Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saanut kutsua ystävän häihin - kaikki muut kaveriporukasta paikalla FB-kuvien perusteella

Eikutsuttuhäihin
14.07.2019 |

Ystäväni meni hiljattain naimisiin. Tai tämä paljastui minulle Facebookin kuvien kautta. Näköjään kaikki muut kaveriporukasta oli kutsuttu, vain minä olin joukosta poissa. Ärsyttää ja harmittaa, kun en saanut kutsua. Olisi ollut niin mukava nähdä kaikkia, niitäkin, jotka jo opiskelujen päättymisen jälkeen ovat muuttaneet kauaksi. Niin ja tietysti olisin halunnut juhlia morsiusparia. Mutta ehkä olen vain huonoa seuraa?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy panemassa sen sikaa kostoksi.

Vierailija
2/37 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et välttämättä ole huonoa seuraa, mutta morsiuspari ei pidä sinua ystävänään kuten sinä pidät morsianta/sulhasta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa. Iselleni on käyny samalla tavoin. - Kelpasin kuienkin polttareihin. En tiedä miksei minua halutu kutsua. Ymmärtäisin paremmin, jos olisin onnistunu loukkaamaan ja tai satuttamaan jotain polttareissa tai niiden jälkeen... - Kuulemma polttarit ovat erillien juhla, eikä kuulemma ole tarkoituskaan, että polttareihin osallistunee kutsutaan myöhemmin häihin. - No. Jos tämän olisin tiennyt ennen osallistumistani, niin olisin harkinnut kahteen kertaan viitsinkö lähteä polttareihin toiselle puolelle Suomea....         

Vierailija
4/37 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, ikävä homma :( 

Ja joo, samaa olen kokenut. Esim luokkakaveri pyytää kaikki muut syntymäpäiväjuhliinsa. Luulisi ettei yliopistossa enää ole tällaista kiusaamista, mutta väärässä olin... 

Vierailija
5/37 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on juuri näitä, jotka eivät osaa käyttäytyä ja miettiä toisten tunteita.

Kaikkia ei voi aina kutsua, ei ehkä edes koko kaveripiiristä. Loukkaavaa kuitenkin on, että se yksi jätetään kutsumatta. Kohteliasta kuitenkin olisi, että ilmoittaisi etukäteen, että on menossa naimisiin yms, mutta valitettavasti kaikkia ei voi kutsua, kun niitä sukulaistätejäkin on niin paljon. 

Vierailija
6/37 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan osaa. Iselleni on käyny samalla tavoin. - Kelpasin kuienkin polttareihin. En tiedä miksei minua halutu kutsua. Ymmärtäisin paremmin, jos olisin onnistunu loukkaamaan ja tai satuttamaan jotain polttareissa tai niiden jälkeen... - Kuulemma polttarit ovat erillien juhla, eikä kuulemma ole tarkoituskaan, että polttareihin osallistunee kutsutaan myöhemmin häihin. - No. Jos tämän olisin tiennyt ennen osallistumistani, niin olisin harkinnut kahteen kertaan viitsinkö lähteä polttareihin toiselle puolelle Suomea....         

Törkeää, haluttiin vaan maksajaksi!

Vierailija
7/37 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kenties sellainen vähän syrjäänvetäytyvä, joka ei pidä itsestään meteliä?

Silloin olet mahdollisesti vain unohtunut tulla kutsutuksi. En nyt tiedä onko se yhtään sen parempi vaihtoehto kuin että ei vaan haluta kutsua...

(Minä olen juuri tuollainen unohdettu.)

Vierailija
8/37 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kenties sellainen vähän syrjäänvetäytyvä, joka ei pidä itsestään meteliä?

Silloin olet mahdollisesti vain unohtunut tulla kutsutuksi. En nyt tiedä onko se yhtään sen parempi vaihtoehto kuin että ei vaan haluta kutsua...

(Minä olen juuri tuollainen unohdettu.)

Kummasti ne syrjäänvetäytyvät muistetaan, kun on rahankeräystä tai muuta vastaavaa.

Vierailija
9/37 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äh, ikävä homma :( 

Ja joo, samaa olen kokenut. Esim luokkakaveri pyytää kaikki muut syntymäpäiväjuhliinsa. Luulisi ettei yliopistossa enää ole tällaista kiusaamista, mutta väärässä olin... 

