Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen kuva treffipalstalle?

Vierailija
14.07.2019 |

En ole "joutunut" pitkiin aikoihin etsimään seuraa netistä, mutta nyt kun olen sinkku ja haluaisin todella löytää jotain seuraa, jossa viihtyisin, en oikein tiedä minkälaisen kuvan laittaisin itsestäni. Ongelma on myös siinä, etten välttämättä tiedä vastaako oma peilikuvani todellisuutta, eli onko niin, että peilikuvassani näen itseni kauniimpana kuin oikeasti olen vai olenko juuri sen näköinen kuin muut minut näkevät. Tämä siis aiheuttaa sen, etten tiedä itsestäni kuvaa ottaessani, missä kuvassa näytän siltä kuin oikeasti.

Kukaan tuskin haluaisi laittaa itsestään omasta mielestään huonoa kuvaa muiden nähtäville, etenkään seuranhakuun, mutta mistä minä tiedän, onko se huono kuva minusta todellisuutta vai pelkästään epäonnistunut, epärealistinen kuva? En siis halua johdattaa ketään harhaan, mutta en voi tietää, miten muut näkevät minut, kun olen itse nähnyt itseni vain peilin kautta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita passikuva

Vierailija
2/4 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita passikuva

Mutta ainahan sanotaan ettei passikuvassa kukaan näytä itseltään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuvista ikinä voi nähdä täysin, miltä joku näyttää livenä. Puuttuu ilmeet, eleet jne. Laita joku hymyilevä ja siisti kuva josta itse pidät, älä ylianalysoi.

Vierailija
4/4 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sellanen kiva "normaali" kuva jota et ole ottanut deittailutarkoituksella. Esim. harrastuksesta tai jostain normitilanteesta. Muuten näkyy liika yrittäminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi