Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka suuret pohkeet teillä on?

Vierailija
14.07.2019 |

Itsellä tuo ympärysmitta on paksuimmasta kohdasta 19 senttiä ja miehellä 28 senttiä kun kerran sitten innostuin mittaamaan ja vertailemaan. Harmittaa toisaalta kun oon tälläinen tikkusäärinen rimppakinttu vaikka treenaan pohkeita ja sääriä jokapäivä.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 38 cm pohkeiden paksuin kohta ja koen olevani oikein sopusuhtainen (162 cm ja 63 kg). Pohkeeni ovat aika lihaksikkaat, vaikka toki rasvaakin löytyy. Olen harrastanut tanssia ja lenkkeilyä yli kymmenen vuotta. Miksi pohkeiden pitäisi olla erityisen ohuet? Isommista pohkeista huomaa liikunnan harrastajan ja se jos mikä on viehättävää.

Vierailija
42/45 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIstä se sitten johtuu, että hoikkapohkeisille naisille tulee kuitenkin aina kauhea ylämaha? Onko se diabeettinen ilmiö vai mistä johtuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävelen ja pyöräilen todella paljon, pohkeiden ympärysmitta on n. 37 cm. Olen n. 185 cm mies.

Kynäniska spandexhomo. Treenaan salilla ja pohkeet 42cm

M58

Vierailija
44/45 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävelen ja pyöräilen todella paljon, pohkeiden ympärysmitta on n. 37 cm. Olen n. 185 cm mies.

Kynäniska spandexhomo. Treenaan salilla ja pohkeet 42cm

M58

Se on geneettistä enimmäkseen. On paljon saliäijiä, jotka ei treenaa koskaan pohkeita ja heillä on tuplasti isommat pohkeet kuin toisilla saliäijillä, jotka kuitenkin tekevät pohkeitakin. Pohkeet on tosi vaikea saada kasvamaan, jos geneettistä taipumusta siihen ei ole.

Vierailija
45/45 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ruokkiko trollia. Kellään täyskasvuisella aikuisella ei ole 19 cm pohkeet. Hän on trolli tai lapsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi