Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niin kävi minullekin... fuckin Tinder mies

Vierailija
14.07.2019 |

Olimme päivittäin yhteyksissä. Kävimme kaksilla treffeillä ja kolmansilla oli seksiä. Mielestäni hyvää ja kiimaista.

Laitoin illalla viestiä miehen perään ja kappas, tinder ei ollut lähettänyt (muka) viestiä, että olin jotain laittanut. Vastasi päivän viiveellä, eikä kysynyt mitään.

Se oli siinä sitten? Vai olenko liian hätäinen? Tekisi mieli laittaa ”et sinä niin ihmeellinen ollut” viesti perään, mutta ehkä annan olla. 😂. Vinkkejä? Poistanko mätsin vai annanko ajan vaan kulua?

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vielä. Tämä mies on siis ainoa näistä Tinder miehistä, jota olen pannut.

Nämä muut deitit laittoivat aina lähes heti perään viestin. Ja nyt minä alennuin sen kiimoissani tekemään. Kylläpä vituttaa.

Vierailija
22/81 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa on negatiivisena joku/jotkut tässä ketjussa. Ei tämä nyt niiiin vakavaa ole.

Ap, elä ole niin peloissasi. Rohkeasti kysy haluaako nähdä vielä. Silläpä se selviää.

Jos ei halua niin sitten ei. Löydät uuden. Nämä täällä ulisijat ei löydä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

26- no enpä taida enää kysyä, kun vastaaminen niin kestää. Annan olla vaan. Vaikka tekisi mieli poistaa koko ukko. Kiitos kuitenkin näkemyksestäsi. Ap

Vierailija
24/81 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

27- pöh. En ignoorannut. Ihan ystävällisesti ilmoitin, että ei ole kuin kaverillisia tunteita. Mutta siinä olet oikeassa. Tunsin vetoa vain panomieheen. Ap

Vierailija
25/81 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tämä viestittely siis on tapahtunut? On totta, että Tinder ei ole mikään hyvä paikka viestitellä. Mä olen siirtynyt jo ennen ekoja treffejä muualle viestittelemään, yleensä whatsappiin. Viestin viiveen selitys voi olla totta, mutta toki jos ennen tuota olette viestitelleet tiiviimmin niin ennuste on huono. Jotkut miehet kyllä on seksin jälkeen vähän viileämpiä hetken, kun ei ole vaan se yksi asia mielessä. Mä en usko, että miehen aito kiinnostus kovasti muuttuu suuntaan tai toiseen sen mukaan koska seksiä on. Itsekin menen näissä fiiliksen mukaan aina, en ala mitään peliä pelaamaan ja laskelmoimaan, jos menee pieleen niin menkööt, ei miehet maailmasta lopu! :D 

Vierailija
26/81 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä ei kannata harrastaa seksiä alle kuukauden tutustumisella miesten kanssa. Suurin osa etsii pelkkää seksiä. Jos tuon kuukauden tutustumisen aikana mies ei lähetä sinulle joka päivä viestiä niin hän ei ole kiinnostunut ja pyörittää muita naisia.

Nimi vaan jakoon kaikille naispuolisille, mieluiten nettiin vaan.

Vierailija
27/81 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

30. Kyllä, olet oikeassa. Maailma on miehiä täynnä. Miehellä kesti vastata panon jälkeen puolitoista päivää. Tyhmänä vielä halusin uskoa, että kyse on Tinderin toiminnosta, ettei ole saanut siitä viestiä. Laitoin toisen viestin ja taas kestää. Tosin itsellänikin kesti päivän vastata hänen viestiinsä. Ei tästä mitään tule. Lapsellista leikkiä. Saas nähdä vastaako enää ikinä mitään 😂Ap

Vierailija
28/81 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perus nainen, antaa vain sille panomiehelle ja ne suhteen perässä olevat miehet ignoorasit täysin. Sait sen mitä ansaitsit.

Niin kerrotko vielä, mistä panomiehet tunnistaa?

Minut tosiaan dumppasi se "kiltin miehen" perikuva, josta en olisi koskaan uskonut.

Tuo ärsyttää jos teeskennellään, että parisuhde kiinnostaa. Sanoo suoraan mitä hakee niin ei tuu pettymyksiä. Kyllä naisetkin hakee pelkkää irtos*. Kun molemmat tietää missä mennään niin homma ok.

Ei toi hyvältä kuulosta ap. Ei tosta ainakaan suhdetta tule.

Vierailija
29/81 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

33- ei tule suhdetta ei. Ei edes panosellaista näköjään. Senkin olisin kelpuuttanut, mutta ehkä olin vaan liian tavallinen hänelle. Ap

Vierailija
30/81 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. Vaikka odottaa kuinka kauan niin ei se mitään ratkaise. Viestejä tulee kymmenen ja enemmän päivässä. Sitten - puff. Ei enää koskaan sanaakaan. Kyllä kun haluaa p* niin ne jaksaa viestitellä.

Vierailija
31/81 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Egosi sai kolauksen. Ei muuta. Kaikki haluaa tuntea itsensä tärkeäksi.

Vierailija
32/81 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisi se innostua jos kertoisit, että pelkkä s* riittää. Mutta jos oikeasti haluat muutakin niin älä ota yhteyttä, satutat vain itsesi.

Tietysti aina voi olla joku selitys miksei ole laittanut viestiä. Mutta tuskinpa vain.

Vierailija
33/81 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

35- kyllä, olet oikeassa. Sinällään hauska, että panon jälkeen kertoi enemmän itsestään ja lapsestaan. Luulin, että olisimme muka lähentyneet. Ehkä se oli vain joku puuska, kun pussit tuli tyhjiksi? Kyllä menin täysin lankaan. Pakko sanoa. Ap

Vierailija
34/81 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perus nainen, antaa vain sille panomiehelle ja ne suhteen perässä olevat miehet ignoorasit täysin. Sait sen mitä ansaitsit.

Minut tosiaan dumppasi se "kiltin miehen" perikuva, josta en olisi koskaan uskonut.

Tuo ärsyttää jos teeskennellään, että parisuhde kiinnostaa. Sanoo suoraan mitä hakee niin ei tuu pettymyksiä. Kyllä naisetkin hakee pelkkää irtos*. Kun molemmat tietää missä mennään niin homma ok.

Ei tuo dumppaaminen sulje pois sitä, että etsisi parisuhdetta.

Joskus sen yhteensopimattomuuden huomaa hitaammin ja etenkin jos on kirjoitellessa synkannut, haluaa antaa toiselle mahdollisuuden vaikkei livekipinä heti syttyisikään.

Vierailija
35/81 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

37- joo, totta. Kyllä minä luulin, että olisi ollut enemmän kiinnostunut. Kyllä minå sen tiedän, että kiinnostunut mies ottaa kyllä itse yhteyttä. Että miksi edes laitoin itse sen viestin perään 🥴. Tyhmä ap

Vierailija
36/81 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo dumppaaminen sulje pois sitä, että etsisi parisuhdetta.

Joskus sen yhteensopimattomuuden huomaa hitaammin ja etenkin jos on kirjoitellessa synkannut, haluaa antaa toiselle mahdollisuuden vaikkei livekipinä heti syttyisikään.

Ja kivasti käyttäydytty että panee eikä enää ikinä kuulu sanaakaan? Erotessa oli että me nähdään ym ym. Joopa joo. Olisi nyt kirjoittanut vaikka että kiitos viimeisestä js oon pahoillani, ei iske.

Vierailija
37/81 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistä kyllä löytyy muutakin, älä anna näiden vanhojen akkoje "vain panosovellus"-kommenttien häiritä (nimim. Kaveriporukan viides Tinderissä tavannut aviopari)

Vaikuttaa siltä, että olette vieläkin jutelleet vain Tinderissä. Sellaisen vinkin voin antaa, että yleensä jos miestä ei kiinnosta pyytää numeroa ja siirtyä Tinderistä keskustelemaan esimerkiksi Whatsappiin viimeistään ekojen treffien jälkeen, silloin hän ei ole tositarkoituksella liikkeellä. (Tosin ei ole myöskään kaikki Whatsappiin siirtyvät miehet). Jos miestä kiinnostaa suhde tai tutustua sinuun paremmin, hän pyytäisi numerosi jo ihan siksi, että Tinder on tunnettu siitä että bugaa välillä ja poistaa viestejä tai jopa kaikki matchit. Siinä harmittaisi kun löytäisi ihanan naisen ja huomaa että Tinder poisti yön aikana kaikki matchit eikä ole mitään tapaa saada naisen tietoja selville mistään! Seuraavalla kerralla kannattaa siis pitää tämä mielessä😊 Tsemppiä deittailuun, Tinderissä on suurin osa aika karseita seksin perään ruinaavia miehiä, mutta siellä on myös ihania, tavallisia, vakavaa suhdetta toivovia miehiä kun vain jaksaa etsiä!

Vierailija
38/81 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

41- joo, itse olen ottanut sen linjan, että kerron ihan suoraan, ettei ole nyt kemiaa. Ja tämä mies oli hyvin suoran oloinen kun kirjoittelimme ja myös kun tapasimme. Siksi olen kyllä vähän loukkaantunut tästä hiljaisuudesta. Ihan voisi suoraa sanoa, että ei enää kiinnosta. Lapsellista minusta ”näyttää” asia näin. Pidentämällä vastausaikaa. Ja eihän tässä onneksi nyt tullut mitään isoa vauriota. Sain elämäni parasta seksiä. Ap

Vierailija
39/81 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

6 - en ole itse ollut panomielellä liikenteessä, joten oletin sieltä voivan löytyä muutakin. No... panomieli kyllä tuli tämän miehen kanssa aika pian. Mutta että näin voidaan heittää pois kuin märkä rätti. Se tuntuu uskomattomalle. Ap

Noinhan se menee.

Panomiehet ovat valmiita panemaan vähemmänkin kiinnostavia.

Naiset valkkaavat miehen sen perusteella kuinka voimakkaita tunteita mies naisessa herättää. Ne tunteet sitten herättää komein panomies.

Tuo on vähän kuin minä valitsisin nopeimman ja urheilullisimman auton ja sitten valittaisin miksei kyytiin mahdu viittä lasta ja kahta kultaista noutajaa.

Tinderin omat tilastot todistavat tämän. n. 11% miehistä mätsää 80% naisista kanssa.

Vierailija
40/81 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinköhän imit niin hyvin kuin mihin se mies on tottunut. Jos toinen jo valmiiksi elämässä oleva fwb nainen syväkurkuttaa paremmin, niin miksi hän tuhlaisi sinuun aikaa?

Tämä on karu todellisuus alfojen Chad-karuselleissa. Jos et ime kuin pro ja anna kunnolla sulkijalihaksen ympäröimää reikääkin, niin olet nolla miehelle.

Tässä miesten kuvottavuus on hyvin kuvattu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän