Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset kovaäänisiä

M54
14.07.2019 |

Niin mistä tämä kyseinen ilmiö johtuu? Huomannut monesti ollessani ravintolassa, että kun hameväki kokoontuu useamman kuin yhden hengen porukassa alkaa korvia huumaava kotkotus. Yksi alkaa puhumaan hieman kovempaa jotta kaikki kuulisivat hänet jonka seurauksena toisen pitää puhua kovempaa, että hänkin tulisi kuulluksi. Tämä kertaantuu exponentiaalisesti ja lopulta kaikki huutavat kuorossa.

Eikö hameväelle voisi jakaa puheenvuoroja niin ei tarvitsisi huutaa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse nainen ja kärsin päinvastaisesta ongelmasta. Minulla on liian hiljainen ääni. Kovaäänisessä seurueessa mykistyn täysin ja seurailen tohinaa sivusta. Pää tulee helposti kipeäksi todella lujaa huutavassa porukassa ja väsyn. Viihdyn kaikkein parhaiten luonnon helmassa. Meluisat ravintolat ovat oikeastaan kauhistus. Samoin kyllä juuri kuvailemasi kovaääniset laumat. 

Hiljainen ääneni tuntuu sekin ärsyttävän. Koskaan ei taida olla hyvä. :)

Vierailija
2/5 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hiljainen ääni naisella voi ärsyttää ketään? Mitä hiljaisempi ääni naisella niin sen parempi. Silloin nalkutuskaan ei tunnu niin pahalta kun sitä ei edes kuule.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanopa muuta. Välillä työpaikan kahvihuoneessa käy sellainen kälätys ja älämölö, että tekisi mieli huutaa pitäkää nyt edes 5 minuuttia turvat tukossa.

Vierailija
4/5 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät ole läheskään tarpeeksi kovaäänisiä nyky-yhteiskunnassa. Enimmäkseen täällä kaikuu ihan miesten öhinä ja höhöhöhöhö-nauru. Lisää kierroksia, muijat!

Vierailija
5/5 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä taas joku vahva ja itsenäinen nainen on vaatimassa elatusmaksuja miehiltä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme