Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys kaksvitosille naisille

Vierailija
14.07.2019 |

Voisitko seurustella 39v miehen kanssa, joka on hyvässä kondiksessa ja naamasta nuoremman näköinen (ihmiset arvioi 3kymppiseksi tai alle), ja joka ei ole luonteeltakaan mikään setämies?

Olen tutustunut joukkoon ihania kaksvitosia naisia, niin tällainen on tullut mieleen.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enää 25, mutta kun olin, aloin seurustelemaan 39v miehen kanssa. Oltiin 12v yhdessä, josta kymmenen naimisissa.

Vierailija
2/19 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole enää 25, mutta kun olin, aloin seurustelemaan 39v miehen kanssa. Oltiin 12v yhdessä, josta kymmenen naimisissa.

Miten tutustuitte? Suhtauduitko aluksi hommaan vähemmän vakavasti, miehen iän takia? T. aloittaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todistettavasti jotkut voisi, itse en vieläkään, 28-vuotiaana. Mun mielestä nuorten ikäerosuhteet vuosikymmentä vanhempaan mieheen on elämän easy-levelillä pelaamista, toisella on kämppä ja velaton auto ja jalansijaa työelämässä, toinen on pa opiskelija tai vastavalmistunut. Minä en sellaiseen valmiiseen pöytään olisi halunnut, mutta ymmärrettävästi jotkut haluaa. Ja miehet tarjoaa elintasoa mielellään.

Vierailija
4/19 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. Seurustelin vähän aikaa vanhemman miehen kanssa ja oltiin niin eri maailmoista että ei tullut mitään.

Vierailija
5/19 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tutustuitte? Suhtauduitko aluksi hommaan vähemmän vakavasti, miehen iän takia? T. aloittaja

Oltiin samalla kurssilla, vasta päättäjäisissä huomasin, että on ihastunu muhun :D En ajattele missään suhteessa, onko vakavaa vai ei, katotaan mihin johtaa. Tämä tais olla se "elämäni mies".

Vierailija
6/19 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todistettavasti jotkut voisi, itse en vieläkään, 28-vuotiaana. Mun mielestä nuorten ikäerosuhteet vuosikymmentä vanhempaan mieheen on elämän easy-levelillä pelaamista, toisella on kämppä ja velaton auto ja jalansijaa työelämässä, toinen on pa opiskelija tai vastavalmistunut. Minä en sellaiseen valmiiseen pöytään olisi halunnut, mutta ymmärrettävästi jotkut haluaa. Ja miehet tarjoaa elintasoa mielellään.

Valitettavasti mulla ei ole tarjota koko settiä. Pieni kämppä on josta paljon lainaa, ja viimeiset muutaman vuoden on ollut jalansijaa työelämässä. Matkan varrella oli kuitenkin fyysinen sairastuminen johon meni pari vuotta, sekä yleisen taloustilanteen kolhimaksi joutuminen ja uudelleenkouluttautuminen. Joten en olisi sellainen nelikymppinen mies, joka tuo mukanaan omakotitatalon, mökin, veneen, koiran ja uusperheen. Mahtaako tuo olla se mitä kaksvitoset naiset toivoisivat?

T. aloittaja

Vierailija
7/19 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin 23-vuotiaana 39-vuotiaaseen mieheen. Pitkä, hoikka, tumma, urheilullinen, rauhallinen ja sovitteleva luonne.

Vierailija
8/19 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Haluan kasvaa ja kokea elämää yhdessä kumppanin kanssa.

Vierailija
9/19 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi ystävääni alkoi parikymppisenä suhteeseen 15 v vanhempien miesten kanssa. Toisen suhde kesti 10 v, sitten ei enää jaksanut katsella ukkoontunutta, raihnaista miestään. Toisen mies on sairastunut vakavasti, ja näyttäis heilläkin elämät kulkevan hyvin eri suuntiin. Mies röhnää kotona, vaimo bailaa kaupungilla...

Vierailija
10/19 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi ystävääni alkoi parikymppisenä suhteeseen 15 v vanhempien miesten kanssa. Toisen suhde kesti 10 v, sitten ei enää jaksanut katsella ukkoontunutta, raihnaista miestään. Toisen mies on sairastunut vakavasti, ja näyttäis heilläkin elämät kulkevan hyvin eri suuntiin. Mies röhnää kotona, vaimo bailaa kaupungilla...

Pidän nykyään kunnostani sen verran hyvää huolta, että olen paremmassa kunnossa kuin varsin monet kolmekymppiset.

T. aloittaja

Vierailija
11/19 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joopa joo

Vierailija
12/19 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen nainen on yksilö. Jollekin 25-vuotiaalle voit olla elämän suuri rakkaus, kun taas joku toinen ei vilkaisekaan sinuun päin. Se, että ulkonäkösi perusteella vaikutat nuoremmalta, on melko merkityksetön asia.

Vierailija
13/19 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan 😂

Vierailija
14/19 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikis taas kommentoi:D

Vierailija
15/19 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihmisestä kuten aina. Persoonat ratkaisee. Jotkut tuon ikäiset on aivan lapsia ja jotkut taas aikuisia naisia. Toki tuossa iässä jo pitäisi olla aikuistunut.

Vierailija
16/19 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytin itse juuri 27 v ja itse koen, että ikäero 39-vuotiaaseen mieheen on liikaa. Vaikka kuinka olisi persoonaltaan poikkeuksellisen nuorekas jne, ei se poista esimerkiksi sitä, että kun tulen olemaan siinä vaiheessa elämääni milloin haluaisin mahdollisesti yrittää ensimmäistä lasta, mies olisi jo noin 45-vuotias. Sori, mutta omasta mielestäni ei ihanteellinen lähtökohta.

Tiedän kuitenkin pareja, joilla on 12 vuoden ikäero ja enemmänkin. Yksi hyvä ystävänikin on jo muutaman vuoden seurustellut itseään 14 vuotta vanhemman miehen kanssa.

N27

Vierailija
17/19 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret naiset on ihania. Itse olen päälle viisikymppinen urheilullinen mies ja tyttis on 19. Kerran kokeiltiin kimppakivaa hänen ja kahden kaverinsa kanssa, oli elämäni paras yö

Vierailija
18/19 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret naiset on ihania. Itse olen päälle viisikymppinen urheilullinen mies ja tyttis on 19. Kerran kokeiltiin kimppakivaa hänen ja kahden kaverinsa kanssa, oli elämäni paras yö

Heeei, me kanssa harrastetaan ystävättärien kanssa nuoria poikia :). Ollaan kaikki lähemmäs 50 ja pidetään kimppailtoja 18-20-vuotiaiden poitsujen kanssa, jumankekka ne jaksaa painaa!;)

Vierailija
19/19 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En alkais, tykkään enintään omanikäisistä tai nuoremmista.