Jonna-tiskiharja - muita pilattuja etunimiä?
Kommentit (131)
Terhi perämoottori. Vedä narusta, nauti kesästä!
Ei mun mielestä Anna tai Emilia oo pilalla vaikka toinen onkin talouspaperin nimi ja tounen naistenlehti. Eikä Eevakaan.
Mutta Jormaa kukaan tuskin antaa lapselleen tai Yrjöä. Toi lausekin kuulosti jo kauheelta 😅
Elisa on siinä hilkulla. Ärsyttää kun mulla on Elisa niminen kaveri ja aina kun tulee tekstiviesti niin Elisalta niin ajattelen heti että nyt kaveri-Elisa laittaa viestiä mutta viestissä lukeekin että "tarjoamme sinulle Elisa-viihde paketin kuukaudeksi puhelimesi" tjsp eli väärä Elisa 🤦🏼♀️
Jonne nimeäkään en ehkä lapselle antaisi ja Paula-vanukas mainos pyörii san verran tiuhaan telkassa että..
Regina on myös hieno nimi mutta ne "naisen unelmat" tulee mieleen.
Eila, jotain jukurtteja, piimää yms.
Eveliina - lautasliina (on varmaan jo entinen, ei taida olla enää tuonnimisiä lautasliinoja?)
Reino, Aino
Vierailija kirjoitti:
Mä sain kuulemma nimeni aikoinaan myynnissä olleesta Ilona-ketsupista. Isosiskot keksi tuon nimen ketsuppipullon kyljestä ja ilmoitti papille, kun alkkisäiti oli unohtanut kokonaan että vauva tarttee nimen(kin).
Alkoikin samantien soida päässä lapsuudesta muistamani Ilona-ketsupin mainos. Mutta kaunis nimi ja neuvokkaat siskot.
Essi-kierrätyskassi 😠😠😠. K-kaupan muovipussit siis.
Koululaisten rikosrekisterit Wilma ja Helmi.
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa olla kivaa kaikilla Elisoilla: Elisa Viihde.
Tai Elisa-laajakaista.
Matti (Matti kukkarossa, Matti Meikäläinen)
Maija (mehiläinen, Matti ja Maija kattilat, Maija Meikäläinen)
Emma (pikakivääri)
Elsa (Ruma Elsa -elokuva, Elsa, kohtalon lapsi -laulu)
Mainos aikoinaan. Ruis-Antero! Siinä on REIKÄ!
Vierailija kirjoitti:
Mari (mm. kattilat, marimekko)
Tai Mari-huana😁
Pahvi-Paavo. Ja Esa ja Tero tai pikemminkin Tero ja Esa koska Teron pitää olla edessä.
Jordan hammasharja
Andy pesuaine
Saga on nykyisin kännykkäpeli tai leivinpaperi, voi hitto!
Jossulla on toinen
Arvatkaa saanko Johanna-nimisenä kuulla tätä...
Lempinimi anaalille