Mä tunnen huonoa omatuntoa että mies joutuu tekemään paljon töitä
Siitä se mököttää kun on töistä niin väsynyt. Jos sillä ei olisi perhettä ehkä se pääsisi paljon helpommalla.
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Eikö voi saada kevyempää työtä?
Ei ole onnistunut saamaan muuta työtä.
Vierailija kirjoitti:
Menisitkö myös itse töihin.
Menisin mielelläni mutta sairaana ja vajaakuntoisena en pääse mihinkään.
Lapsi kasvaa ja muuttaa omilleen. Etkös sä just eilen kirjoittanut, että haluat elää vanhuutesi yksin? Joten kun poika lähtee omilleen, ei miehenkään enää tarvitse tehdä niin paljon töitä. Jos miehesi haluaisi erota, hän olisi tehnyt sen jo.
Vierailija kirjoitti:
Lapsi kasvaa ja muuttaa omilleen. Etkös sä just eilen kirjoittanut, että haluat elää vanhuutesi yksin? Joten kun poika lähtee omilleen, ei miehenkään enää tarvitse tehdä niin paljon töitä. Jos miehesi haluaisi erota, hän olisi tehnyt sen jo.
Siis kyllä tässä varmaan on jo ennen lähdettävä ettei mies joudu noin paljoa töitä tekemään. Ehkä hänellä olisi lapsen kanssa kaksin helpompaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kyllä tässä varmaan on jo ennen lähdettävä ettei mies joudu noin paljoa töitä tekemään. Ehkä hänellä olisi lapsen kanssa kaksin helpompaa.
Sitten teet niin.
Mua taas välillä ottaa pattiin kun mies hengailee siistissä sisätyössä pitkiäkin päiviä tekemättä sinänsä muuta kuin olemalla paikalla, ja itse huhkin säässä kuinsäässä ulko ja sisäremonttien kanssa. Tekisi mieli vaihtaa osia, mennä itse hengailemaan työpaikalle päiväksi, ja tuoda sieltä pelkästään paikalla olemalla tilipussi miehelle kotiin, jolla hän sitten kävisi ostamassa sahatavaran, maalit, työkalut sun muut!
No, tämä nyt on olosuhteiden pakosta näin. Jos molemmilla olisi kokopäiväduuni, niin tätä remppaahan tekisi joku ulkopuolinen. Eli minä teen "kotityöt" ja mies maksaa (isommalla) palkallaan. Eli kai tää ihan oikein menee.
Ei tähän muu taida auttaa kuin se jos mies löytäisi erilaisia töitä. Täytyy alkaa niitä hakemaan.
Vierailija kirjoitti:
Mua taas välillä ottaa pattiin kun mies hengailee siistissä sisätyössä pitkiäkin päiviä tekemättä sinänsä muuta kuin olemalla paikalla, ja itse huhkin säässä kuinsäässä ulko ja sisäremonttien kanssa. Tekisi mieli vaihtaa osia, mennä itse hengailemaan työpaikalle päiväksi, ja tuoda sieltä pelkästään paikalla olemalla tilipussi miehelle kotiin, jolla hän sitten kävisi ostamassa sahatavaran, maalit, työkalut sun muut!
No, tämä nyt on olosuhteiden pakosta näin. Jos molemmilla olisi kokopäiväduuni, niin tätä remppaahan tekisi joku ulkopuolinen. Eli minä teen "kotityöt" ja mies maksaa (isommalla) palkallaan. Eli kai tää ihan oikein menee.
Kuinka nopeasti arvioit teidän parisuhteen loppuvan, kun mielestäsi mies hengailee töissä tekemättä mitään ja saa siitä vielä hyvää palkkaa 😂 Miksi ihmeessä, et itse pyri samalle alalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johan sinä viikon taas olitkin palannut yksin olemasta. Vaihtelu virkistää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johan sinä viikon taas olitkin palannut yksin olemasta. Vaihtelu virkistää!
Vittuile sinä vaan. Minä olen huolestunut kun mies on töidensä takia niin loppu. Nytkin nukkuu. Toivon että löytäisi muita töitä että elämä helpottuisi.
Vierailija kirjoitti:
Hmm. miten se muuttaisi miehen väsymystä ellei sitten ala tekemään osa-aikaa tms. Luulisi, että tuolloin mies ei voi enää makaa väsyneenä sohvalla työpäivän jälkeen, ellet sitten itse ole niin sirpsakka että lupaudut hoitamaan kaiken, mitä nyt työpäivän jälkeen yleensä hoidetaan. Voihan sillä tietenkin olla psykologinen vaikutus, eli ei kehtaa olla tekemättä enää mitään ja kaikki työt jaetaan, mutta jos on niin väsynyt, että ei jaksa tehdä mitään, tai ehkä ei vaan halua, niin vähän eri. Entä jos säkin olet väsynyt työpäivän jälkeen ja haluat vain lekotella sohvalla?
Mitenköhän pärjää sinkku väsyneenä työpäivän jälkeen. Miten saa sapuskat, puhtaat pyykit ja muut välttämättömät asiat houdettua. Kyllä siinä on jaksettava tehdä jotain, myös työpäivän jälkeen. Tietysti maksettu housemaid voisi olla ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka nopeasti arvioit teidän parisuhteen loppuvan, kun mielestäsi mies hengailee töissä tekemättä mitään ja saa siitä vielä hyvää palkkaa 😂 Miksi ihmeessä, et itse pyri samalle alalle?
En kirjoittanut että miehellä on hyvä palkka, vaan että palkka on omaa palkkaani isompi. Kuka nyt ei välillä betonihommia tehdessään vaihtaisi päikseen siistiin sisähommiin :D
SÄ ET PÄRJÄÄ YKSIN EIKÄ SULLA EI OLE VARAA ASUA YKSIN!!! No niin, nyt taas säästyit edestaas muuttamisen vaivalta, kun totuus pääsi viikossa unohtumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm. miten se muuttaisi miehen väsymystä ellei sitten ala tekemään osa-aikaa tms. Luulisi, että tuolloin mies ei voi enää makaa (MAATA) väsyneenä sohvalla työpäivän jälkeen,
MAATA, Ei makaa. Korjattu sulkuihin oikea sana, jotta osaat jatkossa taivuttaa oikein.
Vierailija kirjoitti:
SÄ ET PÄRJÄÄ YKSIN EIKÄ SULLA EI OLE VARAA ASUA YKSIN!!! No niin, nyt taas säästyit edestaas muuttamisen vaivalta, kun totuus pääsi viikossa unohtumaan.
Niin, varmaan paras ratkaisu on että mies alkaa hakemaan muita töitä.
Eikö voi saada kevyempää työtä?