Pettäminen: Miltä tuntuisi olla toisen kanssa?
Mietitkö koskaan, miltä tuntuisi olla jonkun muun kuin puolisosi kanssa? Seurustella, tapailla tai harrastaa seksiä?
Jos mahdollisuus sitten tuleekin, käytätkö tai oletko käyttänyt?
Miltä tuntui jälkikäteen?
Meillä siis tilanne, että on mennyt huonosti ja mies päätyi pettämään. Halusi tuntea miltä tuntuu olla toisen kanssa. Tajusi, että haluaakin minut.
Kommentit (22)
Ei tuntunut miltään. Ei pettäminen, ei seksi, ei mikään. Lähinnä tuotti vaivaa. Olen aseksuaali tai demiseksuaali, en osaa sanoa kumpi. Irtoseksi on tylsää. Petän vain jos minua on petetty, kostoksi, en aina silloinkaan, koska on niin vastenmielistä koskea vieraisiin ihmisiin.
Kuvittelen että se tuntuu hetken aikaa tosi hyvältä. Ja sen mentyä ohi iskee hirveä morkkis. Näin kuvittelen, kokemusta ei ole.
Joku syyhän siihen pettämiseen aina on, miksei siis tämä. Mies siis oli miettinyt joskus että olisikohan jonkun muun kanssa helpompaa. Ja kännissä sitten kun tilaisuus tuli, petti.
Olen miettinyt edellisissä suhteissa, paljonkin. On ollut vaikea vuosien saatossa innostua yhä uudelleen omasta kumppanista ja silloin helposti keksii kaikenlaisia fantasioita omassa päässään. En usko että arki ja elämä olisi muiden kanssa parempaa, mutta kielletty hedelmä kiinnostaa, jos oma kumppani tuntuu jotenkin tylsältä tai arkiselta. Olen yhdessä suhteessa kerran suudellut toista, kun tilaisuutta hierottiin vasten naamaa. Tuli paha mieli ja morkkis, vaikka suudelma olikin kiihottava. En usko, että fantasioiden perässä kannattaa juosta.
Ihanalta tuntuu kun vieraspenis liukuu peräsilmään.
Vierailija kirjoitti:
Ihanalta tuntuu kun vieraspenis liukuu peräsilmään.
En nyt mene uskomaan tätä miestä.
En ole ajatellut, koko ajatus tökkii. Mutta mä olenkin onnellisesti naimisissa.
Tuntui hyvältä ja kiihottavalta, kunnes homma tyssäsi velttoon munaan. Tuli sellainen olo, että ei helvetti mitä olen tekemässä. Sitä seurasi syvä kuvotus itseä ja tätä velttoilijaa kohtaan. Jos kaikki olisi mennyt hyvin, olisin varmaan potenut syyllisyyttä, mutta oikeuttanut toimintani itselleni jotenkin, koska olisin kuitenkin saanut siitä myös mielihyvää.
Miksei sinulla seissyt? Miksi päädyit pettämään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntui hyvältä ja kiihottavalta, kunnes homma tyssäsi velttoon munaan. Tuli sellainen olo, että ei helvetti mitä olen tekemässä. Sitä seurasi syvä kuvotus itseä ja tätä velttoilijaa kohtaan. Jos kaikki olisi mennyt hyvin, olisin varmaan potenut syyllisyyttä, mutta oikeuttanut toimintani itselleni jotenkin, koska olisin kuitenkin saanut siitä myös mielihyvää.
Veltto tussu aiheuttaa velttoa munaa.
Oliko nainen siis "huono"? Harmittiko sillä hetkellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan päästänyt lähellekään huulia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No huono ja huono. Jos keskikokoinen käsi menee heittämällä tuheroon niin onko se nyt huano?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No huono ja huono. Jos keskikokoinen käsi menee heittämällä tuheroon niin onko se nyt huano?
Aika velttoa tavaraa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta muut.
Tämä. Ei ole koskaan kiinnostanut muut, enkä ole koskaan ollut muiden kuin kumppanini kanssa. Sain haluamani kumppanin enkä muuta tarvitse.
En koskaan pettänyt.Enkä syttynyt vieraista miehistä suhteissa ollessani.
Olen ollut niin monen miehen kanssa elämäni aikana, ettei ole enää sellaisia haaveita. Nykyinen tyydyttää ne tarpeeni jotka ylipäätään puoliso pystyy tyydyttämään, fyysisellä ja henkisellä puolella, joten en ole lainkaan kiinnostunut muista miehistä. Joskus jotain entistä miesystävää olen pettänyt, eikä mitään morkkiksia ole tullut. En kyllä edes kutsuisi niitä pettämisiksi. Sen sijaan että olen alkanut roudaamaan kampjani jonkun kaverin nurkkiin, miehen pelattua rahat jotka annoin sähkölaskuun, olen vain tehnyt itse mitä sillä hetkellä on mieli tehnyt, ja jos se on sattunut olemaan kutkuttava kanssakäyminen jonkun ylisöpön innokkaan miehen kanssa, niin kahta parempi vain. Se sen hetkinen suhde kun on kuitenkin jo päättynyt osaltani, vaikka asiaa ei ole vielä ilmoitettukaan pelurimiehelle.
Jos nykyinen mies alkaisi oleaan sellainen ettei sen kanssa mistään tule enää mitään, ja hän jää isosta valheesta kiinni, niin jos silloin sattuu joku kiva tyyppi kohdalle, niin miksikäs ei. Tositaiseksi siihen ei ole ollut tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritä siinä nyt sitten keskimääräistä pienemmällä munalla kun käsikin uppoo heittämällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta muut.
Tämä. Ei ole koskaan kiinnostanut muut, enkä ole koskaan ollut muiden kuin kumppanini kanssa. Sain haluamani kumppanin enkä muuta tarvitse.
Mäkin olen saanut haluamani kumppanin monesti, mutta aina tulee sellainen olo, että pitää vaihtaa uuteen. Nyt olen ollut useamman vuoden saman kanssa eikä ole tullut tarvetta etsiä uutta suhdetta. Mutta seksuaalisia haluja toisaalle on herännyt useampaan otteeseen vaikuttamatta kuitenkaan tunteisiini kumppania kohtaan. Olen varmaankin jonkin sortin polyamoristi.
Nuorena, kun suhteemme oli jonkinlaisessa kriisissä, kumppanini petti.
Baarissa tapasin sitten naisen, joka ei herättänyt suuria seksuaalisia intohimoja, mutta kun hän pyysi asunnolleen, lähdin "kostoretkelle".
Eipä se niin erikoiselta tuntunut.
Kaipaan tunnetta mukaan.
Nyt olemme olleet yhdessä jo 29 vuotta, enkä usko pettäväni, vaikka tilaisuus tulisi.
Maailmassa on suurempiakin asioita kuin hetken nautinto ja jännitys.
Ja sitäpsitsi liitossamme on tyydyttävää seksiä js läheisyyttä yllinkyllin.
Mies 47
Aina samat selitykset näillä pettäjillä.