Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisitko elää erakkona metsässä

Vierailija
14.07.2019 |

Tuli Christopher Knightin jutusta mieleen (IS). Itse aina joskus siitä haaveilen, mutta en kyllä teltassa eläisi. Mökki pitäs olla.
N41

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois olla ihan kivaa muuten,mutta pelkäisin karhuja ja susia.Ja asuisin kyllä perheeni kanssa,en yksin.

Vierailija
2/14 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. sitten vain tilaisi woltilla ruoat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanadan vuoristossa, jokien varsilla ja kuusten keskellä olisi ihanaa koiran kanssa elellä ja kalastella lohia. Taidan tulevaisuudessa toteuttaa tämän suunnitelman. <3

Vierailija
4/14 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä.

Vierailija
5/14 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä usein kuvittelen, millaista olisi asua metsässä. Valitsisin pienen luolan tai suojaisan maakuopan, missä voisi pitää myös nuotiota tai viedä joku kamina nurkkaan. Ehdottomasti se pitäisi olla turvallinen, ettei metsän pedot yllätä. Sitten paljon säilykkeitä, kuivamuonaa, vettä ja lämmintä vaatetta. Haluaisin nimenomaan piiloutua, ettei kukaan tietäisi missä olen.

Vierailija
6/14 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monesti tästä haaveillutkin, ja joskus sen osittain toteutankin. Elän jo nyt jonkintasoista "erakkoelämää" ihmisten keskellä. Ei ole sosiaalista elämää juurikaan jos perhettä ja sukulaisia ei lasketa. Ongelmaksi erakkoudessa muodostuu tietysti raha, ja rahaahan saa tekemällä töitä. Eli töissä pitäisi kuitenkin käydä, että olisi varaa hankkia ja pitää yllä sitä erakkomajaansa. Tai sitten lotota ja toivoa parasta. Tuollainen erakkous ei olisi minulle edes mikään haaste kun en suuremmin ihmisistä välitä muutenkaan, eikä ne muutkaan ihmiset välitä minusta. Olisin poissa silmistä, ja he olisivat poissa minun silmistäni. Viettäisin elämäni yksin pienimuotoisesti maata viljellen ja kalastellen, seuranani metsän eläimet.

Terveisin Naispelko26

Vierailija
7/14 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä tulee vähän väliä vastaan kysymys "asuisitko tässä mökissä vuoden jos saisit miljoonan?" mutta ikinä sillä kysyjällä ei oikeasti ole tarjolla sen enempää sitä mökkiä kuin miljoonaakaan.

Vierailija
8/14 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mäkkäri lähellä.

Vierailija
9/14 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kanadan vuoristossa, jokien varsilla ja kuusten keskellä olisi ihanaa koiran kanssa elellä ja kalastella lohia. Taidan tulevaisuudessa toteuttaa tämän suunnitelman. <3

Prosentin verran uskon, että toteutat :D

Vierailija
10/14 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erakkoelämä ei kyllä paljoa rahaa vaadi, eli töissä ei sen puoleen ole pakko mennä :)

Tunnen muutamia kesäerakkoja, eli asuvat keskellä erämaata "mökeissään". Meidänkin yksi mökki mahdollistaa erakkouden, ei ole naapureista pelkoa :) Tai sivistyksestä ylipäätään. Harmi, että sinne pääsee vain joka toinen vuosi kunnolla, pari vuotta vielä, niin voi elää kesät siellä ilman mitään häiriötekijöitä.

Vierailija
11/14 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me muutetaan puolisoni kanssa kahden viikon päästä sähköttömään pikkumökkiin jossa kamina! Lähin kauppakin on tunnin ajomatkan päässä. Ei tule paljon ihmisiä vastaan.

Vierailija
12/14 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En metsän keskellä, pelkään käärmeitä. Ja tavallisesti varustettu talo pitää olla, ei teltta eikä maja. Auto t. muu kulkuneuvo pitää olla ja sitten jonkun pitää tehdä lumityöt ainakin tieltä. Netti pitää olla tietenkin asioiden hoitoon ja vähän huviinkin.

Tosin tuohon malliin asun nytkin ja olen tekemisissä vain perheeni kanssa. Tosin naapureista joskus kuuluu keskustelun pätkä.

Vierailija
13/14 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prosentin verran uskon, että toteutat :D

Ei tartte uskoa. Minä olen parrakas ja karvaperseinen mies enkä mikään city-tussukka, joka hörppii 10€ moccalattea ja piirtää kulmakarvojen tilalle mustat viirut. Pthui!

Vierailija
14/14 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No periaatteessa haluaisin sinne kyllä nettiyhteyden ja ettei ole ihan mitään veden kantaminen kaivosta -meininkiä mutta muuten kävisi kyllä. Joku talviasuttava mökinruhjake jossain jumalan selän takana. Rahoitus jos järjestyisi netin kautta töitä tehden niin mikä ettei.