Elämäni suurimpia petymyksiä on tai on ollut havainto siitä, että kun aikanaan luulin ja uskoin, että kiusaaminen ja sorsiminen ja tahallinen toisten henkinen loukkaaminen jäisi taakse kun kaikki kasvaisivat isoiksi ja riittävän vanhoiksi, että kykenisivät ymmärtämään oman käytöksensä typeryyden ja lopettaa sen itse ilman, että jonkun pitää tai paremmin pitäisi puuttua siihen ja tehdä siitä loppu.    

Vierailija
10/37 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri ei kutsunut häihinsä sinkkukavereita. Peruste: ”ettei tule ongelmia”.

Vierailija
11/37 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä muuten yhteyttä kavereihisi! Face on keksitty ja voithan järkätä omia pippaloita. Yhdet häät sinne tai tänne ei pitäisi sun maailmaa kaataa, ellet itse ollut morsian.

Vierailija
12/37 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas sain kutsun ystäväni häihin, mutta juhlissa sitten useampikin ihmetteli mun paikallaoloa. Tuli vähän hämmentynyt olo: oliko morsiamen tarkoitus alunperin jättää mut kutsumatta vai yrittivätkö muut "ystävät" ylipuhua morsiamen jättämään mut pois.

Vierailija
13/37 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johonkin se raja pitää vetää. Jokainen valitsee ihan itse häävieraansa, eikö ole itsestäänselvyys.

Vierailija
14/37 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin olet ystävä, jos et edes tiennyt hääsuunnitelmista. Jos oikeita ystäviä on paljon ns ns kaverit jää ulkopuolelle häistä.

Vierailija
15/37 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuosta voi vetää tarvittavat johtopäätökset ystävyyden laadusta ja syvyydestä.

Vierailija
16/37 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidä muuten yhteyttä kavereihisi! Face on keksitty ja voithan järkätä omia pippaloita. Yhdet häät sinne tai tänne ei pitäisi sun maailmaa kaataa, ellet itse ollut morsian.

Ohis. Tuli tuosa mieleeni kun yksi kaveri kutsui aikanaan häihinsä pari kaveria, joiden kanssa oli kavereita oikeasaan vain ja ainoastaan FB:n kautta. Sen sijaan ainakin pari sellaista kaveria joiden kanssa hän vietti aikaa "face o face" jäi ilman kutsua. - Näin sivusta seuranneena oli vaikea ymmärtää miten hän oli tullu tällaiseen ratkaisuun.... Oliko joain tekemisä sillä, että live:nä tavau kaverit oli vielä opiskelijoia ja naamakirja ystävät oli paremmassa asemassa(?)  kun oliva jo saaneet opintonsa päätökseen. (Kaikk siis tiesivät toisensa alkuaan samasta opiskelupaikasta)  

Vierailija
17/37 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole häistä ja järjestelyistä tiennyt, niin et ole ystävä tai edes läheinen kaveri.

Vierailija
18/37 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis. Tuli tuosa mieleeni kun yksi kaveri kutsui aikanaan häihinsä pari kaveria, joiden kanssa oli kavereita oikeasaan vain ja ainoastaan FB:n kautta. Sen sijaan ainakin pari sellaista kaveria joiden kanssa hän vietti aikaa "face o face" jäi ilman kutsua. - Näin sivusta seuranneena oli vaikea ymmärtää miten hän oli tullu tällaiseen ratkaisuun.... Oliko joain tekemisä sillä, että live:nä tavau kaverit oli vielä opiskelijoia ja naamakirja ystävät oli paremmassa asemassa(?)  kun oliva jo saaneet opintonsa päätökseen. (Kaikk siis tiesivät toisensa alkuaan samasta opiskelupaikasta)  

jos halusi järjestää kauniit häät ja jätti rumimmat kaverit kutsumatta. jää ihana muisto häistä kun valokuvissakin on vain kauniita ihmisiä

Vierailija
19/37 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit ei-toivottu-henkilö

Ehkä et ollut niin hyvä ystävä kuin muistat? Kännissä vähän rähinää? Tuuttailit varattuja?

Vierailija
20/37 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halunnut kutsua morsianta (itseään) kauniimpia, ettei jäisi varjoon. Voi olla näinkin (naiset on).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi