Hiusten tuuhennukset
Kannattaako tehdä vai menevätkö omat hiukset pilalle tästä? Haluaisin omiin hiuksiini volyymia, ärsyttää varsinkin kun pidän hiuksia ponnarilla ja ponnari on todella liru. Mietin myös, että tuleeko pitkällä tähtäimellä kalliiksi, jos joutuu aina menemään parin kk välein kampaajalle? Kokemuksianne kaivataan :)
Kommentit (5)
Mulla magotuuhennos. 4 kk välein vaihdetaan uudet. Mulla 2 pakettia, jonka hinta hiukset+laitto n. 400e, tosin samalla laitan aina värin jne mistä tulee lisähintaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla magotuuhennos. 4 kk välein vaihdetaan uudet. Mulla 2 pakettia, jonka hinta hiukset+laitto n. 400e, tosin samalla laitan aina värin jne mistä tulee lisähintaa.
Näkyvätkö ne solmut helposti hiusten seasta mielestäsi? Ap
Solmut ei näy hiusten seasta ollenkaan. Niitä saa ihan esittelemällä esitellä välillä uteliaille, kun ei ne muuten näy mitenkään.
Sama harkinnassa itselläni. Mago-pidennyksiä olen nyt tuumaillut, väittävät sen olevan hellävaraisin vaihtoehto omien hiusten kannalta, vaan mene ja tiedä.
Pelkään tuuhennokseen riittänee 1, maks 2, pakettia, pakettien hinnat pyörii reilussa 100 e, työn hinta 55-80 e/h ja jos siihen menee 2 h, ei hinta 4 kkn välein mielestäni ole paha. Ennen meni kuitenkin kuukausittain 150 e hiusten leikkaamiseen ja värjäämiseen. Nyt luonnollisempi väri ja pidempi malli, ei tarvi yhtenään kampaajalla ravata.