uusin vauva vasta pari kuukautinen niin onko ihme ettei vaimo anna?? Hyi hitto mikä ukko!
tiedän 100% varmuudella, ettei mun miesystävä petä, vaikkei se olekaan lesta.
Eipä ole ku kuukausi aikaa, ku bongasin baarista viiden lapsen lestaisukin suutelemassa intohimoisesti jotain nuorta tyttöä... kolmekymppinen mies suutelee 18 vuotiasta... hallelujaa! Vaimo raskaan kotona viiden pienen lapsen kanssa puolisoaan kotin. Ei hyvää päivää...
Kuule on niitä lestadiolaisuuden jättäneitäkin ja avot, vaimo vaihtoon